آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : آرمان

رائول گونزالس ، کاپيتان اسبق رئال مادريد با زدن چهاردهمين گل خود براي شالکه 04 ، يک امتياز ديگر را به تيمش اعطا کرد .


  به گزارش مرجع خبری رئال در بازی شالکه و نودنبرگ ؛ رائول روي پاس ديگر اسپانيايي تيم يعني سرجيو اسکودرو وارد محوطه جريمه شد و دروازه شافر را باز کرد . در دقيقه 60 شماره 7 سابق رئال که در کنار هونته لار در خط حمله بود تا آستانه زدن گل دوم هم رفت که اين بار شافر واکنش فوق العاده اي انجام داد .
 به هر حال رائول با اين سن و سالش نشان داد که هنوز دود از کنده بلند مي شود و بهترين بازيکن تيمش بود .
رائول در اين فصل براي شالکه 14 گل زده است که 11 تايش در بوندسليگا بوده و سه تايش در چمپيونزليگ . در بين اسپانيايي ها در اين فصل فقط ويا (20) ، پدرو (19) و نگردو (15) بيش از اين بازيکن گل زده اند و بعد ازاو هم يورنته قرار دارد .

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : آرمان

 

مشکل گلزني کريستيانو نه تنها به نفع بارسلونا ،بلکه بيشتر به نفع مسي بوده است که در حال حاضر اميدوار است که بتواند که با غلبه بر ستاره رئال مادريد براي دومين سال پياپي برنده کفش طلا شود .


 کريستيانو رونالدو در هفته هاي اخير از نظر گلزني به شدت دچار افت شده است .
کريستيانو در اين فصل خيلي پر فراز و نشيب بوده و براي چندمين بار پياپي دچار طلسم گل نزدن شده تا در رقابت براي کسب آقاي گلي دچار مشکل شود . بازيکن پرتغالي در اين فصل گلهاي فوق العاده اي به ثمر رسانده است و در بازي با دپورتيوو نيز مثل هميشه مشخص شد که هر وقت او گل نزند ، رئال مادريد در کسب برد دچار مشکل مي شود .
به گزارش مرجع خبری رئال کريستيانو رونالدو در هفت هفته اخير در ليگ براي رئال مادريد فقط دو گل زده است که در اين مدت رئال مادريد به دو تساوي برابر آلمريا و دپورتيوو و يک باخت برابر اوساسونا رسيده است که باعث شده هفت امتياز فاصله اش با بارسلونا که صدرنشين است شکل بگيرد .
بازيکن پرتغالي مجددا سه هفته پياپي است که گل نزده است و همين قضيه باعث شده که تيم از نظر تيمي دچار مشکل شود . رئال پس از دو برد خفيف برابر لوانته و اسپانيول حالا برابر دپورتيوو متوقف شده است .
تنها بازي که شماره 7 رئال در هفته هاي اخير در آن گلزني کرده بازي با ساراگوسا بوده که کريستيانو در آن بازي دو گل زد . البته نبايد بدشانسي را هم در روند کريستيانو بي تاثير دانست . او در دو بازي اخيري که برابر ليون و دپورتيوو لاکرونيا انجام داده دو بار توپهايش به تيرک خورده است . اما اين مشکل تنها براي کريستيانو نيست . در ژرلاند ضربه سر راموس به تيرک عمودي خورد و آدبايور هم در بازي ديروز در ريازور دچار چنين مشکلي شد ، يعني چهار تيرک در دو بازي .
اما ديگر واقعيت موجود اين است که اين مشکل گلزني کريستيانو نه تنها به نفع بارسلونا ، بلکه بيشتر به نفع مسي بوده است که در حال حاضر اميدوار است که بتواند که با غلبه بر ستاره رئال مادريد براي دومين سال پياپي برنده کفش طلا شود . بازيکن آرژانتيني با گلي که برابر مايورکا زد 26 گله شد تا جاي کريستيانو را در جدول گلزنان لاليگا بگيرد .
در همان روزي که کريستيانو به بازيکني که بيشترين دقايق بازي را در لاليگا انجام داده مبدل شد ، بحران گلزنيش بدتر و بدتر شد . برخي معتقدند که يکي از دلايل اصلي افت اين بازيکن پرتغالي خستگي مفرطي است که به علت زياد بازي کردن به آن دچار شده است . کريستيانو حتي يک دقيقه هم در بازيهاي لاليگا استراحت نکرده است و در ريازور هم با وجود مصدوميت نصفه و نيمه اي که داشت در زمين حاضر شد و به طور کامل بازي کرد .

