آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

سرمربي آرسنال اعلام کرد: ما با خريد فابرگاس ثانوي از تيم دوم بارسلونا کار اشتباهي را مرتکب نمي‌شويم.


 7 سال پس از آنکه لندني‌ها توانستند سسک فابرگاس( هافبک و کاپيتان کنوني تيم) را به عنوان استعداد ناشناخته از کاتالاني‌ها جذب کنند، به نظر مي‌رسد بازهم براي جذب يک پديده کم سن‌و سال آموزش ديده در مکتب‌ بارسلوني‌ها تلاش مي‌‌کنند.
 بازيکن مذکور ايوان گايزديس نام دارد. هافبکي که 16 ساله است و آرسن ونگر درباره اش مي‌گويد: او بسيار با استعداد است و مي‌تواند در آينده‌ به بازيکني کاملاً بزرگ تبديل شود.
 البته با توجه به مناسبات به تيرگي گراييده ميان لندني‌ها و ماتادورها به خاطر عدم ممانعت از انتقال سسک فابرگاس به بارسا در تابستان گذشته، کارشناسان شانس زيادي براي تحقق انتقال گازيديس نمي‌بينند.
 در همين زمينه ونگر عنوان کرد: نبايد از فراموش کرد که گايزديس‌، داراي گذرنامه انگليسي است. مادرش انگليسي بوده و پدرش اسپانيايي است. مطابق قوانين اگر خودش بخواهد، مي‌تواند تابستان به ما ملحق شود. من هميشه گفته‌ام که بارسلونا را دوست دارم و عاشق کاتالونيا هستم. يعني اينکه دشمن آنها نبوده‌ام. به اين خاطر وقتي يک بازيکن دورگه انگليسي و اسپانيايي بخواهد به ما ملحق شود، نبايد جلوي پايش سنگ‌اندازي کنند.
 وي ادامه داد: اگر کار ما اشتباه باشد و اين اشتباه توسط کارشناسان تاييد شود، من آدمي هستم که عذرخواهي مي‌کنم،‌اما خودم يقين دارم مرتکب اشتباه در مورد سسک و گايزديس نشدم. درضمن ترغيب بازيکن جوان بارسا نيز حرکت اشتباهي نيست.

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : آرمان

خوسه مانوئل پينتو، دروازه بان بارسلونا گفته قراردادش را هفته بعد تمديد خواهد کرد.


 قرارداد فعلی او در پایان فصل به پایان می رسد و دو طرف در دسامبر بر سر تمدید آن به توافق رسدیند.

 پینتو گفته هفته بعد قراردادش را امضا می کند. او به وب سایت باشگاه بارسلونا گفته: «یک ماه پیش با باشگاه صحبت کردیم و آنها گفتند می خواهند قرارداد من را یک سال دیگر تمدید کنند.

 از بودن در این جا بسیار خوشحالم و به نظرم می توانیم در چند روز بعد رسما قرارداد جدیدم را تایید کنیم.

 مربی بخشی کلیدی از تیم ماست و ما به لطف او و سخت کوشی اش بوده که این همه قهرمان شده ایم.

 این دروازه بان 36 ساله درباره فینال جام حذفی با رئال مادرید گفت: «دو ماه به آن بازی مانده و مربی کاری را که فکر می کند بهترین است انجام می دهد. در هر حال، مهم ترین چالش تنها یک بازی نیست، که البته آن هم می تواند خیلی مهم باشد، بلکه کاری است که هر روز انجام می دهم. من تلاش می کنم بهتر شوم.»

 

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : آرمان

 

نفت آبادان با نتيجه 2 بر يک ملوان انزلي را شکست داد.


 ديدار تيم هاي نفت آبادان و ملوان انزلي از ساعت 16:15 در ورزشگاه تختي آبادان در حضور 15 هزار نفر آغاز شد.
در دقيقه 7 مهرداد اولادي دروازه نفت را گشود تا تماشاگران آباداني بابت شکست هفته گذشته اين تيم مقابل ذوب آهن بيشتر ناراحت شوند.
بازي در شرايطي که آباداني ها به شدت عليه حسن هوري شعار مي دادند پيش مي رفت تا اينکه در دقيقه 80 علي ممبيني گل تساوي را براي آباداني ها به ثمر رساند. در دقيقه 87 روح الله عرب گل دوم را براي طلايي پوشان زد. اين گل ها باعث شد هواداران آباداني در سکوت ادامه بازي را تماشا کنند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده عليرضا فغاني بود. وي از تيم نفت به فرهاد آل خميس، هادي نظر پاک، نبي ساکي، حسن هوري و اميد شريفي نسب و از ملوان به اولادي، محمد همرنگ و پژمان نوري کارت زرد نشان داد.
مهرداد اولادي و فرهاد پورغلامي بازيکن و مربي ملوان در دقيقه 18 به دليل اعتراض به داور اخراج شدند.
تيم نفت در حالي اين مسابقه را با پيروزي پشت سر گذاشت که آلفردو کاسيميرو روي نيمکت نفت نبود و احمد پارو هدايت اين تيم را بر عهده داشت.

