آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

آرسنال براي دفاع از پيروزي ديدار رفت کار دشواري دارد.


 روبین فان‌پرسی بازی بسیار مهم با بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد. باشگاه اعلام کرده او به دلیل مصدومیت در فینال جام اتحادیه، سه هفته دور از میادین خواهد بود.

 این ضربه بزرگی برای آرسنال است. البته آنها امیدوارند که سسک فابرگاس، کاپیتان تیمشان برای این دیدار آماده باشد. آرسن ونگر، مربی آرسنال گفته فابرگاس احتمالا بازی خواهد کرد، چرا که پیشرفت خوبی داشته است.

 مهاجم هلندی که از ژانویه 13 گل برای تیمش به ثمر رسانده، در دیدار توپچی ها مقابل بیرمنگام در جام اتحادیه که با شکست 2-1 آنها به پایان رسید، از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد.

  مصدومیت فان‌پرسی در شرایطی روی می‌دهد که تئو ولکات هم به احتمال زیاد این بازی را از دست می‌دهد. آنها در نوکمپ تنها احتیاج به یک تساوی دارند تا به دور بعد برسند.

 آرسنال اخیرا در فینال جام اتحادیه مقابل بیرمنگام شکست خورد.

 الکس سونگ هم دیدار تکراری جام حذفی، که چهارشنبه مقابل لیتون اورینت برگزار می‌شود را از دست می‌دهد و شاید به بازی بعدی لیگ برتر مقابل ساندرلند نرسد، اما در بازی با بارسلونا قاعدتا باید حضور داشته باشد.

 لوران کوشیلنی هم که در نبرد ویمبلی مقابل بیرمنگام از ناحیه همسترینگ اندکی آسیب دیده بود و خسته هم شده، مقابل لیتون اورینت استراحت خواهد کرد.

 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : آرمان

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه رئال مادريد اسپانيا دو کشور چين و آمريکا را براي تور تابستاني تيم فوتبالش انتخاب کرد.


   به نقل از رويترز، فلورنتينو پرس مديرعامل باشگاه رئال مادريد در نشست خبري مشترک با دو مدير برنامه چيني و آمريکايي به خبرنگاران گفت: نمي‌شود براي عقد قرارداد معطل لاليگا شد، چين و آمريکا اگر مي‌خواهند ميزبان رئال مادريد باشند بايد از همين حالا قرارداد خود را امضا کنند، البته رئال مادريد در صورت قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا شرايط ويژه‌اي را در چين و آمريکا از مقامات هر دو کشور مطالبه کرده اما در هر صورت هر دو طرف موظف هستند بهترين و شايسته‌ترين ميزباني را داشته باشند.
پرس در خصوص سود مالي حاصل از تور تابستاني رئال مادريد گفت: 290 ميليون يورو مبلغي است که بايد پيش از آغاز فصل نقل و انتقالات تابستاني در خزانه رئال مادريد باشد، من در همين لحظه هم اين مبلغ را در حساب شخصي خود دارم اما بهتر است آن را باز توليد کنيم و در سفر به چين و آمريکا حداقل نيمي از اين مبلغ را توليد مي‌کنم.

 پرس ادامه داد: اول به چين مي‌رويم و پس از آن راهي تور آمريکا مي‌شويم، طبق برنامه اين مي تواند يکي از بهترين و باشکوه‌ترين تورهاي تابستاني براي بازيکنان و هواداران رئال مادريد باشد.

 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : آرمان

ديه‌گو مارادونا براي هدايت باشگاه سرو پورتنيو پاراگوئه با اين باشگاه تماس گرفته بوده است.


  خوان خوسه سپاگ، رییس باشگاه این خبر را داده است.

سرو پورتنیو پس از رفتن خاویر تورنته آرژانتینی پس از تنها دو بازی با این تیم، دو هفته بدون مربی بود. بلاس کریستالدو مربی موقت آنها بود اما سپاگ گفته بود فردی را می‌خواهد که جایگاه بلندتری در فوتبال داشته باشد.

او گفت: «مارادونا می‌خواست مربی سرو پورتنیو شود. من کاملا جدی می‌گویم، شوخی نمی‌کنم. نمی توانم جزئیات را بگویم اما مربیان بسیاری می‌خواستند به این باشگاه بیابند. ما پیشنهادهای بسیاری داشتیم.»

