آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم رئال مادريد براي شروع زندگي خصوصي خود با ارينا شايك و فرزندش تصميم گرفت كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند. 

 در آستانه نخستين ال‌كلاسيكو 2012 كه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شود، روزنامه‌هاي پرتغالي خبري جنجالي را منتشر كردند و آن اين كه كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد تصميم گرفته كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند و خانه ديگري را به دور از خانه خود براي او اجاره كند.

به نوشته مجله «نوفا» رونالدو با اين تصميم خود مي‌خواهد با فرزند و نامزدش ارينا شايك تنها باشد و كسي وارد حريم خصوصي آن‌ها نشود.

به نوشته روزنامه‌ «دو لوريس» رونالدو مادرش را از ديدن نوه‌اش محروم كرده است، اما دوري از فرزند كريستيانو رونالدو براي مادر او بسيار سخت و تحمل ناشدني است چرا كه از ابتداي به دنيا آمدن اين كودك، وظيفه تربيت او بر عهده مادر رونالدو بوده و چنين دوري براي او امكان پذير نيست.

 

اين روزنامه‌ مسئوليت چنين اقدامي را به گردن ارينا شايك انداخت و بر روي صفحه اول خود نوشت: «ارينا نقش خود را در جدايي انداختن بين خانواده‌ كريس به خوبي ايفا كرد.»

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : آرمان

معتبرترين نشريه فوتبال آلمان مسعود اوزيل را به عنوان چهره برتر جدال ال کلاسيکو برگزيد.


 با خاتمه جدال برگشت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در جام پادشاهی اسپانیا که بامداد پنج شنبه برگزار شد، نشریه کیکر به تحلیل و ارزیابی ستارگان دو تیم در این جدال پرداخت.

 از نظر این هفته نامه مسعود اوزیل در کنار چند چهره از جمله کریستیانو رونالدو و کریم بن زما، چهره های برتر میدان با کاتالان ها بودند.

 این نشریه همچنین دو بازیکن بارسلونایی را به عنوان بازیکنانی که در دیدار با رئال نتوانستند چهره همیشگی خود را نمایان کرده، نام برد.

 این دو چهره لیونل مسی و اریک آبیدال بودند. این انتخاب البته در حالی صورت گرفته که مسی با وجود عدم موفقیت در گلزنی پاس گل اول تیمش را به زیبایی داد.

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه رئال مادريد در صورتي که در تابستان "خوزه مورينيو"، سرمربي پرتغالي خود را برکنار کند غرامتي 20 ميليون يورويي بايد به او بپردازد.


 اخیرا رابطه "خوزه مورینیو" با برخی بازیکنان تیمش از جمله "سرخیو راموس" و "ایکر کاسیاس" کمی سرد شده و حتی هفته گذشته بعد از شکست مقابل بارسا در "سانتیاگو برنابئو"، "سرخیو راموس" در درگیری لفظی که با مورینیو داشت او را به دلیل نداشتن تجربه بازی در زمین تحقیر کرد.

 به همین دلایل شایع شده سران باشگاه رئال مادرید و مورینیو به دنبال جدایی با توافق دو طرف هستند و با توجه به اینکه اکنون رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد و مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود مورینیو می‌تواند با یک قهرمانی در لالیگا حضور خود در مادرید را به پایان برساند.

 رئال در صورتی که بخواهد با مورینیو قطع همکاری کند رقمی در حدود 20 میلیون یورو را باید به این مرد پرتغالی بپردازد. سرمربی اسبق چلسی و اینتر تا سال 2014 با رئال قرارداد دارد.

یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : آرمان

با گلي که پويول از ضربه ايستگاهي کرنر وارد دروازه کاسياس کرد، طلسم کرنرهاي بارسا شکست.


    پیش از آغاز دیدار رئال و بارسلونا که 4شنبه شب در برنابئو برگزار شد، به نظر می رسید که گواردیولا مثل همیشه به مطالعه و بررسی حریف پرداخته و برنامه ها و بازیهای استراتژیکی را طراحی کرده بود. یکی از این برنامه ها بهره گیری از ضربات کرنر بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، بارسلونا تا قبل از آغاز دیدار 4شنبه شب برنابئو، 196 ضربه کرنر زده بود و از این 196 کرنر هیچ یک از آنها مبدل به گل نشده بود ولی درمادرید پویول این طلسم را شکست.

مثل همیشه این بازیکنان بارسلونا بودند که درمورد زننده کرنر تصمیم گیری کردند.