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : آرمان

 

فرناندو تورس،‌ مهاجم تيم ملي اسپانيا در ازاي رقم 58 ميليون و پانصدهزار يورو از ليورپول به چلسي آمد تا گران‌قيمت‌ترين انتقال فصل جاري شود.


 هنگامي که دوره يک ماه نقل و انتقالات زمستاني (ژانويه) فرا رسيد، به يکباره بازار خريد بازيکن با نقل و انتقالاتي عجيب تحت تاثير قرار گرفت. از جمله انتقال اندي کارول از نيوکاسل به ليورپول در ازاي 41 ميليون يورو در ابتداي سال جاري، دومين نقل و انتقال گران بهاي فصل جاري است.
 دراين رده‌بندي خريد داويد ويا از والنسيا به بارسلونا در ازاي 40 ميليون يورو در تابستان سال جاري در رده سوم فهرست گران‌ترين نقل و انتقالات جاي گرفته است.

 فهرست 25 نقل و انتقال گران‌ فصل جاري به اين شرح است:

1- فرناندو تورس، اسپانيايي، از ليورپول به چلسي انگليس، رقم : 58ميليون و پانصد هزار يورو

2- آندي کارول، انگليسي، از نيوکاسل به ليورپول انگليس، رقم: 41 ميليون يورو

3-داويد ويا، اسپانيايي، از والنسيا به بارسلونا اسپانيا، 40 ميليون يورو

4-ادين ژکو، بوسنيايي، از ولفسبورگ آلمان به منچسترسيتي انگليس، رقم: 37 ميليون يورو

5- آنخل دي‌ماريا، آرژانتيني،‌ از بنفيکا پرتغال به رئال‌مادريد اسپانيا، رقم : 33 ميليون يورو

6-يحيي توره، ساحل عاجي، از بارسلونا اسپانيا به منچسترسيتي انگليس،‌رقم 30 ميليون يورو

7-ماريو بالوتلي، ايتاليايي، از اينترميلان ايتاليا به منچسترسيتي انگليس، رقم:29 ميليون و 500 هزار يورو

8- داويد سيلوا، اسپانيايي، از والنسيا اسپانيا به منچسترسيتي انگليس، 28 ميليون 750 هزار يورو

9-لوئيس سوارز، اروگوئه‌اي، از آژاکس هلند به ليورپول انگليس، رقم: 26 ميليون و پانصدهزار يورو

10-ديويد لوييز، برزيلي، از بنفيکا پرتغال‌به چلسي انگليس، رقم: 25 ميليون يورو

11-آلکساندر کولاروف، يوگسلاو، از لاتزيو رم به منچسترسيتي انگليس،‌رقم: 22 ميليون و 700 هزار يورو

12-راميرز، برزيلي، از بنفيکا پرتغال به چلسي انگليس، رقم: 22 ميليون يورو

13- يونان گورکف، فرانسوي، از بوردو به المپيک ليون، 22 ميليون يورو

14-جيمز ميلنر، انگليسي، از آستون‌ويلا به منچسترسيتي، 22 ميليون يورو

15- برونو آلوز،پرتغالي، از پورتو پرتغال، زنيت روسيه،‌ 22 ميليون يورو

16-دارن بنت،‌انگليسي، از ساندرلند به آستون‌ويلا انگليس،‌ رقم: 21 ميليون پانصدهزار يورو

17-خاوير ماسکرانو، آرژانتيني، ليورپول انگليس،‌بارسلونا اسپانيا، 20 ميليون يورو

18-کارلوس ادواردو،‌ برزيلي، از هوفن‌هايم آلمان به روبين کازان روسيه،‌رقم 20 ميليون يورو

19- جيام‌پائولو پازيني، ايتاليايي، از سمپدوريا به اينترميلان ايتاليا، رقم:19 ميليون يورو

20-آندرا رانوچيا، ايتاليايي، از جنووا به اينترميلان ايتاليا، 18 ميليون يورو پانصد هزار يوو

