آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم پورتو پرتغال پيشنهاد بيست ميليون يورويي اينترميلان را بسيار ارزشمند و شايسته بررسي توصيف کرد.


 اينتر قصد دارد 20 ميليون يورو براي خريد رادامل فالکائو، مهاجم پورتو بپردازد.
 اين مهاجم کلمبيايي در اين خصوص گفت: بازي در تيم بزرگي مثل اينترميلان براي هر بازيکني در جهان فوتبال حرفه اي يک افتخار بزرگ است اما به باشگاه پورتو متعهد هستم و بايد ضمن بررسي اين پيشنهاد ارزشمند پاسخ باشگاه را نيز شنيد.
 اينتر به دنبال مهاجمي براي جانشيني ديه‌گو ميليتو پا به سن گذاشته است که نتوانسته در اين فصل در اوج باشد و آنها اين بازيکن 25 ساله را بهترين گزينه مي‌دانند.
 فالکائو درخصوص قيمت کارشناسي شده خود گفت: باشگاه در سال گذشته مرا تا مرز 30 ميليون يورو در فهرست فروش قرار داد اما بايد در اين مورد منطقي باشيم.

 

'سپ بلاتر' رييس فيفا فاش کرد اين فدراسيون از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي يک ميليارد و 200 ميليون دلار درآمد کسب کرد که دو برابر مبلغي است که از جام جهاني 2006 آلمان بدست آمد.


 جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي براي فيفا خبرهاي خوبي به همراه داشت چرا که در مقايسه با 600 ميليون دلاري که در جام جهاني 2006 آلمان بدست آمد درآمد فيفا در اين دوره دو برابر شد.
 به اين ترتيب، بلاتر بخشي از گزارش مالي سالانه فيفا را که قرار است هفته آينده منتشر شود اعلام کرد و گفت که کسب اين ميزان درآمد ''يک پيروزي براي قاره آفريقا'' است.
 بلاتر گفت: فدراسيون ها و اتحاديه ها در قاره آفريقا از اين مبلغ بهره مند ميشوند و اين يک پيروزي براي قاره آفريقا محسوب مي شود. وي اين مطلب را در قالب پيامي به سي و سومين مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آفريقا که در خارطوم برگزار شد اعلام کرد.

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : آرمان

همسيک معتقد است که در ديدار تيمش مقابل ميلان تکليف قهرمان اين فصل رقابتهاي سري آ مشخص مي شود


 مارک همسیک امیدوار است تا بتواند با تیمش رویاهای قهرمانی میلان را نقش برآب کند. این دو تیم روز دوشنبه مقابل هم قرار می گیرند.

 ستاره اهل اسلواکی ناپولی در گفت و گو با کوریره دلوسپورت به این نکته اشاره کرد که این بازی نقش مهمی در تعیین قهرمان رقابتهای این فصل دارد. او گفت:« الان جام اسکودتو در میان است ولی ما تنها تیمی نیستیم که برای فتح آن مبارزه می  کنیم.فکر می کنم میلان و ناپولی در یک سطح هستند و بازی و چالش بزرگی خواهد بود.»

 همسیک ادامه داد:« هر دو تیم با تمام وجود بازی خواهند کرد و می دانیم که تمام چشمها برروی این بازی متمرکز است.

 

اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس تهران در قالب 2 گروه يکشنبه و دوشنبه عازم عربستان مي‌شوند.


 کاروان 50 نفره تيم پرسپوليس تهران براي ديدار مقابل الاتحاد عربستان در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا فردا يکشنبه ساعت 11:30 عازم عربستان خواهد شد.
 همچنين 8 نفر از بازيکنان و همراهان به دليل نبودن بليت دچار مشکلاتي شدند و قرار است ساعت 7 صبح روز دوشنبه به صورت جداگانه راهي عربستان شوند.
 عربستاني‌ها اين بار مانند دفعات قبل خلف وعده نکردند و به هر 50 نفري که باشگاه پرسپوليس ليست داده بود ويزا دادند. اين ويزاها امروز به باشگاه پرسپوليس رسيد. 
  با تصميم کاشاني کليه بازيکنان پرسپوليس در اين سفر اين تيم را همراهي خواهند کرد.

 

به نظر مي رسد با پيوستن فرناندو تورس به استمفورد بريج، آينده دروگبا با شک و شبهاتي مواجه شده است .


