آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : آرمان

قرارداد په په با رئال تابستان 2012 به پايان مي رسد و اينتري ها قصد دارند با پيشنهادي 12 ميليون يورويي رئالي ها را به فروش او ترغيب کنند.


    باشگاه اینتر قصد دارد در تابستان آینده په په، مدافع پرتغالی تیم رئال را به خدمت بگیرد.
به گزارش کالچو مرکاتو، باشگاه نرآتزوری به دنبال تقویت خط دفاعی اش در تابستان آینده است و قصد دارد از اختلاف په په با باشگاه رئال برای تمدید قرار داد استفاده کنند.
په په برای تمدید قرارداد دستمزدی 3.8 میلیون یورویی از باشگاه مادریدی طلب کرده است اما رئالی ها حاضرند تنها 3.5 میلیون یورو برای تمدید قرارداد او بپردازند. عدم تمدید قرارداد این بازیکن مورینیو را بسیار نارحت کرده زیرا په په  یکی از ارکان اصلی خط دفاغی اوست.
قرارداد په په با رئال تابستان 2012 به پایان می رسد و اینتری ها قصد دارند با پیشنهادی 12 میلیون یورویی رئالی ها را به فروش او ترغیب کنند.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي منچستريونايتد براي مسابقه حساس با ليورپول به حضور مدافع باتجربه و مصدوم تيمش اميدوار است.


به نقل از روزنامه سان، سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: در شرايطي که همه آگاهيم ريو فرديناند با مشکل مصدوميت زانو مواجه است،‌اما تلاش مي‌کنيم شرايط حضورش را در زمين مهيا کنيم. البته او به خاطر مدتي دوري، آمادگي مورد نظر را ندارد. اما در صورت حضور در ميدان تجربه‌اش به کمک تيم خواهد آمد.
مربي اسکاتلندي 25 سال گذشته اولدترافوردي‌ها سه‌شنبه شب تيمش در بازي حساس با چلسي 2 بر يک بازنده شد. کسب باخت مقابل آنچلوتي، نگراني‌ها را نزد وي بخاطر دشواري بازي يکشنبه آينده با ليورپول در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر افزايش داد.
وي ادامه داد: در صورتي که به هر شکل امکان استفاده از فرديناند را نداشته باشيم‌،‌ آنگاه به سراغ وس‌براون خواهيم رفت. او نيز بازيکني بسيار با تجربه است که مي تواند مقابل آنفيلدي ها به ما کمک کند.
مسئول فني 69 ساله در حالي اميد خود را براي استفاده از فرديناند در بازي يکشنبه حفظ کرده که رسانه‌ها در گزارش‌هاي خود چنين شانسي را نزديک به صفر دانستند.

مايکل کريک قراردادش را سه سال و نيم ديگر با باشگاه منچستريونايتد تمديد کرد.


هافبک 29 ساله شياطين سرخ که سال 2006 از تاتنهام جدا و راهي اولدترافورد شد، قرارداد جديدي به ارزش 18.6 ميليون يورو با باشگاه منچستريونايتد به امضا رساند.

کريک پس از امضاي قرارداد جديد در گفت و گو با پايگاه رسمي اينترنتي باشگاه منچستريونايتد عنوان کرد:‌ از حضورم در منچستر لذت بردم. از بازي در باشگاه بزرگي مانند يونايتد لذت مي برم و دوست دارم آينده‌ام را وقف اين باشگاه کنم.

کريک ادامه داد: تيم ما در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارد و فکر مي کنم مي تواند در سالهاي آينده هم به موفقيت برسد.

بازيکن ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ بختي براي حضور در ترکيب اصلي بازي با بايرلورکوزن ندارد.