21- روبينيو، برزيلي، از منچسترسيتي انگليس به آ.ث‌ميلان ايتاليا، 18 ميليون يورو

22-مسعود اوزيل، آلماني، از وردربرمن آلمان به رئال مادريد اسپانيا، رقم: 18 ميليون يورو

23-لوئيس گوستاو، برزيلي، از هوفن‌هايم به بايرن‌مونيخ آلمان، رقم: 17 ميليون يورو

24-آندره پير گيگناک، فرانسوي، از تولوز به المپيک مارسي فرانسه، رقم: 16 ميليون يورو

25-آسامواه ژيان، غنايي، از رن فرانسه به ساندرلند انگليس،‌ رقم :16 ميليون يورو

 

درآستانه ديدار امشب بايرن مونيخ مقابل بورسيا دورتموند، فيليپ لام، کاپيتان باواريايي ها، معتقد است تيمش مي تواند به صدر جدول رقابت هاي بودنس ليگا برسد.


 دورتموندی ها در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندس لیگا قراردارند و جدی ترین مدعی قهرمانی محسوب می شوند اما آنها در چند دیدار اخیر پر فراز و نشیب ظاهر شده اند و بایرنی ها قصد دارند از این مسئله استفاده کنند.
 لام در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" به نظر من تردیدی وجود ندارد که بایرن در این دیدار به پیروزی خواهد رسید."
 فرانک ریبری نیز که در این مصاحبه حضور داشت، گفت:" بایرن واقعی را در این دیدار خواهید دید."
در حالی که تنها 11 دیدار تا انتهای فصل باقی مانده، بایرنی ها 13 امتیاز با صدرنشین فاصله دارند اما لوئیس فن خال، سرمربی بایرن همچنان به قهرمانی امیدوار است.
 " دورتموند ریتمش را از دست داده و اگر ما در دیدار امشب به پیروزی برسیم، شانس زیادی خواهیم داشت."
 سرمربی هلندی با اشاره به دیدار تیمش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان گفت ممکن است برنامه فشرده بازی ها او را مجبور کند که از سیستم چرخشی استفاده کند.
 " بازیکنانم کمی خسته هستند."
 بایرنی ها امیدوارند بتوانند برای اولین بار در رقابت های این فصل در سه دیدار پیاپی به پیروزی برسند.

 


 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : آرمان

مديربرنامه هاي آدريانو، ستاره برزيلي دنياي فوتبال به دنبال آن است تا جاي پاي اين ستاره را در رم سفت کند.


 رینالدی،این ستاره برزیلی روز چهارشنبه از برزیل به رم بازگشت و شنیده می شد که تاخیرهای او در بازگشت به ایتالیا ممکن است باعث شود تا سران باشگاه رم قرارداد او را فسخ کنند

در این میان ژیلمار رینالدی در پاسخ به این صحبتها به رادیو لس گفت:« هیچ صحبتی از انتقال درمورد آدریانو در میان نیست. تمام شایعاتی که در روزنامه های آمریکای جنوبی منتشر شده و از جدایی آدریانو از رم خبر می دهد، بی پایه و اساس است و این همان داستان همیشگی است که صحت ندارد و فقط شایعه است.»

 مدیربرنامه های آدریانو ادامه داد:« آدریانو قراردادی 2 ساله با رم دارد و می خواهد به این قرارداد متعهد باشد. هیچ وقت صحبتی از لغو قرارداد به میان نیامده.»

 آدریانو که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد برای سپری کردن روزهای نقاهتش به برزیل رفته بود ولی دیرتر ازموعد مقرر به ایتالیا بازگشت و همین موضوع سبب شد تا رسانه ها از احتمال لغو زودهنگام قرارداد او بگویند.

 

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : آرمان

منابع رسانه‌اي قطر از حضور احتمالي سرمربي اسبق بلکبرن انگليس به عنوان سرمربي آينده تيم ملي اين کشور خبر دادند.


 سام آلاردايس پس از ناکامي تيم ملي قطر در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا که ابتداي سال جاري ميلادي در اين کشور حوزه خليج فارس انجام شد، باب مذاکره با مسئولان ذيربط را گشود.
 پس از برکناري برونو متسو فرانسوي، اين مربي انگليسي ابتدا از طريق مديربرنامه‌هايش به گفت‌وگو پرداخت اما تازه‌ترين گزارش‌ها حکايت از حضور وي در دوحه به منظور کسب توافق‌هاي نهايي دارد.
 قطر که ميزبان جام‌جهاني 2022 است، تحت رهبري متسو در پيکارهاي آسيا2011 تا مرحله يک چهارم نهايي صعود کرد و توسط ژاپن، قهرمان مسابقات حذف شد.
 آلاردايس 56 ساله دو هفته قبل از خاتمه سال گذشته ميلادي پس از شکست 2 بر يک بلکبرني‌ها مقابل بولتون، عزل شد. وي ه از سال 1989 وارد جرگه مربيان شده، زمام امور تيم‌هاي وست‌برومويچ‌آلبيون، ليمريک، بلکپول، ناتس‌کانتي، بولتون و نيوکاسل‌يونايتد را در کشورش داشته است.