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس گفت: اتحاد رمز موفقيت ما در مسابقات فصل جاري است.


  وين روني اظهار داشت: تاکنون فصلي سخت را با کسب موفقيت‌هاي قابل توجه پشت سر گذاشته‌ايم. جدا از تلاش‌ها و از خودگذشتگي‌هاي نفرات، يکپارچگي تيم قدرتي مضاعفي به ما بخشيده و در اصل، رمز موفقيت‌مان بوده است.
 وي افزود:‌براين اساس حتي در زمان‌هاي که حتي بازي خوبي ارائه نکرديم، در نتيجه‌گيري موفق شديم.
 او ادامه داد: بايد صادقانه عنوان کرد گاهي اوقات حتي زماني که بازي جذابي ارائه نمي‌شود، با تکيه به اتحاد تيمي مي‌توان نتيجه معقول گرفت. از طرفي ويژگي موجود نشان مي‌دهد ساختار تيمي منچستريونايتد چقدر قوي است.
 من‌يونايتد اينک پس از گذشت 27 هفته با کسب 60امتياز در صدر جدول ليگ برتر قراردارد و از بيشترين شانس قهرماني برخوردار است.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : آرمان

نهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا که مهمترين پيکار باشگاهي در قاره کهن به شمار مي‌آيد از فردا سه‌شنبه با رقابت 14 تيم در گروه‌هاي چهارگانه از شرق و غرب قاره آغاز خواهد شد.


  مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا یا همان جام باشگاه‌های قاره کهن نامی آشنا برای فوتبال ماست که سه بار با درخشش تیم‌های استقلال  و پاس طعم قهرمانی در این پیکارها را چشیده‌ایم. این رقابت‌ها از فردا سه‌شنبه بازهم از نو آغاز می‌شود با رقابت 32 تیم از شرق و غرب قاره که توانسته‌اند، حدنصاب‌های مورد نظر AFC را برای حرفه‌ای بودن لحاظ کنند.

در این دوره از رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم‌های سپاهان اصفهان (قهرمان نهمین دوره لیگ برتر)، ذوب‌آهن اصفهان (نایب قهرمان نهمین دوره لیگ برتر)، استقلال تهران (تیم سوم نهمین دوره لیگ برتر) و پرسپولیس تهران (قهرمان جام حذفی) نماینده فوتبال ایران هستند و سودای آنها مانند همه اهالی فوتبال دستیابی به جامی است که سال 1993 توسط تیم فوتبال پاس تهران به کشورمان آمد و از آن تاریخ تا امروز فقط سه بار توسط تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب آهن مزه شیرین حضور در دیدار نهایی این پیکارها را چشیده‌ایم.

مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان از فردا سه شنبه برای دو تیم استقلال و سپاهان آغاز می‌شود. استقلال در تهران از السد قطر پذیرایی می‌کند و تیم سپاهان نیز پذیرای الهلال عربستان است. در زیر اشاره‌ای گذرا به دیدار این دو تیم خواهیم داشت:

استقلال میزبان آخرین مهمان لیگ قهرمانان آسیا!
تیم استقلال ایران که پرافتخارترین تیم ایران در مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا یا همان لیگ قهرمانان امروزی به شمار می‌آید، عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم السد قطر است، تیمی که آخرین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با برتری در پیکار پلی‌آف مقابل دمپو هند کسب کرد.

آبی‌پوشان تهرانی که در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و خود را تا رده دوم جدول بالا کشیده‌اند، در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پذیرای تیم ششم جدول لیگ ستارگان قطر هستند. پرافتخارترین تیم فوتبال قطر که با "فوساتی" اروگوئه‌ای جواز حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است، بدون شک در میدان سخت آزادی به دنبال حداقل امتیاز خواهد بود.

