آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : آرمان

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا گفته رسانه ها به او توجه ويژه ندارند.


 ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید گفته بود گواردیولا از طرف مطبوعات مورد محافظت قرار می گیرد.

 او گفت: «مورینیو پرستیژ بیشتری نسبت به من دارد، اما می دانم که اگر تیم من روند پیروزی اش قطع شود، مربی تحت انتقاد قرار می گیرد. می دانم که شما من را خیلی دوست دارید و من آن را تحسین می کنم، اما این به این دلیل است که ما داریم می بریم.

 با من عالی رفتار می کنید چون تیم پیروز شده است، ولی این تنها دلیل است. من تفاوتی با دیگر مربیان دنیا ندارم، حداقل با خیلی از آنها. من هیچ شکایتی ندارم و تلاش می کنم به کار شما احترام بگذارم، و عموما تعارض زیادی با هم نداشته ایم، اما وقتی ببازیم خواهید دید.»

 مایورکا، رقیب امشب بارسا بیش از 40 میلیون یورو بدهی دارد، و گواردیولا می گوید: «این بازتابی از آنچه است که در دنیا می گذرد. ما تنها می توانیم امیدوار باشیم که آنها این مشکل را حل کنند. آنها تیمی کلاسیک در فوتبال اسپانیا هستند، و من برای مردم آنجا احساس همدردی می کنم. برایشان در میدان بهترین آرزوها را دارم.

تيم فوتبال آرسنال در ديدار نهايي جام اتحاديه انگليس امکان استفاده از کاپيتان خود را ندارد.


 سسک فابرگاس فرداشب (يکشنبه) در جدال بر سر عنوان نخست اين جام برابر بيرمنگام به خاطر مصدوميت غايب خواهد بود.
 براساس اعلام مقامات مسئول تيم لندني‌، هافبک 23 ساله به علت مصدوميت از عضله ران قادر به کمک‌رساني و همراهي تيمش در زمين نيست.
 وي در بازي منجر به برد يک بر صفر چهارشنبه گذشته مقابل استوک‌سيتي گرفتار آسيب شد. فابرگاس با اطلاع از اين نکته، از هم‌تيمي‌هايش خواست بخاطر تيم تلاش کنند تا صاحب جام شوند.
 آرسنالي‌‌ها پيش‌تر در سال‌هاي 1987 و 1993 صاحب جام شدند.

  

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : آرمان

"الساندرو دل پيه رو" گفت پشت انعقاد قرارداد او با يوونتوس، عشق عميق اين بازيکن به باشگاه است.


 دل پیه رو 36 ساله قرارداد خود را با یووه تمدید می کند. دل پیه رو بر روی سایت شخصی خود نوشت: مطالبی که در خصوص من در رسانه ها نوشته می شود را می خوانم و این موضوع ناراحتم می کند.

 وی افزود: انگیزه من برای ماندن در فوتبال و یوونتوس، عشق به کالچو، هواداران و تیمم است. پول، دلیل من برای ماندن نیست چراکه پیش از این، به میزان زیادی آن را به دست آورده ام.

 دل پیه رو در پایان گفت: من به رئیس باشگاه گفتم که از تمدید قرارداد، انگیزه اقتصادی ندارم و می خواهم عشقم را به باشگاه و هواداران ثابت کنم. می خواهم آخرین قراردادم را با یوونتوس منعقد کنم.
 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان از سمت خود استعفا کرد.


 محمود ياوري پس از شکست مقابل سايپا که روز گذشته اتفاق افتاد امروز از سمت خود کناره‌گيري کرد.
ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اين خبر را تائيد کرد.
 پاس هم‌اکنون در ليگ برتر فوتبال ايران با 21 امتياز در رده 17 جدول قرار دارد.

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : آرمان

آرون رمسي، ستاره جوان آرسنال، امروز پيشنهاد تمديد قرارداد باشگاه کارديف سيتي براي تمديد قرارداد قرضي اش را نپذيرفت و فردا به جمع توپچي ها بازخواهد گشت.


