آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 11:57 ::  نويسنده : آرمان

بارسلونا با پيشنهاد 23 ميليون پوندي به مدافع چلسي با رئال مادريد رقابت مي‌کند.


    به نقل از اسپورتز ميل، بارسلونا در نظر دارد براي خريد برانيسلاو ايوانوويچ با رئال مادريد، حريف ديرينه خود رقابت کند.


رئال مادريد در نظر دارد مبلغ 15 ميليون پوند براي خريد بازيکن صرب بپردازد؛ اين در حالي است که


به هر حال حريف اصلي رئال در لاليگا براي تقويت خط دفاع خود تلاش مي‌کند و در گام اول تياگو سيلوا را مد نظر قرار داد، هر چند به نظر مي‌رسد اين بازيکن تمايل دارد در ميلان بماند.


بارسلونا ايوانوويچ را براي پوشش دفاع راست و مياني و افزايش حضور فيزيکي تيم در زمين مناسب مي‌داند.


تيم روسي آنژي ماخاچکالا نيز تمايل دارد اين بازيکن را به خدمت بگيرد. به هر حال چلسي نمي‌خواهد اين بازيکن را ارزان بفروشد.


آبي‌پوشان لندني مبلغ 23 ميليون پوند را براي اين بازيکن در نظر گرفته‌اند و خريداران وي بايد مبلغ زيادي را هزينه کنند؛ اين در حالي است که رئال مادريد در نظر دارد مبلغ 15 ميليون پوند براي خريد بازيکن صرب بپردازد.


 

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : آرمان

دانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشتدانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشتدانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال | گروه یک | بازی برگشت

دانلود گل بازی نسف قارشی ازبکستان و استقلال و فرمت WMV

 

http://abieteh.com/vb/images/player/jerkovic.png

دانلود کنید

 

http://abieteh.com/vb/images/player/jabari.png

دانلود کنید


پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر، گفت: می‌توانستیم و لیاقت قهرمانی را داشتیم.

مجتبی جباری پس از برتری ۳ بر صفر تیم استقلال مقابل نفت تهران گفت: فصل بدی نبود و در حالیکه لیاقت قهرمانی را داشتیم و می‌توانستیم به این عنوان دست یابیم نتوانستیم به هدفی که مدنظرمان بود برسیم.

جباری در ادامه قهرمانی سپاهان را تبریک گفت و افزود: این تیم نفرات اصلی خود را حفظ کرد و با تقویت ترکیبش توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی مصدومیت بازیکنان اصلی استقلال را از عوامل ناکامی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در مقطعی از فصل بازیکنان ما به صورت غیرطبیعی مصدوم شده و از ترکیب اصلی خارج شدند. متاسفانه در غیاب نفرات اصلی امتیازات خوبی که در نیم فصل اول ذخیره کرده بودیم را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمانی لیگ برتر شویم.

جباری ابراز امیدواری کرد فصل آینده استقلال قهرمان لیگ برتر شود و گفت: شاید سپاهان لیاقت قهرمانی را داشته که به این عنوان رسیده اما ما برای فصل آینده انگیزه زیادی داریم تا به قهرمانی دست یابیم. ما فصل بعد باید قهرمان لیگ برتر شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال از آمادگی این تیم برای دیدار با الریان قطر در هفته ششم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: ما برای صعود و رسیدن به امتیاز به ازبکستان می‌رویم. با شرایطی که استقلال دارد رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

وی انتظارات خود از هواداران استقلال را بدین صورت بیان کرد: امروز طرفداران استقلال به ورزشگاه آمدند اما جا داشت که تعداد تماشاگر بیشتری برای حمایت از ما به ورزشگاه می‌آمدند. تیم پرسپولیس در فصل جاری عملکرد ضعیفی داشته اما تماشاگران این تیم تعدادشان خیلی بیشتر از تماشاگران تیم ماست. من امروز انتظار داشتم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

“فعلا منتظرم ببینم چه پیش می‌آید”، جباری این جمله را در پاسخ به این پرسش که “آیا در استقلال می‌مانید یا به تیم دیگری خواهید رفت؟”، گفت و افزود: دوست دارم یک فصل در خارج از ایران بازی کنم و اگر شرایط مهیا شد به یک تیم خارجی خواهم پیوست اما اگر این اتفاق صورت نگرفت به احتمال زیاد در استقلال می‌مانم چرا که شرایط بهتری برای ادامه حضور در این تیم دارم، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

جباری در واکنش به تشویق‌های هواداران استقلال گفت: تماشاگران امروز خیلی به من لطف کردند. من امسال در کنار تماشاگران استقلال سالی خوب را پشت سر گذاشتم. آنها با تشویق خود از من و دیگر بازیکنان تقدیر کردند. امیدوارم بتوانیم لطف آنها را در فصل آینده جبران کنیم.


پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : آرمان


1-دعوا با امیر قلعه نویی و اعتراض به “عدم دانش فنی وی و تشویق جهت‌دار لیدرها” در فصل ۸۷-۸۸ و اخراج وی از اردو

۲-اعتراض به تعویض در بازی با الاتحاد عربستان و دست ندادن به بازیکن تعویضی در فصل ۸۷-۸۸

۳- درگیری لفظی با فتح‌ا…زاده و مصاحبه علیه وی در ابتدای مدیریت واعظ که چرا فتح ا…زاده چک شخصی‌اش را با کلک از وی پس گرفته!

۴- حاشیه در ابتدای هر فصل و شایعه رفتن به پرسپولیس

۵- درگیری با جواد نکونام در فصل ۸۶-۸۷

۶-اعتراض به مربیان ایرانی و “عدم دانش لازم آنها و امکانات”

۷- درگیری لفظی با مظلومی بر سر نداشتن برنامه بعد از بازی با السد قطر

۸- دعوا با جاسم کرار

۹-اعتراض به تعویض‌ها

۱۰-ترک به دفعات تمرین به دلیل مسایل مالی

۱۱-اعتراض به تیم پزشکی و بدنسازی تیم به جز امسال

۱۲-ترک تمرین در قبل از بازی با نسف قارسی

۱۳-درگیری با قلعه نویی در بازی اخیر تبریز ( تونل تبریز)

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : آرمان

توره در زمان جدايي اش از بارسا ، تقصير رابرگردن پپ انداخته بود و شايد کنار رفتن پپ ازنيمکت مربيگري اين تيم ، بازگشت او به تيم کاتالان را راحت تر کند.


 

طبق صحبتهاي مديربرنامه هاي يحيي توره ، اين ستاره ساحل عاجي به دنبال تيم جديدي براي خود است. خود توره چند روز پيش درصحبتهايي اعلام کرده بود که دوست دارد به بارسا،تيمي که بين سالهاي 2007تا2010 براي آن توپ مي زد،بازگشته و فوتبالش را دراين تيم به پايان ببرد.

دراين ميان ديميتري سلوک، مديربرنامه هاي يحيي توره به اونا اف ام گفت:« يحيي هرکاري که مي توانست در سيتي انجام داد والان به انگيزه هاي جديدي نياز دارد؛ اوبه دنبال چالش جديدي است. قيمت او زياد نيست.هنوز دوسال ديگر ازقرارداد او باسيتي باقي مانده ودرطول يک سال ،اومي تواند بااستفاده از قانون وبستر،سيتي راترک کند.»

البته اودرادامه يادآوري کرد که مذاکراتي با سران بارسا نداشته است:«توره مي تواند به تيمهاي بزرگ مختلفي، از جمله چلسي يا بايرن برود.البته خودما دوست داريم که بارسا هم براي خريد او وارد کورس شود.من هنوز با تيتو ويلانووا،يا رئيس بارسا صحبتي نکرده ام؛ولي آنها شرايط مارا مي دانندواگر يايا را مي خواهند، مشکلي براي ديدارومذاکره دراين باره نداريم.»

سلوک درها براي انتقال توره به رئال را نيز نبسته و دراين باره گفت:« نمي دانم که آيا رئالي ها هم يايا را مي خواهنديانه ولي مي دانم که مورينيو زماني که در چلسي بود، از بازي يايا خوشش مي آمد.او وقتي به اينتر رفت هم يايا را مي خواست ولي درآن موقع توره در بارسا بود.»

اين طور به نظر مي رسد که مورينيو تمايل زيادي دارد تا توره را به عنوان زوج ژابي آلونسو درمرکز ميدان به خدمت بگيرد.گويا خريد توره يکي از اهداف اصلي مورينيو دربازار تابستاني است،چرا که نوري شاهين هرگز نتوانست اين رمبي پرتغالي را متقاعد کند و خديرا و گرانرو هم توقعات آقاي خاص را برآورده نکرده اند. لاسانا ديارا هم جايي در برنامه هاي مورينيو نداردو از همين رو، او يحيي توره را گزينه ايده آلي براي تيمش مي داند. به همين دليل پرس به دنبال آن خواهد بود تا بابهره گيري از روابط صميمانه اش با مالک سيتي، براي خريد توره دست به کارشود و علاوه بر برآورده کردن خواسته مربي تيمش، ضربه کاري اي را هم به بارسا وارد کند.

ازسوي ديگر و به نقل از رسانه هاي انگليسي، سران سيتي درتلاشند تا دربازار نقل وانتقالات تابستاني، با فروش برخي بازيکنان مبلغ 240 ميليون يورو درآمد زايي کنند.