اشکان دژاگه که در فصل جاري رقابت‌‌هاي دسته اول بوندس‌ليگا آلمان در بازي‌هاي گوناگوني براي سفيد‌وسبزپوشان به ميدان رفته، به احتمال فراوان نمي‌تواند در بازي خارج از خانه فردا با بايرلورکوزن از ابتدا در ترکيب اصلي جاي گيرد. مطابق آنچه که نشريه معتبر کيکر گزارش کرده، دژاگه تا به اين لحظه نظر پيرليت بارسکي، سرمربي تيم را براي حضور در ميدان از ابتدا را جلب نکرده است.
اما از آنجايي که نامش در فهرست ذخيره‌ها به چشم مي‌خورد، احتمال حضورش در جريان بازي است. نکته جالب در اين ميان از تيم رقيب يعني لورکوزن است. زيرا شرايطي مشابه با دژاگه نيز براي ميشاييل بالاک، کاپيتان تيم ملي وجود دارد. زيرا اين ستاره 34 ساله نيز نامش توسط يوپ هاينکس، سرمربي تيم به عنوان بازيکن ذخيره رد شده است.

ترکيب احتمالي دو تيم در اين بازي چنين است:
*بايرلورکوزن:
دروازه‌بان: آدلر

خط دفاع: شواب، راين‌ارتس، هي‌پيا، کالدچ

خط مياني(لايه اول): بنتر، روفلس

خط مياني(لايه دوم): سام، رناتو، آگوستو، کاسترو

خط حمله: کيسلينگ

سرمربي: هاينکس

ذخيره‌ها:بوبل، داکوستا، مانوئل فريدريش، ويدا، بالاک، درديوک، يورنسن

*ولفسبورگ:
دروازه‌بان:‌بنگاليو

خط دفاع:‌پکرايک، کاجر، فريدريش، شفر

خط مياني(لايه اول): هاسبه، پولاک

خط مياني(لايه دوم): ريتر، سيسرو

خط حمله: هلمس، ديگو

سرمربي: ليت‌بارسکي

دخيره‌‌ها: هيتس، جانسون، شولتسه، دژاگه، کو، اروزکو،‌گرافيت، ماندکوزيچ، امبوکاني

ورزشگاه: باي‌آره‌نا
داور: سواير
کمک‌داوران: دانکرت، اشتوير

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در جريان ديدار تيمش برابر والنسيا نتوانست درد شديد شکم خود را تحمل کند و راهي بيمارستان شد.


به نقل از رويترز، جوزپه گوارديولا به خاطر درد شديد از ناحيه شکم و کمر از استاديوم مستايا مستقيما به بيمارستان منتقل شد.
او تحت تدابير شديد پزشکي و به دستور الساندرو روسل با هواپيماي اختصاصي و مجهز به تيم و تجهيزات پيشرفته پزشکي راهي بارسلونا شده است.
شخيص اوليه پزشکان والنسيايي هرنيا ديسکال با خروج مايه نخاعي و لنفي از کنار ديسک کمر است که باعث درد شديد در کمر و شکم مي‌شود.
جراحي براي گوارديولا قطعي است و او در همين هفته بايد زير تيغ جراحان کاتالونيايي برود.

مهاجم تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز گفت: دروازه‌بان برق شيراز با حمله به رختکن ما به ضرب و شتم بوناچيچ پرداخت که وي از ناحيه سر دچار شکستگي شد.


عرفان اولروم  در مورد پيروزي يک بر صفر برابر برق شيراز اظهار داشت: بازي سنگين و پر فشاري بود. برق تيم خوبي بود و حملات زيادي روي دروازه ما انجام داد، اما ما از تجربه خودمان استفاده کرديم و پيروز شديم.
وي گفت: هدف ما اين بود که با پيروزي زمين را ترک کنيم که خوشبختانه به آن رسيديم. به هيچ وجه در اين مسابقه دفاعي کار نکرديم و با توجه به اينکه ميهمان بوديم، حملات زيادي را انجام داديم.

مهاجم گسترش فولاد تبريز در مورد درگيري پايان بازي گفت: مارتين رائول، دروازه‌بان برق شيراز با اعلام اينکه لوکا بوناچيچ، سرمربي گسترش فولاد به زبان اسپانيايي به او فحاشي کرده، با حمله به رختکن به ضرب و شتم وي پرداخت که جراحتي نيز به اين مربي وارد و از ناحيه سر دچار شکستگي شد. اين در حالي است که ما روي نيمکت حضور داشتيم و هيچ فحاشي به دروازه‌بان برق از سوي بوناچيچ انجام نشد.
اولروم تاکيد کرد: نمي‌دانيم دروازه‌بان برق چطور اين حرف‌ها را شنيده است، در حالي که فاصله زيادي تا نيمکت مربيان داشت. تمام بازيکنان ايراني بوناچيچ را مي‌شناسند. درست است که اين مربي تند برخورد است، اما به هيچ کس فحاشي نمي‌کند و با بازيکن حريف کاري ندارد.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 21:43 ::  نويسنده : آرمان

 

درگيري در يک مسابقه فوتبال بين تيم هاي دسته پنجم آرژانتين موجب شد داور 36 کارت قرمز نشان بدهد.