 فصل گذشته این تیم قطری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مس کرمان همگروه بود اما در ثانیه‌های پایانی دیدار آخر با الاهلی امارات به نتیجه تساوی رضایت داد و از صعود به مرحله دوم باز ماند و تیم‌های الهلال عربستان و مس راهی به جمع تیم‌های برتر قاره کهن راه یافتند. با این شرایط نباید روز سختی را برای استقلال آنهم در حضور تماشاگرانش متصور باشیم.

قلعه نویی در آرزوی شکستن طلسم ناکامی لیگ قهرمانان
تیم سپاهان با هدایت امیر قلعه‌‍نویی سه‌شنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به دیدار الهلال می‌رود، تیمی که بدون شک یکی از آماده ترین تیم‌های امروز فوتبال آسیاست. صدرنشین مطلق جدول رده بندی لیگ برتر عربستان که پرافتخارترین تیم 50 سال اخیر فوتبال قاره کهن است، هنوز زخم ناکامی مقابل ذوب آهن ایران، در مرحله نیمه نهایی سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا را برتن دارد و برای گرفتن انتقام شکست از تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

امیر قلعه‌نویی برای سومین سال پی در پی است که حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند، وی که با استقلال و سپاهان حضور در مرحله یک هشتم را از دست داد، برای شکستن طلسم ناکامی خود با سپاهان آرزوهای زیادی را در سر می‌پروراند  از قضا لیگ قهرمانان را با سخت ترین دیدار سپاهان آغاز می‌کند و امیدش برای موفقیت به بازیکنان شاخص و باتجربه تیم سپاهان است که آرزویش را تحقق بخشند.

- برنامه دیدارهای روز نخست از هفته اول مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الجزیره امارات - الغرافه قطر، ساعت 18:35، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی
* الهلال عربستان - سپاهان ایران، ساعت 21، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

گروه B:
* پاختاکور ازبکستان - النصر عربستان، ساعت 15:30، ورزشگاه مرکزی تاشکند
* استقلال ایران - السد قطر، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران

گروه E:
*جیجویونایتد کره جنوبی - تیانجین تدا چین، ساعت 9:30، ورزشگاه جام جهانی جیجو
* گامبااوزاکا ژاپن - ملبورن ویکتوری استرالیا، ساعت 13:30، ورزشگاه بانپاکو شهر اوزاکا

گروه F:
* هانگ‌ژو گرین تون چین - ناگویا گرامپوس ژاپن، ساعت 15:05، ورزشگاه اژدهای زرد شهر هانگ‌ژو
 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم ساحل عاجي تيم چلسي تهديدکرد در صورتي که در ترکيب اصلي بازي مقابل منچستريونايتد نباشد، اقدام به ترک استامفوردبريج خواهد کرد.


   به نقل از ديلي‌ميل‌، ديديه دروگبا از زماني که در آخرين ساعات دوره نقل و انتقالات زمستاني در ژانويه شاهد جذب فرناندو تورس، گلزن اسپانيايي از ليورپول به جمع يارانش شد، از ترک آبي‌هاي شهر لندن حرف زده است.
اين گلزن 32 ساله که از 7 فصل قبل در خدمت تيم تحت رهبري رومن آبراموويچ است، در اين مدت طولاني در موفقيت‌هاي زيادي سهيم شده است.با توجه به اين که کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي زوج آنلکا و تورس را بهترين ترکيب براي خط آتش قهرمان فصل قبل ليگ برتر مي‌داند، اين بازيکن با تجربه موقعيت خود را در خطر مي‌بيند. از اين رو به صورت غير مستقيم عنوان کرده در صورتي که در بازي بزرگ هفته بعد با منچستريونايتد در ترکيب ابتدايي نباشد،‌‌آنوقت تصميم نهايي براي ترک خواهد گرفت.
مصاف چلسي و منچستريونايتد قرار است سه شنبه آينده در لندن و از هفته هجدهم انجام گيرد.