ژاوی دراین باره گفت:« من و پویول در بین دو نیمه صحبت کرده بودیم که باید تلاش کنیم تا موفق باشیم و دیدید که نتیجه چه شد.» جالب اینجاست که در طول فصل ،بارسایی ها معمولا کرنرهایشان را به صورت کوتاه ارسال می کردند و در برنابئو تمام ارسال های کرنر بلند بود.

پپ گواردیولا چنیدن بار به این ماجرا اذعان داشته. هر چند که برطبق استراتزی های گواردیولا، بازیکنان تیم او در داخل زمین آزادی کامل دارند تا درمورد شیوه بازی کردن تصمیم گیری کنند. ژاوی و پویول هم بار دیگر در برنابئو این کار را انجام دادند. آخرین گلی که پویول از روی ضربه ایستگاهی زده بود دردیدار تاریخی 2-6 بود.

 

یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : آرمان

ک منبع رسانه‌اي هافبک ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ آلمان را به عنوان برترين بازيکن ميدان با تيم اف.ث.کلن برگزيد.


      به نقل از سایت ز.د.اف، اشکان دژاگه شنبه شب در جریان دومین بخش از مسابقات هفته هجدهم بوندس‌لیگا برای سفید و سبزپوشان ولفسبورگ به میدان رفت و در پیروزی یک بر صفر مقابل یاران لوکاس پودولوسکی سهیم شد.
 
مطابق این گزارش دژاگه بیشتر از هر بازیکنی در میدان دوندگی داشت و صاحب موقعیت گل شد. او هرچند گلی را به نام خود ثبت نکرد، اما در شکل‌گیری پیروزی یک بر صفر سهم بسزایی داشت. مطابق براساس این گزارش کریستیان تریش،‌ مدافع تیم ولفسبورگ نیز بازی خوبی برابر کلنی‌ها به معرض نمایش گذاشت.

در جدال مذکور که در ورزشگاه فولکس‌واگن‌آره‌نا انجام شد، پولتر در دقیقه ۷۸ با استفاده ضربه سر، زننده تک گل بازی برای سفید و سبزپوش‌ها بود.

 

یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : آرمان

ستاره باشگاه سانتوس و مربي تيم ملي اروگوئه جوايزشان را دريافت کردند.



نیمار، ستاره برزیلی و 19 ساله باشگاه سانتوس جایزه بهترین بازیکن سال 2011 آمریکای جنوبی را از سوی روزنامه «ال پائیس» اروگوئه دریافت کرد.

 Neymar - Santos

 
مراسم اهدای این جایزه ساعت 19.30 روز جمعه در هتل رادیسون برگزار شد و درحالی که این ستاره برزیلی به خاطر مشکلاتی درحال از دست دادن پرواز و غیبت دراین مراسم بود در نهایت این اتفاق نیفتاد و او روانه مونته ویدئوی اروگوئه شد تا جایزه اش را دریافت کند. البته علاوه برنیمار، فرد دیگری هم جایزه اش را دریافت کرد. اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه به عنوان برترین مربی سال 2011 آمریکای جنوبی جایزه اش را دریافت نمود.

Neymar sigue pensando en el Santos | Foto: REUTERS
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان جالوروسي اعلام کرد همواره دوست داشته به دنبال شکست رکوردها يکي پس از ديگري باشد.


    به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، فرانچسکو توتی در دیدار رم برابر چزنا با گل های که به ثمر رساند، توانست تا با 211 گل رکورد گل‌زنی با پیراهن یک تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا را بشکند.
 
این رکورد پیش از این در اختیار "گونار نوردال" سوئدی بود که در دهه ۵۰ میلادی با پیراهن میلان توانسته بود 210 گل را وارد دروازه حریفان کند.
 
توتی در این خصوص گفت: همواره دوست داشتم برای یک باشگاه بازی کرده و رکوردها را یکی پس از دیگری بشکنم. زمانی که برابر این هواداران گل می‌زنم، شادی‌ام دو برابر می‌شود. رم تبدیل به تیم کاملی شده و راه خود را پیدا کرده‌ و قصد دارد همین راه را نیز ادامه دهد.

 

یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 16:24 ::  نويسنده : آرمان

تمرين امروز استقلال در زمين برفي برگزار شد.


     تمرین امروز استقلال ساعت ۱۳ در زمین دستگردی آغاز شد.