به گزارش منابع خبري، در اين بازي که بين دو تيم ''کلايپوله'' و ''ويکتوريانو'' برگزار شد، علاوه بر بازيکنان، تماشاگران هم به وسط زمين ريختند و با هم درگير شدند.
داور اين ديدار که دائما به دليل درگيري بازيکنان متوقف مي شد، ابتدا قبل از اينکه نيمه دوم شروع بشود، مجبور شد دو بازيکن را اخراج کند.
يکي از اين بازيکنان به دليل رفتار ناشايست در بين دو نيمه کارت قرمز دريافت کرد.
در جريان نيمه دوم فضاي مسابقه به قدري متشنج شد که نه تنها بازيکنان بلکه مربيان هم با هم درگير شدند و رفته رفته تماشاگران نيز به جمع آنها پيوستند.
''روبينو'' داور اين ديدار در گزارش خود از مسابقه اعلام کرد، 36 نفر از جمله تمامي بازيکنان، بازيکنان ذخيره و مربيان دو تيم کارت قرمز دريافت کرده اند.
اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر 0 به سود تيم کلايپوله به پايان رسيد.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : آرمان

آنها اين هافبک بازي‌سازي اينتر را مي‌خواهند.


وسلی اسنایدر، ملی‌پوش هلندی شاید در راه خروج از اینتر باشد. چلسی به خرید او علاقه نشان داده است.

شمال لندنی‌ها به دنبال هافبک تهاجمی جدیدی هستند تا جانشین فرانک لمپارد کنند و این بازیکن 26ساله را جانشینی عالی برای او می‌دانند.

این هافبک بااستعداد نقشی کلیدی در قهرمانی سه‌گانه اینتر در سال گذشته داشت و در جام جهانی 2010 هم درخشید.

قرارداد فعلی اسنایدر تا تابستان 2013 اعتبار دارد و این بازیکن هلندی برای چلسی ارزان نخواهد بود.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد پس از هت‌تريک برابر مالاگا با احساس درد شديد از مورينيو خواست تا او را تعويض کند.


به نقل از رويترز، کريستيانو رونالدو در بازي شب گذشته تعداد گل‌هاي خود را به مرز 27 گل زده رساند و از اين نظر در کنار ليونل مسي در بالاي جدول گلزنان لاليگا ايستاد.
رونالدو پس از سومين گل خود از ناحيه کشاله ران دچار درد شديد شد اما تا پايان کار تيمش را همراهي کرد .
پزشک ارشد رئال مادريد معتقد به استراحت مطلق براي حداقل يک هفته است و اين نشان مي‌دهد که رونالدو بازي هفته بيست و هفتم را از دست داده است.
وي در صحبت کوتاهي که با تلويزيون رئال مادريد داشته گقته است: بعيد است اين هفته بازي کنم، درد شديدي دارم و به احتمال فراوان مجبور به استراحت خواهم بود.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : آرمان

اين بازيکن ولزي در ماه ژانويه و در ديدار مقابل نيوکاسل مصدوم شد و دو ماه اخير را دور از ميادين سپري کرده است.


   به گزارش نشریه میرر، بعید است گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام، بتواند در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل میلان به میدان برود. دو تیم در حالی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل هم قرار خواهند گرفت که شاگردان ردنپ در دیدار رفت در خانه حریف 1-0 به پیروزی رسیدند.
این بازیکن ولزی در ماه ژانویه و در دیدار مقابل نیوکاسل مصدوم شد و دو ماه اخیر را دور از میادین سپری کرده است.
در این شرایط او مطمئنا دیدار بعدی تاتنهام مقابل وولوز در لیگ برتر را نیز از دست خواهد داد.

 

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 274
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 404
بازدید ماه : 4082
بازدید کل : 48772
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content