سرمربي تيم استقلال گفت: به احتمال فراوان ترکيب ما در بازي با السد 90 درصد ترکيب ديدار با سپاهان خواهد بود و 10 درصد تغيير خواهيم داشت.


  پرويز مظلومي پس از پايان نشست مطبوعاتي ديدار تيم‌هاي السد قطر و استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به بازي فرداي تيمش گفت: به دنبال بازي زيبا هستيم چون مردم فوتبال زيبا را مي‌پسندند و تنها هدفمان اين است که با ارائه يک بازي زيبا و جوانمردانه به سه امتياز برسيم. تنها هدف ما کسب پيروزي است و براي اين مهم از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم کرد.

سرمربي استقلال در پاسخ به خبرنگاري که پرسيد آيا ممکن است تيمتان فردا با سه مهاجم بازي کند گفت: ما هميشه با سه مهاجم بازي مي‌کنيم ولي امشب قبل از مسابقه ترکيب نهايي را مشخص مي‌کنم و پس از جلسه با کادر فني اين مسئله مشخص خواهد شد. به احتمال فراوان ترکيب من 90 درصد ترکيب بازي با سپاهان خواهد بود و 10 درصد تغيير خواهيم داشت.
وي در خصوص اينکه آيا جباري براي اين مسابقه مشکل مصدوميت دارد يا خير گفت: جباري مشکلي ندارد و براي اين ديدار آماده است و در صورت لازم از او استفاده خواهيم کرد.

  سرمربي استقلال در پايان از هواداران اين تيم خواست با وجود اينکه يک روز تعطيل را پشت سر مي‌گذارند اما باحضور در ورزشگاه به تشکيل تيم خود بپردازند.

 

سرمربي استقلال گفت: مي‌خواهيم نهايت استفاده را از شرايط ببريم و گام اول را محکم برداريم.


  پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و السد قطر اظهار داشت: قبل از هر چيز به قطري‌ها خوشامد مي‌گويم و اميدوارم سفري خوبي به ايران داشته باشند. السد تيم با قدمتي است و ساليان سال در آسيا حضور دارد.
وي افزود: يادم است سال 1990 که قهرمان آسيا شديم با اين تيم هم گروه بوديم و پس از شکست السد به مرحله بعدي راه پيدا کرديم. تيم خوب و قابل احترامي دارند و آن طوري که پيش بيني مي‌کرديم پا به مسابقات آسيايي گذاشتند. آنها بازيکنان خوب خارجي را در اختيار دارند ولي ما استقلاليم و مي‌خواهيم نهايت استفاده را از شرايط ببريم و گام اول را محکم برداريم.
سرمربي استقلال تصريح کرد: من به قطري‌ها به خاطر ميزباني جام جهاني تبريک مي‌گويم و خوشحالم که کشور همسايه ما ميزبان اين مسابقات شد.

وي درباره اين سؤال که چرا استقلال با 2 هافبک دفاعي بازي مي‌کند، گفت: مربي نسبت به داشته‌هايي که دارد ترکيب را انتخاب مي‌کند و ما نمي‌توانيم در يک نيمه همه موجودي خود را خرج کنيم. در بازي با سپاهان هم ديديد تعويض‌هاي خوبي انجام داديم. شايد اگر از اول اين بازيکنان در زمين بودند کارايي لازم را نداشتند.
مظلومي افزود: از السد شناخت داريم. ممکن است آنها هم در بازي فردا تغييراتي داشته باشند. اجازه بدهيد ما مربياني که يک گروه هستيم براي استحکام تيم‌مان کارمان را انجام دهيم. اين طور نيست که من 2 هافبک براي دفاع کردن بگذارم. يکي از هافبک‌هاي دفاعي ما آزاد است.

