آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه بوروسيا دورتموند تمايل زيادي دارند تا در بازار نقل و انتقالات تابستاني، ميروسلاو کلوزه ستاره باتجربه بايرن را به خدمت بگيرند.


  روزنامه بیلد در گزارشی به این نکته اشاره کرده که یورگن کلوپ، به دنبال آن است تا این فوروارد 32 ساله آلمانی را به رختکن تیمش بیاورد تا بدین ترتیب بتواند تجربه را به تیمش که متشکل از بازیکنانی جوان ولی متعهد است تزریق کند.

دورتموند در حال حاضربا 12 امتیاز فاصله در صدر جدول رقابتهای بوندس لیگا قرار دارد.

قرارداد کنونی کلوزه با بایرن در تابستان جاری به اتمام  خواهد رسید و شنیده می شود که کلوزه که در رقابتهای این فصل تنها در 10 بازی به میدان رفته، در فکر ترک رختکن آلیانس آرناست.

این انتقال به نفع دورتموند هم خواهد بود ؛ چرا که لازم نیست که آنها مبلغی را به عنوان هزینه انتقال کلوزه بپردازند،هرچند که دستمزد این ستاره آلمانی قطعا رقم کمی نخواهد بود.

 

 

نماينده ژاپن با گلباران تيم ملبورن ويکتوري به صدر جدول گروه پنجم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا رسيد.


    در ادامه روز نخست هفته اول رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در فصل 2011 و از گروه پنجم اين رقابت‌ها، امروز يک ديدار ديگر بين تيم‌هاي گامبا اوزاکا ژاپن و ملبورن ويکتوري استراليا در ورزشگاه 21 هزار نفري اوزاکا اکسپو ژاپن برگزار شد که با برتري پرگل 5 بر يک ميزبان همراه شد.
تاکويا تاکايي (3)، آدريانو (7 از روي نقطه پنالتي)، کئون هو لي (11)، فوتاگاوا (63) و سئونگ يونگ کيم (90) براي تيم گامبا و کوين ماسکات (22 از روي نقه پنالتي) براي نماينده استراليا در اين ديدار گلزني کردند.
با اين نتيجه گامبا اوزاکا با تفاضل گل بهتر نسبت به تيانجين‌تدا چين به صدر جدول گروه پنجم در پايان بازي‌هاي هفته اول اين گروه رسيد.
در ديگر ديدار اين گروه صبح امروزتيانجين‌تدا چين مقابل ججو يونايتد به ميدان رفت و با نتيجه يک بر صفر حريفش را شکست داد.
اين ديدار که به ميزباني تيم کره‌اي در ورزشگاه 42 هزارنفري جام جهاني ججو برگزار شد، تيم چيني با يک گل حريفش را شکست داد تا نخستين پيروزي ليگ قهرمانان آسيا را به نام خود ثبت کند.
دابايو در دقيقه 55 براي تيانجين‌تدا چين گلزني کرد تا نايب ‌قهرمان فصل گذشته ليگ کره‌‌جنوبي با شکستي خانگي اين رقابت‌ها را آغاز کرده باشد.
* برنامه ادامه رقابت‌هاي روز اول هفته اول ليگ قهرمانان به شرح زير است:
گروه اول:
الجزيره امارات - الغرافه قطر
الهلال عربستان - سپاهان ايران
گروه دوم:
پاختاکور ازبکستان - النصر عربستان
استقلال ايران - السد قطر
گروه ششم:
هانگ‌ژو گرينتون چين - ناگويا گرامپوس ژاپن

 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:32 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال استقلال در نيمه اول يک بر صفر برابر السد قطر به برتري رسيد.


