آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : آرمان


 

گزارش‌ها حاکي از آن است که فرانک لمپارد بازوبند کاپيتاني انگليس را در ديدار دوستانه مقابل اسپانيا بر بازو خواهد بست.


 

   به دليل نيمکت نشيني احتمالي جان تري در ديدار دوستانه انگليس مقابل اسپانيا و همچنين غيبت بازيکنان نظير وين روني، استيون جرارد و ريو فرديناند، بازوبند کاپيتاني تيم ملي انگليس در اختيار فرانک لمپارد، بازيکن تيم چلسي، قرار خواهد گرفت.

همچنين احتمال مي‌رود دنيل استاريج مهاجم چلسي و جک رادول هافبک اورتون اولين بازي ملي خود را در ديدار برابر اسپانيا تجربه کنند.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : آرمان


 

مهاجم تيم فوتبال آرسنال انگليس به ميانگين يک گل زده در هر ديدار ليگ برتر اين کشور بريتانيايي رسيد.


 

   روبین فان پرسی که در فصل جاری همچون گذشته بیشترین سهم را در راه گلزنی تیمش داشته پس از پشت سر گذاشتن 11 هفته از رقابت‌های لیگ برتر به تعداد 11 گل زده در فصل جاری رسیده است.

این آمار گلزنی فراتر از عملکرد گلزنی سایر بازیکنان شاغل لیگ برتر بوده و از این رو نام وی در رده نخست جدول آقای گلی این لیگ جای گرفته است. از طرفی نشان می‌دهد وی به طور متوسط هر هفته حداقل یک گل برای تیمش داشته است.

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی با ۱۰ گل زده صاحب پله دوم است. رده سوم به طور مشترک به وین رونی از منچستریونایتد و سرخیو آخرو از منچسترسیتی با ۹ گل زده رسیده است.
 
فهرست گلزنان ممتاز لیگ برتر به این شرح است:
۱-روبین فان پرسی، آرسنال، ۱۱ گل زده
۲-ادین ژکو، منچسترسیتی ، ۱۰ گل زده
۳-وین رونی، منچستریونایتد و سرخیو آخرو، منچسترسیتی ، هر دو با ۹ گل زده
۴-دمبابا، نیوکاسل یونایتد، ۸ گل زده
۵-فرانک لمپارد، چلسی و رافائل فان درفارت، تاتنهام هاتسپرز، هر دو با ۶ گل زده

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : آرمان


 

تمرينات تيم ملي فوتبال بحرين براي رويارويي با ايران از امروز در منامه آغاز مي‌شود.


 

    تیم ملی بحرین از امروز (دوشنبه) دور جدید تمرینات خود برای آمادگی جهت رویارویی با ایران و قطر آغاز می کند.

روزنامه الایام بحرین در این زمینه نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با حضور تیلور سرمربی انگلیسی راس ساعت 17 و 30 دقیقه تمرینات خود را در ورزشگاه ملی بحرین آغاز می‌کند.

این روزنامه نوشت که تیم ملی بحرین تمرینات خود را برای برگزاری دو مسابقه با ایران و قطر در تاریخ 11 و 14 نوامبر در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2014 تا موعد بازی با ایران ادامه می‌دهد.

این روزنامه در ادامه تصریح کرد که هنوز حسین بابا و سید محمد جعفر دروازه‌بان این کشور مصدوم و تکلیف آنها تا 2 روز دیگر روشن خواهد شد.

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : آرمان

موريس رامالو سرمربي سانتوس اقرار کرد که در حال حاضر مسي بهترين بازيکن فوتبال جهان است.


 

     در حالي که بسياري نيمار ستاره جوان برزيلي سانتوس را با ليونل مسي ستاره آبي‌ ـ اناري‌ها مقايسه مي‌کنند و حتي بعضي مثل پله از اين فراتر مي‌روند و نيمار را بهتر از مسي مي‌دانند، موريس رامالو سرمربي سانتوس اعتراف کرد که ليونل مسي در حال حاضر بهتر از نيمار ستاره جوان تيمش است.

وي در گفت‌وگو با يک روزنامه برزيلي گفت: در اين هيچ شکي وجود ندارد که مسي در حال حاضر بهتر از نيمار است. خود نيمار هم به اين مسئله اعتراف کرده است. تجربه مسي از نيمار بيشتر است. او 24 ساله است و در بسياري از رقابت‌هاي بين‌المللي شرکت کرده، اين در حالي است که نيمار فقط 19 سال سن دارد و او حالا حالاها وقت دارد. من مطمئنم که او در آينده‌اي نزديک مسي را پشت سر خواهد گذاشت.