سرمربي استقلال در مورد اينکه وضعيت استقلال در آسيا چطور است، عنوان کرد: من از فتح الله زاده تشکر مي‌کنم که اين بستر را براي ما فراهم کرد. شرايط حضور در آسيا سخت است چه از بابت بودجه و چه از بابت ميزباني. مطمئن باشيد مردم به اين بازي نگاه ملي دارند. مردم ايران پرشور هستند و نسبت به اين ليگ پرشور‌تر استقبال مي‌کنند. از همين جا هم فراخوان مي‌گذارم به ورزشگاه بيايند.

مظلومي تصريح کرد: 25 بازيکن داريم که انتخاب 18 نفر از آنها خيلي سخت است و 11 نفر براي ترکيب اصلي سخت‌تر است. براي بازي السد بايد اسکلت تيم را حفظ کنيم اما قطعا تغييراتي نسبت به بازي گذشته خواهيم داشت.
سرمربي استقلال در ارتباط با هوار ملا محمد گفت: خوشحالم که او به استقلال آمده است. البته او بعد از جام ملت‌ها دير به ما ملحق شد و تمرين هم کم داشت و براي آماده شدن نياز به تمرين بيشتر دارد. اميدواريم که بدنساز ما کاري کند که هوار ملا محمد بتواند 90 دقيقه بازي کند چرا که او يک بازيکن بين المللي است.

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : آرمان

در سه‌شنبه شب در استمفورد بريج نبرد بزرگي روي مي‌دهد. چلسي و منچستريونايتد در ديداري به مصاف هم مي‌روند که مي‌تواند تعيين‌کننده قهرمان فصل باشد.


   این بازی قرار بود در اواسط دسامبر برگزار شود، اما برف سنگین انگلیس آن را به تعویق انداخت و حالا قرار است بازی در 1 مارس انجام شود. از آن هنگام تاکنون چلسی اوضاع خوبی نداشته و تنها از صدر جدول دور شده. فاصله آنها با یونایتد اکنون به 15 امتیاز رسیده است.

یونایتد در آخرین بازی خود چهارمین برد خارج از خانه این فصل خود را مقابل ویگان به دست آورد. البته چلسی در این هفته در لیگ برتر بازی نکرد چرا که بیرمنگام، تیمی که قرار بود با آنها بازی کنند باید فینال جام اتحادیه را برگزار می‌کرد. به این ترتیب آخرین دیدار آنها مقابل کپنهاگن بود که با برد دو بر صفر همراه شد.

آخرین برد یونایتد در استمفورد بریج به سال 2002 برمی‌گردد که با نتیجه سه بر صفر رقم خورد و آنها به دنبال این هستند که رکورد نه چندان خوب خود در خانه چلسی را بهبود بخشند. آرسنال به شدت در تعقیب یونایتد است و آنها فرصتی برای لغزش ندارند.

چلسی در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل برخورده و به نظر می‌رسد اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد.

 

در جبهه چلسی

قهرمان فصل پیش، پس از باخت مقابل اورتون در جام حذفی، کپنهاگن را در لیگ قهرمانان برد. نیکلا آنلکا ستاره آن دیدار بود و دو گل زد تا تیمش راه صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را هموار ببیند. این در حالی بود که پیش از دیدار همه از فرناندو تورس می‌گفتند. البته برد مقابل تیم ضعیف‌تر کپنهاگن با بازی مقابل منچستریونایتد فرق دارد و کارلو آنچلوتی به خوبی می‌داند که سطح بازی این دو تیم با هم متفاوت است.

آمدن تورس بیشتر از آن که مفید باشد، باعث ایجاد ابهام شده است. او و دیدیه دروگبا به خوبی در کنار هم جا نیفتاده‌اند. هر دو مهاجم دوست دارند نفر اول حملات باشند و به این دلیل احتمالا یکی از آنها باید بازی کند. دیگر مهاجم چلسی هم آنلکا است که دوست دارد نقش مهاجم دوم و پشتیبان و دونده را بازی کند.

آنچلوتی از سوی دیگر نگران خط میانی است. این خط خلاقیت چندانی نداشته و نتوانسته به خوبی دفاع‌های حریف را باز کند.