  اولين ديدار استقلال در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برابر السد قطر آغاز شد.
فرهاد مجيدي در دقيقه 25 براي استقلال گلزني کرد.تا استقلال در نيمه اول يک بر صفر برابر السد به برتري برسد.
مجيدي در دقيقه 42 نيز يکبار ديگر دروازه‌ السد را باز کرد اما کمک داور مسابقه آن را آفسايد اعلام کرد.
کيم دانگ جين داور اهل کره‌جنوبي به طلال بلوشي و محمد کاسولا از السد و ايمان مبعلي از استقلال کارت زرد نشان داد.
استقلال در نيمه اول بازي هجومي ارايه کرد و در 15 دقيقه اول چند موقعيت گلزني بر روي دروازه حريف ايجاد کرد

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : آرمان

 

اين ملي پوش ژاپني در ديدار نيمه نهايي جام ملت هاي آسياي 2011 مقابل کره جنوبي دچار شکستگي شد و انتظار مي رفت نتواند تا پايان فصل به رقابت ها برگردد.


   شينجي کاگاوا، ستاره ژاپني دورتموند، اظهار اميدواري کرد پيش از پايان فصل جاري به رقابت ها بازگردد.

اين ملي پوش ژاپني در ديدار نيمه نهايي جام ملت هاي آسياي 2011 مقابل کره جنوبي دچار شکستگي شد و انتظار مي رفت نتواند تا پايان فصل به رقابت ها برگردد اما روند بهبودي او بهتر از آنچه انتظار مي رفت، بود و احتمالا در ماه آوريل مي تواند بار ديگر پا به توپ شود.

کاگاوا گفت:" فوق العاده خواهد بود اگر در ماه آوريل به مسابقات برگردم به دورتموند در آخرين هفته ها براي رسيدن به قهرماني کمک کنم."

اين ستاره 21 ساله در تابستان گذشته ار سروز اوزاکا به دورتموند پيوست و بلافاصله به يکي از ستاره هاي تيمش تبديل شد. او موفق شد در 17 ديدار، 8 گل براي صدرنشين بوندس ليگا به ثمر برساند.

 

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:49 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي مستعفي تيم فوتبال پاس همدان از بازگشت به اين تيم خبر داد.


  محمود ياوري گفت: با استعفاي ملاحي و حضور مديرعامل جديد تماسي از سوي عباس صوفي با من گرفته شد و از من دعوت شد تا به تيم باز گردم و من هم پذيرفتم.

ياوري يادآور شد: هم اکنون در مسير همدان هستم و امروز در تمرين پاس شرکت خواهم کرد.

در پي استعفاي ياوري از سرمربيگري تيم پاس همدان شنبه او با ترک همدان و رفتن به اصفهان از عدم همکاري با کادر مديريتي سابق باشگاه خبر داده بود.

 
 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اين روزها براي تمرين وبازي کردن در استقلال لحظه‌شماري مي‌کنم.


  ميلاد ميداودي در خصوص برنامه‌هاي درمان و آماده سازي‌اش در روزهاي اخير گفت: طبق برنامه روزانه سه مرحله تمريني و درماني دارم، صبح‌ها همراه با دکتر نوشادي در مجموعه ورزشي انقلاب تمرينات با وزنه را انجام مي‌دهم، سپس در کلينيک استقلال و زير نظر همکاران دکتر نوروزي به فيزيوتراپي مي‌پردازم و بعد از ظهرها نيز در استخر مشغول آب درماني مي‌شوم. خوشبختانه شرايطم خوب است و از ابتداي سال جديد نيز در تمرينات استقلال حاضر خواهم شد تا تمرينات سبک و نرم دوي را شروع کنم.