ال‌دیه‌گو ارتباط خوبی با این باشگاه شهر آسونسیون دارد. خوان ایتوربه، پدیده پاراگوئه‌ای – آرژانتینی ستاره سرو است، و خوان مانوئل لوسرو، جاناتان فابرو، لائوتارو فورمیکا و روبرتو نانی دیگر بازیکنان جمع هشت‌نفره آرژانتینی‌های این تیم هستند. سپاگ در هر حال تایید کرد که اصلی‌ترین گزینه لئو آسترادا، مربی سابق ریورپلاته و استودیانتس است: «ما داریم با آسترادا صحبت می‌کنیم، اما بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌ایم. قرارداد هنوز نهایی نشده.»

 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : آرمان

در تک بازي باقيمانده از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا، مالاگا برابر آلمريا به پيروزي رسيد.


 تيم فوتبال مالاگا به عنوان قعرنشين لاليگا در اين بازي خانگي محکوم به پيروزي و کسب هر 3 امتياز بود.
 در اين ديدار نخست فگولي بود که در دقيقه 9 بازي استاديوم مالاگا را غرق در سکوت کرد و آلمريا را پيش انداخت اما در پايان بازي مردان آلمريا شادي کردند.
 نيمه مربيان، نيمه مالاگا بود و مارسکا 53، روندون 79 و لوپس 90 براي مالاگا موفق به گلزني شدند.
در پايان هفته بيست و پنجم لاليگا، بارسلونا با 68 امتياز در صدر است و رئال مادريد با 61 امتياز مردان کاتالان را تعقيب مي‌کند.

 هفته بيست و ششم  لاليگا با کمترين فاصله از هفته قبل برگزار مي شود تا لاليگا نيز به اندازه کالچو براي اتمام زودهنگام خود مدعي باشد و به تيم ملي اسپانيا کمک کند.
امشب دو بازي برگزار مي شود و طي آن سويا در زمين خود ميزبان اسپورتينگ خيخون است. در ديگر بازي امشب، اسپانيول در خانه خود به مصاف رئال مايورکا مي رود.

 فردا شب اين بازي ها برگزار مي شود:
ختافه – اتلتيکومادريد
اوساسونا – دپورتيوولاکرونيا
رئال سوسيه داد – لوانته
ويارئال – ارکولس
رئال ساراگوسا – اتلتيک بيلبائو
والنسيا – بارسلونا

 بازي هاي پنج شنبه شب:
آلمريا – راسينگ سانتاندر
رئال مادريد – مالاگا

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : آرمان

اوناي امري بايد براي ديدار 4شنبه شب تيمش مقابل بارسلونا به فکر تغييراتي در ترکيب تيمش باشد


دیدار این هفته والنسیا مقابل اتلتیک بیلبائو کافی بود تا نارنجی پوشان بار دیگر به رده های بایی جدول برسند ولی در همین بازی بود که اونای امری تعدادی از مهره های کلیدی اش را در آستانه دیدار حساس و مهم 4شنبه شب مقابل بارسلونا از دست بدهد.

 

3 بازیکن اوساسونا با دریافت پنجمین کارت زردشان در دیدار با اتلتیک شانس حضور در دیدار مقابل بارسا را از دست دادند و استنکویسیوس، برونو و توپال درمصاف 4شنبه شب مستایا حاضر نخواهند بود.

 

میگل به خاطر مسائل انضباطی از حضور در ترکیب تیمش محروم است و داوید آلبلدا که هنوز از بند مصدومیت رها نشده نیز شانس حضور در این دیدار را نخواهد داشت.

 

بدین ترتیب رسانه های والنسیا به این نکته اشاره کرده که امری ممکن است مجبور شود تا پابلو یا یکی از بازیکنان مرکزی اش از جمله ریکاردو کستا را برای پوشش دادن بال راست دفاعی اش به کار بگیرد و البته ممکن است از یکی از بازیکنان تیم پایه ای اش به نام خوئل یا سیمو ناواررو استفاده کند.

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : آرمان

مدافع عنوان قهرماني جام حذفي آلمان در مرحله نيمه‌نهايي اين پيکارها با شالکه ديدار مي‌کند.


  فردا شب (چهارشنبه) بايرن مونيخ در ورزشگاه آليانس آره نا ميزبان شالکه خواهد بود. باواريي ها که فصل گذشته تحت رهبري لويي فان خال خوش درخشيدند و قهرماني اين جام را در کنار عنوان نخست بوندس ليگا بدست آوردند، با تدارک کافي راهي بازي با شالکه خواهند شد.

ماگات سرمربي شالکه در چند مسابقه گذشته از علي کريمي استفاده نکرده و بايد ديد اين بار به کريمي فرصت مي دهد مقابل تيم سابقش به ميدان برود يا خير.
بايرن در مرحله قبل 4 بر صفر آلمانيا آخن را شکست داد و شالکه 3 بر 2 از سد نورنبرگ عبور کرد.
ديگر ديدار اين مرحله که ميان دويسبورگ و انرژي کوتبوس است، امروز (سه شنبه ) انجام مي شود.