لیورپول در دیدار اخیرش با چلسی نشان داد که چطور می‌توان چلسی را برد: نگذارید مدافعان کناری چلسی به پیش بتازند! اگر حمایت آنها نباشد، چلسی مجبور می‌شود به خط میانی‌اش روی بیاورد و آنها هم بسیار قابل پیش‌بینی کار می‌کنند و به آسانی می‌توان مانع طراحی حملات از سوی آنها شد. چلسی البته می‌تواند نمانیا ویدیچ و کریس اسمالینگ را به کناره‌ها بکشاند و با فرارهای فرانک لمپارد و میشل اسین به محوطه جریمه گل بزند.

 

در اردوی منچستریونایتد

یونایتد هفته بسیار مهمی را آغاز کرده و دیدارهای سختی پیش رو دارد، آنچه که سر الکس فرگوسن نامش را «آزمون اسیدی برای قهرمانی» نهاده است! آنها هفته را با برد در خانه ویگان آغاز کردند تا فاصله‌شان با آرسنال به 4 امتیاز برسد. یونایتد چهار گل زد، اما ویگان پیش و پس از گل اول خاویر ارناندس دو موقعیت فوق‌العاده داشت که ادوین فان‌درسار با واکنش‌هایی عالی مانع گل‌زنی میزبان شد. یکی از نکات مثبت این دیدار نمایش باز هم درخشان کریس اسمالینگ در کنار نمانیا ویدیچ بود. از سوی دیگر نانی به ثبات رسیده و چیچاریتو هم روند گل‌زنی خوبی داشته. اما نکات منفی یونایتد شامل این موارد می‌شد: خط میانی روی یک خط بازی می‌کند، و وین رونی با آن که گلی دیرهنگام زد اما هرگز فرمانده خط حمله نبود.

 

چلسی چالشی متفاوت را برای یونایتد رقم خواهد زد. آنها در خط میانی فیزیکی بازی می‌کنند و آنچلوتی تلاش خواهد کرد مانع حرکت هافبک‌های یونایتد شود و به دنبال این خواهد بود که از دو طرف حمله ببرد. به این ترتیب احتمالا یونایتد بازی را به جناحین خواهد برد و تلاش خواهد کرد بازیکنان کناری چلسی به جلو نیایند.

نانی با سرعت و قدرتش برای خط حمله یونایتد مهره‌ای کلیدی خواهد بود. او در صدر جدول پاس گل قرار دارد و گل‌هایش هم دورقمی شده است. در خط میانی، انرژی دارن فلچر برای متوقف کردن فرانک لمپارد ضروری است. مایکل کریک و پل اسکولز باید جریان بازی را به سرعت عوض کنند. دیمیتار برباتوف هم هرچند آرامش و نظم را به خط حمله یونایتد می‌آورد، اما در بازی‌های بزرگ معمولا جای خود در ترکیب را به وین رونی می‌دهد. او امیدوار است این بار فرصت حضور در دیدارهای بزرگ را بیابد.

 

ترکیب احتمالی

چلسی: چک – لوییز، ایوانویچ، تری، کول – اسین، میکل، لمپارد – مالودا، تورس، آنلکا

منچستریونایتد: فان‌درسار – اوشی، اسمالینگ، ویدیچ، اورا – نانی، فلچر، اسکولز، گیگز – رونی، برباتوف

 

ستاره ساحل عاجي از نيمکت نشيني خسته شده است.


 در صورتی که دیدیه دروگبا دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل یونایتد را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کند، ممکن است این موضوع عواقب متعددی به همراه داشته باشد؛ چرا که شنیده می شود که دیدیه دروگبا آماده ترک رختکن چلسی است

 چلسی درحال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و دو امتیاز با رده چهارم جدول قرار دارد و فاصله بین این تیم و یونایتد صدرنشین به 13 امتیاز رسیده است. هرچند که تیم آنچلوتی یک بازی کمتر انجام داده.

 البته چلسی امیدفراوانی دارد که در دیدار مستقیم و رودررویی که روز اول ماه مارس(سه شنبه) در استمفورد بریج برگزار خواهد شد،بتواند این فاصله را کاهش دهد.