وي در ستايش از عملکرد نيمار در تيمش گفت: نيمار بازيکن فوق‌العاده‌اي است. قدرت بالاي او در حفظ توپ مثال زدني است. او تنها بازيکني است که در ليست نامزدهاي توپ طلا قرار گرفته است اما در تيم هاي اروپايي بازي نمي‌کند. مطمئنم که او توانايي اين را دارد که مسي را پشت سر بگذارد و خود را به بام فوتبال جهان برساند.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : آرمان

الساندرو دل پيرو اعلام کرد که قصد ندارد در پايان اين فصل بازنشسته شود.


 

   مهاجم تيم يوونتوس اعلام کرد که در پايان اين فصل و پس از اتمام قراردادش با بيانکونري‌ها از اين تيم جدا خواهد شد اما قصد ندارد خود را بازنشسته اعلام کند.

دل پيرو در گفت‌وگو با يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني ايتاليا اظهار کرد: پس از اتمام قراردادم با يوونتوس به فوتبال ادامه مي‌دهم و يک فوتباليست باقي خواهم ماند.

از آث ميلان به عنوان يکي از مقصدهاي احتمالي اين بازيکن 36 ساله نام برده مي‌شود. با اين حال، آلگري سرمربي تيم ميلان احتمال پيوستن دل پيرو به اين تيم را ضعيف دانسته است.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : آرمان

مارکو فان باستن، ستاره‌ي سابق فوتبال هلند، از فان پرسي خواست که در آرسنال بماند.


 

   فان باستن ضمن درخواست از هم‌وطنش براي ماندن در آرسنال، اعلام کرد که وضعيت فان پرسي با شرايط او در سال 1987 که از آژاکس به آث ميلان رفت، قابل مقايسه نيست.


ستاره‌ي سابق هلند در گفت‌وگو با ساندي ميرر گفت: روبين نبايد آرسنال را ترک کند و نبايد شرايط او را با وضعيت من در آژاکس مقايسه کنيد. تفاوت مهمي که وجود دارد، اين است که او در حال حاضر در باشگاه بزرگي توپ مي‌زند.


فان باستن گفت: روبين شش سال است که در آرسنال حضور دارد. مهم نيست که آرسنال در اين مدت هيچ جامي کسب نکرده است.


مهاجم سابق هلند خاطر نشان کرد: در شش سال اخير تغييرات زيادي در ليگ برتر صورت پذيرفته است. چلسي تبديل به يک باشگاه بزرگ شده و منابع مالي هنگفتي در اختيار دارد. منچستر سيتي هم تيم قدرتمندي شده و از هر باشگاه ديگري ثروتمند‌تر است. منچستر‌ يونايتد و ليورپول نيز مالکان آمريکايي دارند. مقدار پولي که در فصل نقل و انتقالات در اين تيم‌ها هزينه مي‌شود، باور کردني نيست. عملکرد آرسنال متفاوت است. من اين تيم را تحسين مي‌کنم.


وي گفت: به نظر من آرسنال بهترين باشگاه انگليس است. منچستر سيتي و چلسي هيچ وقت نمي‌توانند چنين سبک و شخصيتي داشته باشند.


فان باستن در پايان افزود: آرسنال زيباترين استاديوم انگليس را دارد. سبک بازي اين تيم منحصر به فرد است و پيراهن اين تيم هم بسيار زيبا است. از هر لحاظ که نگاه کنيم، آرسنال بهترين باشگاه فوتبال است. روبين بايد در همين تيم بماند.


روبين فان پرسي 28 ساله در 11 ديداري که در اين فصل براي آرسنال به ميدان رفته، 11 گل زده و چهار پاس گل داده است.


قرار‌داد اين بازيکن با تويچي‌هاي لندن در سال 2013 به پايان خواهد رسيد.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 18:9 ::  نويسنده : آرمان

 

سرمربي بيلبائو از اينکه تيمش مقابل بارسا به تساوي رسيده ناراحت است.


 

   مارسلو بیلسا سرمربی اتلتیک بیلبائو که تیمش در نهایت به تساوی 2-2 مقابل بارسلونا رضایت داد از عملکرد شاگردانش راضی است اما معتقد است تیمش باید در این دیدار پیروز می شد.