 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:56 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم سابق تيم فوتبال آرسنال گفت: آرسنال مثل خانه من است و مي خواهم که به اين تيم بازگردم.


    تيري هانری اعتراف کرد که دلش براي بازي براي آرسنال تنگ شده است و علاقه دارد تا فرصتي براي بازگشت به جمع توپچي ها پيدا کند.
هانری در مدت هشت سال بازي براي اين باشگاه لندني، در 254 بازي 174 گل زد، پيش از آن که به بارسلونا و سپس به نيويورک ردبولز منتقل شود.
اما هانری تاييد کرد که هنوز احساس مي کند بخشي از اين باشگاه است که در سال 2007 آن را ترک کرد و ممکن است به اين تيم بازگردد.
کاپيتان سابق آرسنال گفت: من اين باشگاه را دوست دارم. اگرچه من متاسفانه آرسنال را ترک کردم اما هيچگاه واقعا از اين تيم جدا نشدم. هروقت به استاديوم امارات برمي گردم احساس مي کنم که به خانه ام بازگشته ام. اينجا يک خانواده بزرگ است و من يکي از هواداران باشگاه هستم.
تيري هانری در توضيح علاقه اش به آرسنال گفت: شما بايد در آرسنال زندگي کنيد و نفس بکشيد تا اين را بفهميد. من مي خواهم به اينجا بازگردم، اميدوارم که روزي بتوانم بازگردم. من اين باشگاه را دوست دارم و مي خواهم آنچه آرسنال به من داد را جبران کنم.
اين مهاجم فرانسوي در سن 33 سالگي در پايان راه فوتبال حرفه اي به عنوان بازيکن است و مي پذيرد که اگر به عنوان يکي از بازيکنان نتواند به آرسنال بازگردد، حضور در کادر فني اين تيم مي تواند يکي از گزينه هايش باشد اما جايگزيني آرسن ونگر سرمربي کنوني توپچي ها را رد مي کند.
وي ادامه مي دهد: من مي دانم که اگر ونگر از آرسنال برود روز بدي براي اين تيم است و نمي دانم که چي کسي مي تواند جايگزين او شود.
هانری در پايان گفت: اگر روزي آنها من را بخواهند، من فقط مي خواهم بازگردم. چه زماني، نمي دانم، فقط مي خواهم برگردم. 
 

سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : آرمان

 

راجوويچ صربستاني با امضاي قراردادي 3 ساله هدايت تيم ملي فوتبال قطر را بر عهده گرفت.


   برونو متسو فرانسوي، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال قطر ماه گذشته پس از ناکامي اين تيم در صعود به مرحله نيمه‌نهايي جام ملت‌هاي آسيا 2011 دوحه از سمت خود برکنار شد.
راجوويچ سابقه موفقيت در عرصه بين‌المللي با تيم ملي غنا را دارد. وي توانست اين تيم را به مرحله نهايي جام ملت‌هاي آفريقا و يک‌چهارم جام جهاني سال گذشته برساند.

شيخ حمد بن خليفه بن احمد الثاني رئيس فدراسيون فوتبال قطر رضايت خود را از اين قرارداد اعلام کرد.
وي با بيان اينکه مي‌خواستيم يک مربي خوب را جايگزين برونو متسو کنيم، گفت: مي‌دانيم که ميلووان مربي بزرگي است.
شيخ احمد ادامه داد: راجوويچ تجربه کار کردن در قطر به عنوان دستيار بورا ميلوتينوويچ در باشگاه السد را در سال 2004 تا 2005 دارد و اين مي‌تواند کمک زيادي به او کند.
اين مربي 57 ساله پس از جام جهاني غنا را ترک کرد و به الاهلي عربستان پيوست.

 

جام حذفي آلمان در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه دنبال مي شود.


    دیدارهای جام حذفی آلمان در مرحله نیمه نهایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دنبال می شود.

سه شنبه شب دویسبورگ میزبان انرگی کوتبوس خواهد بود و دومین دیدار مرحله نیمه نهایی هم روز چهارشنبه میان دو تیم بایرن مونیخ و شالکه برگزار خواهد شد.

سه شنبه 10 اسفند


دویسبورگ - انرگی کوتبوس

چهارشنبه 11 اسفند


بایرن مونیخ - شالکه 

 

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 4119
بازدید کل : 48809
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content