 در این میان دیدیه دروگبا می خواهد و در انتظار آن است تا فرصت بیابد که درترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

 دروگبا دربازیهای اخیر نیمکت نشین بوده و با انتقال فرناندو تورس به رختکن چلسی این نیمکت نشینی ها شدت گرفته

 در این میان روزنامه دیلی میل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ستاره سابق مارسی به دنبال در خروجی می گردد.

 این روزنامه به این نکته اشاره کرده که حتی تغییرمربی تیم هم دروگبا را برای ماندن در چلسی متقاعد نخواهد کرد.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : آرمان

 

فينال پنجاه و يکمين جام اتحاديه باشگاه هاي انگليس ، يکشنبه شب برگزار شد که طي آن تيم فوتبال بيرمنگام با برتري مقابل ارسنال جشن قهرماني به راه انداخت.


آرسنال در نبرد ویمبلی سسک فابرگاس و تئو ولکات را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و توماس روسیچکی و آندری آرشاوین در ترکیب اصلی قرار گرفته بودد. در دفاع هم لوران کوشیلنی به سباستین اسکیلاچی ترجیح داده شده بود.

الکس مک‌لیش هم نسبت به دیدار برگشت نیمه‌نهایی مقابل وستهم دو تغییر در ترکیب تیمش داده بود و کیث فاهی و نیکولا زیگیچ را به جای مت دربی‌شایر و کامرون جروم به میدان فرستاده بود.

در دقیقه 3 اولین اتفاق مهم بازی روی داد. زیگیچ توپ را با سینه کنترل کرد و سپس لی بویر را روانه دروازه آرسنال ساخت. بویر از وویچیخ اشچسنی عبور کرد ولی دروازه‌بان جوان آرسنال او را سرنگون کرد. توپچی‌ها بسیار شانس آوردند که کمک داور به اشتباه آفساید بویر را اعلام کرد، وگرنه آنها هم باید پنالتی دریافت می‌کردند و هم از همان دقیقه 3 ده‌نفره می‌شدند.

موقعیت‌های جدی دو تیم ادامه یافت تا این که در دقیقه 28، روی کرنر سباستین لارسن، راجر جانسن با ضربه سر توپ را به سمت دروازه آرسنال زد و زیگیچ هم با زدن ضربه آخر گل برتری را به ثمر رساند.


در دقیقه 39 و پس از آن که اشچسنی موقعیتی عالی را از زیگیچ گرفت، آرسنال گل تساوی را زد. پاس آندری آرشاوین به جک ویلشر رسید و ضربه او به تیر دروازه خورد. توپ مقابل پای آرشاوین افتاد و او پس از جا گذاشتن دو مدافع، آن را روی دروازه فرستاد که روبین فان‌پرسی با ضربه‌ای آکروباتیک گل تساوی را زد.

نیمه دوم به جذابیت نیمه اول نبود هرچند که آرسنال حملات بسیاری روی دروازه بیرمنگام ترتیب داد. در نهایت، در دقیقه 89  و در حالی که در زمین بیرمنگام خطایی روی بازیکنان این تیم صورت گرفت بازی با ضربه بلند بن فاستر دروازبان بیرمنگام به نزدیکی محوطه جریمه آرسنال پیگیری شد که روی یک رفت و برگشت و در حالی که توپ در آستانه در اختیار گرفتن ژسنی قرار داشت روی یک صحنه ناباورانه و نا هماهنگ بین کوشلنی و ژسنی توپ پس ار شوت کردن کوشلنی و برخورد به ژسنی کنار پای ماتینز قرار گرفت تا وی دروازه خالی را در میان بهت هواداران باز کند ..تلاش های آرسنالی ها در ادامه نیز بی ثمر ماند تا این تیم ناباورانه در حالی که روی دو اشتباه فردی گل خورده بود بازی را از دست بدهد تا نسل جدید آرسنال نتواند بار دیگر عنوانی کسب کند و این انتاظر زمانی طولانی تر طی کند .

به این ترتیب آرسنال قهرمانی جام اتحادیه را از دست داد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 1051
بازدید هفته : 1625
بازدید ماه : 3509
بازدید کل : 48199
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content