 باشگاه کاردیف سیتی به باشگاه آرسنال 24 ساعت زمان داد تا در این زمینه تصمیم گیری کند اما آرسن ونگر پیشنهاد آنها را رد کرد و به این ترتیب رمسی می تواند در ادامه فصل توپچی ها را برای رسیدن به قهرمانی در چهار جام همراهی کند.
 این هافبک جوان فردا در ششمین و آخرین دیدارش برای کاردیف سیتی به میدان خواهد رفت و سپس به باشگاه آرسنال مراجعت خواهد کرد در حالی که شاگردان ونگر روز چهارشنبه در دیدار تکراری جام حذفی باید مقابل لیتون اورینت قرار بگیرند.
 رمسی که مدتی به دلیل مصدومیت نتوانسته بود آرسنال را همراهی کند، در چند هفته ای که در تیم کاردیف سیتی حضور داشت، بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و بسیار تاثیر گذار ظاهر شد.
 با این وجود هنوز تردیدهایی در مورد میزان آمادگی او برای بازی در ترکیب اصلی آرسنال در این مقطع حساس فصل وجود دارد.

 

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : آرمان

پويول، آلوس، ژاوي و والدس کاتالان ها را در ديدار امشب همراهي نخواهند کرد.


 تیم بارسلونا در دیدار امشب مقابل مایورکا چهار بازیکن کلیدی اش را در اختیار نخواهد داشت و به این ترتیب گواردیولا باید از گزینه هایی که روی نیمکت دارد، استفاده کند.
 یکی از غایبان بارسا دانی آلوس خواهد بود که در دیدار هفته گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو پنجمین کارت زردش را دریافت کرد و بازی امشب را از دست داد. کارلس پویول نیز که از ژانویه برای بارسا بازی نکرده، همچنان با مصدومیت زانویش دست و پنجه نرم می کند.
 به این ترتیب آدریانو در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت و مکسول نیز در سمت چپ بازی خواهد کرد. اریک آبیدال و جرارد پیکه نیز در مرکز خط دفاعی به کار گرفته خواهند شد.
 جای ژاوی مصدوم را نیز سیدو کیتا خواهد گرفت. سرخیو بوسکتس و اینیستا نیز دیگر بازیکنانی هستند که در خط میانی به کار گرفته خواهند شد. پیکان تهاجمی تیم را نیز مسی، ویا و پدرو تشکیل می دهند.
 والدس نیز که به دلیل مصدومیت برای چند هفته قادر به همراهی بارسا نیست، نیز جایش را به پینتو خواهد داد.

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال پرسپوليس، فولاد خوزستان را شکست داد و به رده پنجم جدول صعود کرد.


 آخرين ديدار هفته بيست و چهارم ليگ برتر بين دو تيم پرسپوليس و فولاد خوزستان از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد که با برتري 3 بر يک پرسپوليس خاتمه يافت.
سپهر حيدري در دقيقه 60، هادي نوروزي در دقيقه 80 و حسين بادامکي در دقيقه 90+2 براي پرسپوليس گلزني کردند.
رضا معقولي در دقيقه 90 از روي يک ضربه ايستگاهي گل فولاد را به ثمر رساند.

پرسپوليس با اين برد 40 امتيازي شد و با يک پله صعود به مکان پنجم جدول رسيد. فولاد خوزستان نيز 33 امتيازي باقي‌ ماند.
يدالله جهانبازي داور مسابقه به مهرداد جماعتي از فولاد خوزستان و سپهر حيدري، غلامرضا رضايي و تياگو فراگو از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

ترکيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سامان آقازماني، عليرضا نورمحمدي، سپهر حيدري، ابراهيم شکوري، مازيار زارع، تياگو فراگو( از دقيقه 65 حسين بادامکي)، محمد نوري، هادي نوروزي( از دقيقه 91 اشپتيم آرفي)، غلامرضا رضايي و وحيد هاشميان(از دقيقه 86 امير حسين فشنگچي)

سرمربي: علي دايي

ترکيب فولاد خوزستان:
ميثاق معمارزاده، جلال کاملي مفرد، اميد خورج، علي حمودي، مهرداد جماعتي، کريم شاوردي، بختيار رحماني( از دقيقه 74 کاوه رضايي)، آندره رينالدو( از دقيقه 67 رضا معقولي)، سيامک سرلک، آرش افشين و باکاري دياکيته( از دقيقه 62 مهدي مومني)
سرمربي: مجيد جلالي

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان تيم فوتبال استقلال با وجود دريافت کارت زرد در ديدار برابر سپاهان مشکلي براي بازي مقابل مس ندارد.


