فن در سار: منچستريونايتد سال آينده بارسا را پشت سر خواهد گذاشت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....


 

فن در سار آخرين ديدار دوران حرفه اي اش را در فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا انجام داد، ديداري که با پيروزي 3-1 شاگردان گوارديولا به پايان رسيد.


 

 ادوین فن در سار، دروازه بان تازه بازنشسته شده منچستریونایتد، معتقد است منچستریونایتد با خریدهایی که انجام خواهد داد می تواند بارسلونا را شکست دهد.

 فن در سار آخرین دیدار دوران حرفه ای اش را در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا انجام داد، دیداری که با پیروزی 3-1 شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

 یونایتدها در فصل نقل و انتقالات تاکنون فیل جونز را به خدمت گرفته اند و قصد دارند داوید دخه آ و اشلی یانگ را نیز بخرند و فن در سار معتقد است با این خریدها منچستریونایتد می تواند بهتر از بارسا شود.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بی تردید آنها سال آینده پیشرفت می کنند و بهتر می شوند. این کاری است که آنها باید انجام دهند. در حال حاضر بارسا بهتر از ماست و این اتفاق بعضی مواقع رخ می دهد که مقابل افرادی قرار بگیرید که بهتر از شما هستند. ورزش همین است. شما باید یاد بگیرید که چطور مقابل آنها قرار بگیرید.

 در حال حاضر ما به اندازه کافی خوب نیستیم  اما دلیلی وجود ندارد که تیم نتواند سال آینده بهتر شود.من دیگر در تیم نخواهد بود اما من می بینم که مربیان تیمی خواهند ساخت که می تواند با بارسا مقابله کند. این یک انگیزه بزرگ برای همه تیم است."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 775
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 893
بازدید ماه : 2777
بازدید کل : 47467
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1