وي درباره مدت زمان درمان پاي آسيب ديده‌اش گفت: بيست و سوم آذرماه تحت عمل جراحي قرار گرفتم و پزشکان تشخيص داده بودند که چهار ماه بعد از انجام عمل مي‌توانم تمرينات سبک و آماده‌سازي را شروع کنم. حدود 75 روز از موعد تعيين شده گذشته و اميدوارم در يکصدمين روز پس از عمل جراحي در تمرينات استقلال حاضر شوم و نرم دوي را آغاز کنم.
ميداودي با اشاره به توصيه پزشکان عنوان کرد: دکتر رازي و دکتر نوروزي اتفاق نظر دارند که نبايد براي بازگشت مجدد به ميادين عجله کنم. دکترها معتقدند که بايد طبق برنامه تنظيم شده پيش بروم تا با کسب بهبودي و آمادگي کامل بتوانم در مسابقات رسمي‌ استقلال حضور داشته باشم. من که براي حضور در تمرينات و بازي‌ها لحظه شماري مي‌کنم، اما بايد به توصيه پزشکان عمل کنم تا در آينده مشکلي پيش نيايد و بتوانم طي دراز مدت در خدمت تيمم باشم.

مهاجم استقلال با ابراز خوشحالي از نتايج خوب استقلال در هفته‌هاي اخير گفت: خيلي دوست دارم در اولين سال حضورم در استقلال حداقل يک جام قهرماني کسب کنيم. هر چند که اکنون استقلال هم در ليگ و هم در جام حذفي شانس قهرماني دارد و در ليگ قهرمانان آسيا نيز بايد پس از صعود از گروه خودمان به انتظار مراحل بعدي باشيم.

 

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:47 ::  نويسنده : آرمان

اين مهاجم گلي عالي در بازي با فولام زد ولي پس از آن نااميدکننده بود.


روبرتو مانچینی گفته از عملکرد ماریو بالوتلی راضی نیست، هرچند که او در جریان تساوی مقابل فولام در ایست‌لندز گل زد.

منچسترسیتی برتری یک بر صفر را با گل دمین داف از دست داد و نتوانست در نیمه دوم عملکرد درخشانی داشته باشد.

بالوتلی در 14 بازی برای منچسترسیتی 9 گل زده است. او پس از گلی که مقابل فولام زد موقعیت‌های بسیاری را از دست داد.

مانچینی گفت: «از ماریو راضی نیستم. او را خیلی عالی می‌شناسم و می‌دانم که می‌تواند بهتر بازی کند. او می‌تواند در خدمت تیم باشد. گل او عالی بود اما پس از آن 70 دقیقه دیگر هیچ کاری نکرد.

نمی‌شود که او مرتبا توپ از دست بدهد. هر بار توپ به جلو می‌رفت نمی‌توانستیم نگهش داریم.»

این بازیکن جوان از تابستان که از اینتر به سیتی پیوست فرم بی‌ثباتی داشته و گل‌هایی عالی زده، اما رفتارهای نه چندان خوبی در خارج و داخل میدان هم داشته است.

با این تساوی، سیتی با وجود انجام یک بازی بیشتر 10 امتیاز از یونایتد کمتر دارد و با توجه به این که تنها ده بازی مانده بعید است آنها بتوانند به قهرمانی فکر کنند.

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 23:47 ::  نويسنده : آرمان

آرسن ونگر مي‌خواهد دروازه‌بان ليورپول را بخرد.


 آرسنال می‌خواهد 20 میلیون پوند بدهد تا په‌په رینا را از لیورپول به خدمت بگیرد.

توپچی‌ها پس از رفتن ینس لمان در فصل 08-2007 در پست دروازه‌بانی مشکل داشته‌اند. اکنون هم وویچیخ اشچسنی 20 ساله دروازه‌بان اول آرسنال است.

مانوئل آلمونیا و لوکاژ فابیانسکی در آرسنال ندرخشیده‌اند و گزارش شده که آرسنال به دنبال خرید دروازه‌بانی در سطح جهانی است.

رینا در صدر لیست آرسن ونگر قرار دارد. با قهرمانی بیرمنگام در جام اتحادیه، این تیم به لیگ اروپا می‌رسد و بخت لیورپول برای رسیدن به لیگ اروپا بسیار کاهش می‌یابد، چرا که اگر آرسنال فاتح جام اتحادیه می‌شد، با توجه به صعود بسیار محتمل این تیم به رقابت‌های اروپایی سال آینده، سهمیه لیگ اروپای جام اتحادیه به لیگ برتر می‌رسید.