تيم فوتبال استقلال تمرينات آماده سازي ايش براي ديدار برابر السد را در زمين شماره دو کمپ تيم هاي ملي پيگيري کرد.


 تیم فوتبال استقلال که در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف السد قطر خواهد رفت از امروز تمریناتش را در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی پیگیری کرد. قرار است تمرینات این تیم تا دیدار برابر مس در لیگ برتر در همین زمین پیگیری شود.

 در تمرین امروز وحید طالب لو که با افت فشار مواجه شده بود در نمازخانه کمپ زیر سرم رفت و پس از بهبودی کامل به تمرینات آبی پوشان اضافه شد. این در حالی بود که محمد محمدی دیگر دروازه بان آبی پوشان به دلیل مصدومیتی که دارد همچنان غایب تمرینات است.

 در تمرین عصر امروز استقلال بازیکنانی که در دیدار برابر سپاهان به میدان رفته بودند سبک تر از دیگران تمرین کردند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر کادر فنی تمرینات سنگین تری را پشت سرگذاشتند. پرویز مظلومی در این تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.
 

اين مدافع 32 ساله پرتغالي هفته گذشته در ديدار مقابل لوانته سومين گلش براي رئال را به ثمر رساند تا به گلزن ترين مدافع اين فصل لاليگا تبديل شود.


 ریکاردو کاروالیو، مدافع رئال، از اینکه توانسته تاکنون سه گل برای تیمش به ثمر برساند، خوشحال است و امیدوار است بتواند بیش از این برای تیمش گلزنی کند.
 این مدافع 32 ساله پرتغالی هفته گذشته در دیدار مقابل لوانته سومین گلش برای رئال را به ثمر رساند تا به گلزن ترین مدافع این فصل لالیگا تبدیل شود.
 او در گفتگو با نشریه آس گفت:" من همیشه به دنبال پیشرفت کردن هستم. من خیلی خوشحالم زیرا گلزنی می کنم. من تاکنون سه گل زده ام و امیدوارم بتوانم این رکورد را بهتر کنم."
 رئالی ها امشب در دیداری دشوار در ریازور به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهند رفت و کاروالیو علی رغم اینکه دوست دارد گلزنی کند اما تمرکزش روی وظایف دفاعی اش است.
 " بسیار مهم است که دروازه مان را بسته نگه داریم. دوست دارم بدون اینکه گلی دریافت کنیم، به پیروزی برسیم. دپورتیوو خط حمله خوبی دارد و فوتبال خوبی نیز به نمایش می گذارد."
 دپور در این فصل در دیدارهای خانگی تنها دو بار شکست خورده و اگر رئالی ها نتوانند در دیدار امشب به پیروزی برسند، آنگاه بارسا این موقعیت راخواهد داشت تا فاصله در صدر جدول را افزایش دهد.

 

شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال سپاهان درحالي که کاپيتان اول خود را به عربستان نبرده در هتل رابينسون مستقر شد.


 کاروان تيم سپاهان با استقبال مسئولان سفارت ايران در عربستان، عمراني کاردار سفارت و مديران باشگاه الهلال وارد رياض شد.
 زرد پوشان امروز صبح با پرواز تهران - منامه - رياض وارد فرودگاه بين المللي ملک عبدالله شدند و با هماهنگي هاي به عمل آمده بدون هيج گونه وقفه و معطلي در فرودگاه راهي هتل رابينسون عربستان شدند و در اين هتل بين المللي استقرار يافتند.
 اولين تمرين شاگردان امير قلعه نويي ساعت 7 عصر به وقت عربستان در ورزشگاه سعود الفيصل برگزار مي شود. محرم نويد کيا کاپيتان اول سپاهان، به علت مصدوميت زردپوشان را در اين سفر همراهي نمي کند.
 تيم سپاهان سه شنبه دهم اسفندماه در اولين رقابت ها خود در ليگ قهرمانان آسيا 2011 در ورزشگاه بين المللي ملک فهد مهمان تيم الهلال عربستان است.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 335
بازدید دیروز : 1051
بازدید هفته : 1504
بازدید ماه : 3388
بازدید کل : 48078
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content