او بعد از بازی در کنفرانس خبری گفت:" بازی برابری بود و من از تلاش و جنگندگی بازیکنانم در این دیدار بسیار راضی هستم. بارسا تقریبا معجزه کرده و بازی باخته را در ثانیه های پایانی بازی با پیروزی عوض کرد.

بازیکنان هر دو تیم برای پیروزی تمام تلاش شان را به خرج دادند و بازی صحنه های زیبای زیادی داشت مانند جدال آبیدال و مونیان که از ابتدا تا انتهای بازی دیدنی بود"

بیلسا در مورد سئوال خبرنگاری که از او در مورد مسی پرسید گفت:" مسی در این بازی فوق العاده بود و اگر او برای بارسا در زمین نبود اکنون ما سه امتیاز بازی را کسب کرده بودیم. مسی بازیکن پیش بینی نشده ای است و تمام تعریف و تمجید هایی که از او می شود به حق است. بدون شک او بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان است."

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت بازيکنان تيمش با انگيزه بالايي برابر پرسپوليس قرار مي‌گيرند.


 

 مهدي امير آبادي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در چارچوب جام «ولايت» با بيان اين که بازيکنان تيمش به طور کامل آماده بازي برابر پرسپوليس نيستند ولي پزشکان تيم تلاش مي‌کنند، مصدوميت‌هاي جزئي را برطرف کنند، اظهار کرد: بازي فرداي ما برابر پرسپوليس است و همه سعي مي‌کنيم با انگيزه‌اي بالا در بازي شرکت کنيم. ما اگر فردا پايمان هم شکسته باشد، برابر پرسپوليس با انگيزه بازي مي‌کنيم.

 وي در ادامه و با رد شايعه خروجش از تيم در پايان نيم فصل، خاطر نشان کرد: من بازيکن استقلال هستم و هر زمان که آقاي مظلومي بخواهد براي تيم بازي مي‌کنم. صحبت‌هايي هم که درباره خروجم از تيم مي‌شود شيطنت برخي از روزنامه‌هاست. من اکنون کاپيتان دوم تيم هستم و به جوانان تازه وارد تيم نيز نصحيت مي‌کنم.

 
 
 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه منچستريونايتد در رقابت با چهار باشگاه بزرگ اروپايي، در آستانه جذب آندره آس پريرا، ستاره 15 ساله آيندهوون است.


 

   این بازی ساز نوجوان که اصلیتی برزیلی دارد، برای تیم زیر 15 ساله های بلژیک بازی می کند و از چند سال قبل، به عضویت باشگاه آیندهوون درآمده است.

گفته می شود قرار است او در در ژانویه و زمانی که 16 ساله شد، به منچستریونایتد بپیوندد. علاوه بر منچستریونایتد، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید، اینتر و بایرن مونیخ نیز خواهان این ستاره نوجوان بودند اما به دلیل علاقه پریرا به منچستریونایتد، این باشگاه در این رقابت با رقبا پیروز شد.

در حال حاضر سه بازیکن برزیلی، اندرسون، رافائل و فابیو داسیلوا برای منچستریونایتد بازی می کنند.

 

دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : آرمان

چزاه پراندلي سرمربي آتزوري ها 24 بازيکن را براي دو ديدار دوستانه مقابل لهستان و اروگوئه به تيم ملي دعوت کرد که در اين بين نام ايگناسيو آباته مدافع کناري ميلان هم به چشم مي خورد.


 

 این مدافع راست از دو سال پیش زیر نظر لئوناردو به یکی از بازیکنان ثابت میلان تبدیل شد و اکنون هم به تیم ملی دعوت شده است.
 
 آندره آ رانوکیا در کنار آباته از بازیکنان جدیدی هستند که در خط دفاعی به تیم ملی دعوت شده اند. در خط هافبک سیمونه په په و تیاگو موتا به دلیل عملکرد اخیرشان بار دیگر به اردوی آتزوری دعوت شدند.
 
 پراندلی به دلیل غیبت آنتونیو کاسانو و جوزپه روسی مجبور به تغییر آرایش خط حمله خود شده و الساندرو ماتری و پابلو اسوالدو بار دیگر دعوت شدند.
 
 ماریو بالوتللی و جیامپائولو پاتزینی که در ماه اکتبر به دلیل مصدومیت غایب بودند به ترکیب تیم بازگشته اند. بزرگترین غایب این لیست بهترین گلزن حال حاضر سری آ و ستاره اودینزه آنتونیو دی ناتاله است.
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content