* زمین ورزشگاه دستگردی پوشیده از برف بود و به همین دلیل مسئولان ورزشگاه روی چمن کاور پوشانده بودند. نصف این کاورها برای تمرین استقلال برداشته شده بود اما مظلومی به این مسئله معترض شد و معتقد بود در نصف زمین نمی توانند تمرینات تاکتیکی انجام دهند. با تلاش کادر تدارکات استقلال بقیه کاورها هم از زمین برداشته شد.

* استقلال به جز تیموریان مصدوم دیگری ندارد. این بازیکن هم امروز با عصا در تمرین حاضر شده بود و به سالن وزنه رفت. انگشت پای راست تیموریان دچار شکستگی شده است.

* مهدی رحمتی که روز گذشته در تمرین حاضر نبود امروز با سایرین تمرین کرد.

* جواد زرینچه عضو هیئت مدیره، شاهرخ بیانی آنالیزور آبی پوشان و منصور پورحیدری در محل تمرین حاضر بودند.

* درحالی که یکی دو هفته ای می شد که هواداران استقلال نمی توانستند در تمرینات این تیم باشند امروز حدود ۶۰ نفر در دستگردی حاضر شده بودند. این تماشاگران به دلیل سرمای هوا ایستاده تمرین را نظاره کردند.

* مظلومی بازیکنان را به دو گروه سبز و آبی تقسیم کرد و فوتبال تحت فشار را انجام دادند. در تمرین امروز بیشتر هنکه نظارت بر کار آبی پوشان داشت و مظلومی تمرین را نظاره می کرد.

 

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : آرمان

مغرب به عنوان ميزبان رقابت هاي فوتبال جام باشگاه هاي جهان در سال هاي 2013 و 2014 انتخاب شد.


 ''سپ بلاتر'' رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بعد از نشست کمیته اجرایی فیفا در توکیو این خبر را اعلام کرد.

 بدین ترتیب مغرب اولین کشور آفریقایی خواهد بود که میزبانی این مسابقات با حضور قهرمان باشگاه های قاره های جهان را بر عهده می گیرد.

 مسابقات جام باشگاه های 2011 جهان روز یکشنبه با دیدار دو تیم بارسلونا به عنوان قهرمان اروپا و سانتوس برزیل در یوکوهاما ژاپن به پایان می رسد.

 امارات دیگر کشوری است که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است.

 برزیل نیز در سال 2000 که مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان نام داشت، میزبانی را بر عهده داشت.

 بلاتر پس از اعلام خبر میزبانی مغرب، در مورد مسابقات 2012 که در ژاپن برگزار می شود، گفت: ما اصرار داریم ژاپن از ورزشگاهی استفاده کند که در مناطق زلزله زده قرار دارد. ما تمایل داریم در این منطقه بازی کنیم.

 از این رو ورزشگاهی در سندایی، به عنوان بزرگترین شهری که در مجاورت منطقه زلزله زده ژاپن قرار دارد، یکی از گزینه ها است.

 به گفته بلاتر، فیفا در حال بازسازی این ورزشگاه است.

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 18:44 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر نفت تهران قهرمان نيم‌فصل ليگ برتر شد.


 دیدار تیم های نفت تهران و استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 6 هزار هوادار آغاز شد و با برتری 2 بر صفر استقلال خاتمه یافت.
 
 دقایق اولیه این مسابقه به دلیل احتیاط دو تیم سرد و کسل کننده بود. در ادامه آبی پوشان یکی دو موقعیت تقریبا خطرناک را خلق کردند تا اینکه در دقیقه ۳۱ تیموریان دروازه نفت را باز کرد. استقلال در دقیقه ۸۶ توسط حنیف عمران زاده به گل دوم رسید.
 
 استقلال با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و توانست قهرمان نیم فصل این دوره از رقابت ها شود و نفت تهران نیز با همان ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول ماند.
 
 قضاوت این مسابقه بر عهده محسن قهرمانی بود. وی به کیانوش رحمتی از استقلال و مارسیو از نفت تهران کارت زرد داد.
 
 بازیکنان نفت تهران:
 سوشا مکانی، حمید فتحی، خوزه نارسیو، میثم آقا بابایی، علی عزتی، حمید طاهری فرد(۶۲- شاهین خیری)، یعقوب کریمی، میثم خسروی، جسیر مامیان(۵۱- فریرا)، رضا معقولی و ایمان موسوی( ۶۹- مجتبی زارع)
 سرمربی: حسین فرکی
 
 بازیکنان استقلال:
 مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، اسماعیل شریفات(۷۴- محسن یوسفی) و آرش برهانی (93- توحید غلامی)
 سرمربی: پرویز مظلومی
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 1135
بازدید کل : 42004
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content