البته سفيدپوش شدن توره، براي رئالي ها کار آساني نخواهد بود. اين طور به نظرميرسد که اين انتقال حدود 40 ميليون يورو هزينه دربرداشته باشد و دستمزد سالانه او که يکي از پردرآمدترين بازيکنان سيتي است، حدود 7 ميليون يورو است.اين درحالي است که در رئال ، فقط کريس رونالدو و کاکا سالانه 9 ميليون يورو دريافت مي کنند. به علاوه سيتي با کسب مجوز حضور دررقابتهاي فصل بعد ليگ قهرمانان اروپا، ممکن است به اين بازيکن غول پيکر نياز داشته باشد.مشکل ديگر پيش روي پرس تمايل قلبي توره به بارساست. او اخيرا در صحبتهايي به راک 1 گفته بود:« بارسلونا مهمترين تيم براي من است و اگر آنها به من زنگ بزنند، براي تصميم گيري يک ثانيه هم زمان نمي خواهم.بارسلونا راواقعا دوستدارم و اگر بتوانم به اين تيم بازگردم، فوق العاده خواهد بود.»

توره در زمان جدايي اش از بارسا، تقصير رابرگردن پپ انداخته بود وشايد کناررفتن پپ ازنيمکت مربيگري اين تيم، بازگشت او به تيم کاتالان را راحت تر کند .در آن زمان توره گفته بود: « اگر پپ با من صحبت کرده بود، حتما مي ماندم. من دوست داشتم فوتبالم را در بارسا به پايان ببرم.»


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : آرمان

سلطان شماره7

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، این روزها به صورت جدی در پشت پرده این تیم در جریان است.

نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او می گویند که اگر فتح الله زاده در استقلال بماند ، او مجددا به تیم سابقش باز می گردد .

مجیدی در حالی ابقای فتح الله زاده را به عنوان شرط بازگشت خود به استقلال مطرح کرده است که همواره با دو تن از معاونان فتح الله زاده مشکل داشت و معلوم نیست مشکلات پشت پرده او با معاونان فتح الله زاده چه تاثیری در پیوستن دوباره او به استقلال خواهد داشت؟

شنیده می شود که اگر فتح الله زاده در استقلال ماندگار بشود تغییراتی در رده معاونین او ایجاد خواهد شد .

خروج مجیدی از استقلال و افت فاحش این تیم در نیم فصل دوم، موجب افت محبوبیت مجیدی نزد تماشاگران استقلال شد اما بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است .

 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : آرمان

گرچه سران باشگاه سيتي بلافاصله بعد ازاقدام ته وز، به صورت رسمي عذرخواهي کردند ولي گويا اين مهاجم آرژانتيني قصد معذرت خواهي ندارد.


 

کارلوس ته وز، مهاجم آرژانتيني باشگاه منچسترسيتي در صحبتهايي اعلام کرده که بعداز در دست داشتن پلاکاردي جنجالي در جشن قهرماني سيتي در ليگ برتر که روي آن نوشته شده بود «روحت شاد فرگي»، از سرالکس فرگوسن، مربي يونايتد به صورت شخصي عذرخواهي نخواهد کرد.

روز دوشنبه و درحالي که کاروان باشگاه سيتي برروي اتوبوسي سرباز در جشن قهرماني شرکت داشت و ازميان هواداران عبور مي کرد، کارلوس ته وز با پلاکاردي که رويش نوشته شده بود:«روحت شاد فرگي» ديده مي شد.اين اقدام ته وز در حقيقت واکنشي به صحبتهاي اخير مربي يونايتد بود که گفته بود که در طول زماني که او زنده است، سيتي به قهرماني ليگ برتر نخواهد رسيد .

بلافاصله بعد از انتشار تصاوير ته وز با اين پلاکارد بود که مسئولان باشگاه سيتي با انتشار بيانيه اي ازفرگوسن و باشگاه يونايتد عذرخواهي کرده و اعلام کردند که ته وز اشتباه بزرگي در قضاوت درمورد حرف فرگوسن انجام داده است.

ته وز شايد به طور کلي به خاطر رفتارش عذرخواهي کند ولي اعلام کرده که از شخص فرگوسن معذرت نمي خواهد.

ته وز درزمان ورود به فرودگاه اسيه ساي بوئنوس ايرس گفت:« اين طور به نظر مي رسد که انگار فرگوسن، نخست وزير انگليس است. چون هر زماني که او درمورد يک بازيکن بد صحبت مي کند و يا صحبتهاي بيخودي راجع به من برزبان مي آورد، هيچ وقت کسي نمي گفت که او بايد عذرخواهي کند ولي وقتي تو کاري انجام مي دهي، بايد معذرت بخواهي. ولي من عذرخواهي نمي کنم.»