به رینا قراردادی 110 هزار پوند در هفته‌ای پیشنهاد شده تا در آنفیلد بماند اما این دروازه‌بان اسپانیایی گفته نمی‌خواهد بیش از این برای بازی در لیگ قهرمانان صبر کند.

منچستریونایتد هم این دروازه‌بان سابق ویارئال را می‌خواهد. او با وجود نمایش‌های ضعیف لیورپول در فصل‌های گذشته یکی از باثبات‌ترین بازیکنان آنها بوده است.

مدافع سابق ميلان گفته کاواني خطرناک‌ترين بازيکن ناپولي است.


 میلان، صدرنشین سری آ دوشنبه به مصاف ناپولی، تیم سوم جدول می‌رود و به نظر می‌رسد نبردی جذاب در سن‌سیرو شکل بگیرد. پائولو مالدینی، مدافع سابق روسونری گفته ادینسون کاوانی بازیکن خطرناک ناپولی است.

این مدافع چپ بی‌صبرانه منتظر بازی است و در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفته مدافعان میلان برای مهار این بازیکن اروگوئه‌ای کار دشواری دارند: «دیدار بسیار دشواری برایم یلان است. ناپولی چیزی برای از دست دادن ندارد، چون آنها فصل را با هدف فتح اسکودتو آغاز نکردند.

آنها با نتایج خوبی که گرفتند روحیه بسیار خوبی یافتند و به نظر بسیار مشتاق می‌رسند. آنها در حال حاضر خود را در جایی عالی می‌یابند که در آن می‌توانند تنها پیروز شوند.

میلان باید توجه ویژه‌ای به کاوانی داشته باشد. او تهدید اصلی ناپولی در غیاب اسکوییل لاوتزی است. میلان باید از نزدیک او را مهار کند و نگذارد سایر بازیکنان به کاوانی پاس بدهند.»

دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : آرمان

هفته بيست و هفتم رقابتهاي سري آ امشب با برگزاري ديدارهايي دنبال شد و در مهمترين ديدارها دو تيم رم و پارما به تساوي 2-2 رسيدند و پالرمو در خانه با نتيجه 7-0 مغلوب ميهمانش اودينزه شد، الکسيس سانچس ستاره شيليايي اودينزه که مورد توجه تيمهاي مطرح اروپايي نيز هست، 4 گل از 7 گل تيمش را به ثمر رساند.


در دیدارهای برگزارشده امشب در ایتالیا نتایج زیر به دست آمد:

کاتانیا2- جنوا1

گلها: ماکسیمیلیانو لوپس (51) و گونسالو برگسیو (56) برای کاتانیا و فلورو فلورس (19) برای جنوا

برشا 2- لچه 2

گلها:کاراچیولو (16 ) و زوبولی (18) برای برشا و کورویا (30) و موناری (70)برای لچه

رم 2- پارما 2

گلها: فرانچسکو توتی (19،پنالتی) و خوان دوس سانتوس (36) برای رم و آمائوری (74 و 79) برای پارما

باری 1- فیورنتینا 1

گلها: عبدالقادر غزال (87) برای باری و جیلاردینو (21) برای فیورنتینا

پالرمو 0- اودینزه 7

گلها: آنتونیو دی ناتاله (10 ، 41 و( 60،پنالتی)) و الکسیس سانچس (19، 28، 42 و 48)

کالیاری 1- لاتزیو 0

گل: آندره دیاس (40،گل به خودی)

چزنا 1- کیه وو 0

گل: آنتونیو لوئیس خیمنس گراسس (90،پنالتی)

دیدار دو تیم سمپدوریا و اینتر نیز امشب برگزار می شود و با برگزاری بازی میلان و ناپولی در روز دوشنبه دیدارهای این هفته سری آ به پایان می رسد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 295
بازدید دیروز : 1051
بازدید هفته : 1464
بازدید ماه : 3348
بازدید کل : 48038
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content