 باتوجه به شايعاتي که بعد از ديدار استقلال با سپاهان در مورد دريافت کارت زردي که فرهاد مجيدي گرفته بود مطرح شد، باشگاه استقلال امروز با استعلام از سازمان ليگ متوجه شد نه تنها مجيدي، بلکه هيچ يک از بازيکنان استقلال که در ديدار مقابل سپاهان کارت زرد دريافت کرده‌اند مشکلي از جهت محروميت براي بازي هفته بيست‌ و پنجم با مس‌کرمان ندارند.
 استقلال پيش از رويارويي با مس کرمان سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي پذيراي تيم السد قطر است.

 

 

آنها يکي از اين دو بازيکن را براي تابستان مي خواهند.


 منچسترسیتی دانیل آلوس از بارسلونا و گرگوری فان در ویل از آژاکس را زیر نظر دارد. سیتی در ماه های گذشته درباره این دو بازیکن تحقیق کرده و از نزدیک آنها را زیر نظر دارد. البته آلوس گزینه اول سیتی است و روبرتو مانچینی می خواهد با حضور او جانی تازه به جناح راست تیمش ببخشد. این مدافع کناری بارسلونا که گاهی در نقش بال هم بازی می کند، در حال مذاکره با باشگاه است تا پس از پایان قرارداد در سال 2012 در این تیم بماند، اما هنوز دو طرف به توافق نرسیده اند. سیتی مطمئن است که آلوس را می تواند با قیمت حدود 20 میلیون پوند بخرد، نیمی از قیمتی که بارسا در تابستان گذشته روی او گذاشته بود. در هر صورت، اگر آلوس در نوکمپ ماند، مانچینی به فان در ویل رو خواهد آورد که در قراردادش با آژاکس قیمتش 17 میلیون پوند ذکر شده. قرارداد فعلی او با باشگاه هلندی تا سال 2013 اعتبار دارد. سیتی در ژانویه به صورت غیررسمی با آژاکس بر سر فان در ویل مذاکره کرد، اما باشگاه هلندی مایل نبود هر دو مدافع راست خود را از دست بدهد. ضمن آن که آنها لوییس سوارس را هم در ژانویه از دست دادند. در این مثلث انتقالات، بارسا اگر آلوس را به سیتی بدهد به دنبال خرید فان در ویل برای جانشینی او خواهد بود. آلوس و نمایندگانش بر این باورند که حقوق او باید حدود دستمزد دیگر بازیکنان بارسا باشد، و قرارداد دیگر بازیکنان در طول سال گذشته بهتر شده است. البته بارسایی ها اعتقاد دارند مهاجمان و هافبک های تهاجمی باید پول بیشتری نسبت به مدافعان بگیرند. سیتی هم که قصد دارد ژروم بواتنگ را به مرکز خط دفاعی ببرد با کمبود گزینه در سمت راست خط دفاعی مواجه است.

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال السد قطر براي انجام ديدار با تيم استقلال در ليگ قهرمانان آسيا فردا شب (يکشنبه) وارد تهران مي شود.


 کاروان 50 نفره تيم فوتبال السد قطر ساعت 20 فردا (يکشنبه) وارد تهران مي شود و در هتل المپيک اسکان مي يابد.
 پيش از اين باشگاه استقلال براي اسکان حريفان خود در تهران هتل اوين را پيشنهاد داده بود که مسئولان باشگاه هاي السد، النصر و پاختاکور به خاطر نزديکي به زمين تمرين و ورزشگاه آزادي به درخواست خود هتل المپيک را براي حضور کاروان تيم خود انتخاب کرده اند.
 همچنين داوران و ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز در هتل استقلال حضور مي يابند.
 تيم استقلال نيز اردوي آماده سازي خود را از روز دوشنبه صبح در هتل آکادمي فوتبال برگزار مي کند.
 با به گفته مسئولان باشگاه استقلال فردا (يکشنبه) آخرين مهلت خبرنگاران و رسانه هاي گروهي براي دريافت آي دي کارتهاي ديدار استقلال و السد قطر است. 
 تيمهاي فوتبال استقلال ايران و السد قطر در اولين هفته از رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا روز سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content