اين ستاره آرژانتيني که در ماه سپتامبر درپي اختلافاتي که با مانچيني مربي تيمش داشت، براي مدتي طولاني در آرژانتين به سر مي برد و بعد از شش ماه اخيرا به انگليس بازگشت و در بازيهاي پاياني ليگ براي سيتي به ميدان رفت.

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : آرمان

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.


 

امانوئل آدبايور، مهاجم تاتنهام علام کرد در اين باشگاه مي ماند چون تاتنهام را بيشتر از آرسنال دوست دارد.

امانوئل آدبايور علاقه مندي خود را نسبت به حضور خود در باشگاه تاتنهام اعلام داشت .

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.

او ضمن قدرداني از زحمات ردنپ و اظهار خشنودي از زندگي در لندذن، به خبرنگاران گفت :" نمي دانم فصل آينده هم اينجا هستم يا نه اما انتخاب اول من ماندن در وايت هارت لين است . من نمي خواهم براي حضورم التماس کنم اما من يکي از عاشقان اين باشگاه هستم . با اينکه من سه سال در آرسنال بودم اما تاتنهام در قلب من است."

مهاجم سابق آرسنال ادامه داد : " قطعا ما مي توانستيم بهتر باشيم. من ايمان دارم که تاتنهام مي تواند بهتر باشد . شايد خستگي و آسيب ديدگي هايي که به سراغ تيم آمد دلايل منطقي باشد . من معتقدم که تاتنهام در حال پيش رفتن و تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ است . فصل گذشته در مکان پنجم ، اکنون توانستيم در جمع چهار تيم برتر باشيم و اين فوق العاده است . تاتنهام با يک برنامه سه ساله ، مي تواند به عنوان قطب جزيره خود را معرفي کند . البته اين امر مستلزم حضور در ليگ قهرمانان است ."


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : آرمان

پيوست


تام اشتارک که از سال 2010 در عضويت باشگاه هوفنهايم بود به عنوان جانشين هانس يورگ بوت در نظر گرفته شده است.


 

تام اشتارک دروازه بان تيم فوتبال هوفنهايم با امضاي قراردادي 3 ساله به عنوان ذخيره مانوئل نوير رسما به بايرن مونيخ پيوست.

اين دروازه بان 31 ساله که از سال 2010 در عضويت باشگاه هوفنهايم بود به عنوان جانشين هانس يورگ بوت در نظر گرفته شده است.

کريستين نرلينگر مدير ورزشي باشگاه بايرن مونيخ در مورد اين انتقال گفت:" بسيار خوشحال هستيم که توانستيم اشتارک را جذب کنيم او يک بازيکن با تجربه و حرفه اي است، که ما ميتوانيم براي جايگزيني بوت از او استفاده کنيم."

تام اشتارک که از دويسبورگ به هوفنهايم پيوسته بود از سال 2010 در بيش از 40 مسابقه براي اين تيم به ميدان رفته بود.


 

پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه ليورپول بعد از برکناري کني دالگليش براي به خدمت گرفتن روبرتو مارتينس، مربي اسپانيايي ويگان آستين بالا زده اند.


 

مالکان آمريکايي باشگاه ليورپول هفته گذشته و از طريق واسطه هايي با مربي اسپانيايي ويگان تماس گرفته اند و اکنون روبرتو مارتينس گزينه اصلي جانشيني کني دالگليش به حساب مي آيد.

علاوه بر مارتينس، نام الکس مک ليش، مربي سابق استون ويلا و آندره ويلاس بواس، مربي سابق چلسي هم به عنوان گزينه هاي احتمالي هدايت ليورپول مطرح شده است.

اما مارتينس گزينه اصلي به نظر مي رسد.اين مربي اسپانيايي درنهايت توانست ويگان را در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر حفظ کند و با اين تيم مقابل تيمهاي بزرگي مثل منچستريونايتد، آرسنال، ليورپول و نيوکاسل به پيروزي رساند.

گزينه ديگر ويلاس بواس است که بعد از تجربه اي ناموفق در چلسي از نيمکت مربيگري اين تيم برکنار شد؛اما بااين وجود هنوز مربي موفقي دراروپا به شمار مي رود و علاوه بر ليورپول، زمزمه هايي درمورد احتمال حضور او برروي نيمکت مربيگري رم هم مطرح شده است.

ليورپول امسال و زير نظر دالگليش توانست قهرمان ليگ کاپ لقب بگيرد و به فينال اف اي کاپ هم راه يافت ولي رقابتهاي ليگ برتر را دور از حد انتظار، در رده هشتم به پايان برد و 37امتياز با سيتي صدرنشين فاصله داشت.


 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1334
بازدید ماه : 2530
بازدید کل : 44587
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content