 گزارشهایی از تمایل سران چلسی در مورد احتمال مبادله دیدیه دروگبا با کاکا، ستاره برزیلی رئال مادرید خبر می داد ولی کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی چلسی این اخبار را رد کرد و گفت :مبادله دروگبا و کاکا ، صحت ندارد.
 علاوه بر آن سران باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب یک فورارد در بازار تابستانی هستند و کاکا نیز زیر نظر آنچلوتی در میلان توپ زده است، و همین واقعیات احتمال مبادله این دو بازیکن را مطرح کرده است.

 با این وجود کارلو آنچلوتی به لارپوبلیکا گفت:« من از رومن آبراموویچ درخواست خرید کاکا، پاتو یا پیرلو را داشته باشم؟ ما درحال حاضر رامیرس، تورس و داوید لوئیس را به خدمت گرفته ایم و مبادله کاکا با دروگبا هم بحث فانتزی فوتبال است.»

 این مربی ایتالیایی ادامه داد:« فکر نمی کنم که چلسی سال گذشته پول زیادی خرج کرده باشد. مابه جای آنکه 5 دستمزد بالا بدهیم، 5 بازیکن را از تیم جوانانمان به رختکن استمفورد بریج آورده ایم.»

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : آرمان

آکوئيلاني به بازي بولونيا نمي رسد
 

اين طور به نظر مي رسد که اين ستاره ايتاليايي در ديدار امشب تيمش مقابل بولونيا غايب خواهد بود.


 طبق گزارش منتشره در کوریره دلوسپورت، آلبرتو آکوئیلانی در دیدار امشب تیمش مقابل بولونیا غایب خواهد بود.

 این ستاره 26 ساله در جلسه تمرینی روز جمعه تیمش از ناحیه پای راست مصدوم شد و هنوز شدت مصدومیت او مشخص نشده است ولی او قطعا بازی امشب را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

 در غیاب آکوئیلانی، لوئیجی دل نری، کلودیو مارکیسیو را به زمین خواهد فرستاد و او را در کنار فلیپه ملو به کار خواهد گرفت.میلوش کراسیچ و خورخه مارتینس هم در ترکیب ثابت یووه به میدان خواهند رفت.

 آکوئیلانی که در ابتدای رقابتهای این فصل به عنوان بازیکن قرضی از لیورپول به یووه منتقل شد، یکی از کلیدی ترین بازیکنان بینکونری محسوب می شود.

 

پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : آرمان

اوي، هافبک بارسلونا، که در ديدار اين هفته تيمش مقابل اتلتيک بيلبائو دچار آسيب ديدگي شده بود، اعلام کرد که مي تواند تيمش را در ديدار مقابل والنسيا که 10 روز ديگر برگزار مي شود، همراهي کند.


 ژاوي هر دو گل تيمش مقابل بيلبائو را که توسط ويا و مسي به ثمر رسيد، پايه گذاري کرد اما در نهايت دچار مصدوميت شد و پزشکان باشگاه اعلام کرده اند او نمي تواند تيمش را در ديدار هفته آينده مقابل مايورکا همراهي کند.

 اما ژاوي در مصاحبه با نشريه آس اعلام کرد که قصد دارد تيمش را در ديدار مقابل والنسيا همراهي کند.

 " اين مصدوميت در واقع ورژن کوچک تري از مصدوميتي است که در ابتداي فصل به آن دچار شدم. در بازي روز يکشنبه بود که احساس کردم دچار اين مصدوميت شده ام. بايد ببينيم چه پيش خواهد آمد اما فکر کنم بتوانم در ديدار مقابل والنسيا حضور داشته باشم.

 اين بستگي دارد که فردا وضعيتم چگونه باشد. سال گذشته من با چنين مصدوميتي بازي مي کردم اما شما وقتي مي توانيد بازي کنيد که از نظر ذهني آماده باشيد."

 او همچنين تاکيد کرد که بازيکنان بارسا تنها روي بازي هاي خودشان تمرکز دارند و به نتايج ساير تيم ها فکر نمي کنند.

 "‌ ما به رئال يا تيم ديگري توجه نمي کنيم. ما تنها به خودمان نگاه مي کنيم. فکر مي کنيم در شرايط خوبي قرار داريم و از نتايجي که تاکنون کسب کرديم راضي هستيم."

 

پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : آرمان

به دنبال سپردن هدايت موقت تيم فوتبال صنعت نفت آبادان به "احمد پارو"، سرپرست اين تيم گفت: هيات مديره باشگاه در جلسه‌اي تصميم گرفت که در بازي بعدي هدايت تيم را به عهده بگيرم تا پس از آن درباره مربي جديد تصميم‌گيري شود.


   سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با به عهده گرفتن هدايت اين تيم به جاي "کاسيميرو" به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت:‌ در جلسه‌اي که چهارشنبه هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان و مسوولين شرکت پالايش و پخش برگزار کردند در رابطه با اين موضوع صحبت کردند و تصميم گرفتند که در بازي بعدي مقابل ملوان انزلي من هدايت تيم را به عهده بگيرم تا پس از آن بازي در مورد سرمربي جديد تصميم‌گيري بشود.

پارو در پاسخ به اين سوال که کاسيميرو اخراج شده است يا استعفا داده؟ بيان کرد: کاسيميرو را اخراج نکردند بلکه با او قطع همکاري شده است. عصر چهارشنبه نيز "عيسي‌زاده" مديرعامل باشگاه با کاسيميرو جلسه‌اي گذاشت و درباره تسويه حساب و نوع پرداخت قرارداد با او صحبت کرد.

وي درباره شرايط اين تيم براي بازي با ملوان عنوان کرد: بازيکنان در اين دو سه روز خوب تمرين کردند و  روحيه مناسبي دارند. آن‌ها تلاش مي‌کنند تا باختي که هفته پيش مقابل ذوب آهن بدست آوردند را جبران کنند، چون مردم شهر آبادان از اين نتيجه بسيار ناراضي هستند و در اين تمرين‌ها مسوولين شهر و استان نيز حضور پيدا کردند.

 

پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : آرمان

محمد نعيما بازيکن سابق تيم‌ملي فوتبال و باشگاه راه‌آهن دار فاني را وداع گفت.


  محمد نعيما مدافع راست تيم فوتبال راه‌آهن و تيم جوانان در دهه 50 در اثر سانحه رانندگي دارفاني را وداع گفت.
محمد نعيما متولد 25 بهمن 1332 در اواخر دهه چهل به عضويت تيم فوتبال جوانان راه‌آهن درآمد و در سال 1350 به همراه تيم جوانان راه‌آهن به مقام قهرماني رسيد. وي از سال 1350 تا 1359 تيم فوتبال بزرگسالان راه‌آهن را همراهي کرد و يکي از بهترين مدافعان راست فوتبال ايران بود.
زنده‌ياد نعيما در سال‌هاي 1352 و 1353 به همراه تيم جوانان ايران، دوبار پياپي به عنوان قهرماني جوانان آسيا دست يافت.

در اين‌باره محمد اسحاق‌زاده مربي تيم راه‌آهن در دهه 50 اظهار داشت: نعيما بازيکن فوق‌العاده بااخلاقي بود و با تمام وجودش براي تيم فوتبال راه‌آهن به ميدان مي‌رفت. زنده ياد نعيما بازيکني وفادار بود که بيش از يک دهه براي تيم فوتبال راه‌آهن به ميدان رفت. اين بازيکن متعصب به رغم پيشنهاد ساير تيم‌ها حتي حاضر نشد در مسابقات فوتبال پيشکسوتان براي تيم‌هاي ديگر به ميدان برود. او در چند سال اخير يکي از ستون‌هاي تيم فوتبال پيشکسوتان راه‌آهن بود و در قهرماني ما در جام يونس شکوري و زنده ياد رسول مددنوعي نقش زيادي داشت.

حشمت مهاجراني سرمربي تيم جوانان ايران در سال‌هاي 52 و 53 نيز درباره محمد نعيما گفت: از شنيدن چنين خبري بسيار متاثر و ناراحت شدم. بدون هيچ اغراقي بايد بگويم او يکي از خوش اخلاق‌ترين و منضبط‌ترين شاگردان من بود و با قهرماني در مسابقات آسيايي و تايلند روزهاي خوشي را در کنار هم سپري کرديم. اتفاقا چند ماه پيش تلفني با هم تماس داشتيم و از احوال هم با خبر بوديم. او يکي از بهترين مدافعان راست فوتبال ما بود که به واسطه سرعت، فکر و شعور فني بالا، ضعف فيزيکي بدن خود را جبران مي‌کرد.

مراسم تشييع پيکر محمد نعيما صبح فردا جمعه در بهشت زهرا و با حضور اهالي فوتبال ايران برگزار خواهد شد . همچنين مراسم يادبود زنده‌ياد نعيما در روز يکشنبه برگزار مي‌شود.

پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : آرمان

پپ گوارديولا، پيش از آن که قراردادش را براي يک سال ديگر تمديد کند با ساندرو روسل، رييس باشگاه عکس مي گيرد.


 

Barcelona''s Coach Josep Guardiola (R) Shakes Hands With Barcelona''s Sandro Rosell (L) On February 23, 2011 At Camp Nou

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content