آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:27 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم برزيلي تيم فوتبال سويا اسپانيا در جريان ديدار تيمش برابر اتلتيک بيلبائو مصدوم شد.


  به نقل از رويترز، لوئيس فابيانو کلمنته مهاجم شماره 10 سويا در جريان شکست دو بر صفر تيمش برابر بيلبائو از ناحيه عضله تاندون به شدت آسيب ديد.
پزشک سويا آسيب ديدگي فابيانو را چندان جدي توصيف نکرده و معتقد است که وي به زودي به تمرينات باز خواهد گشت اما تجويز شش هفته استراحت براي اطمينان از برطرف شدن کامل کشيدگي عضله است.
فابيانو در 147 بازي رسمي با لباس سويا 73 گل به ثمر رسانده اما امسال فروغ هميشگي را نداشته است.

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:27 ::  نويسنده : آرمان

ستاره فرانسوي توپچي ها اميدوار است مسي در نبرد نوکمپ يکي از معدود شب هاي کم فروغش را سپري کند.


    سمیر نصری، هافبک فرانسوی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا اعلام کرد امیدوار است لیونل مسی، ستاره آرژانتینی کاتالان ها شب کم فروغی را مقابل آنها پشت سر بگذارد.
مسی در رقابت های این فصل بازی های بسیار درخشانی در ترکیب بارسا انجام داده و در 24 بازی لیگ، 27 بار گلزنی کرده است. نصری که خود نیز در این فصل بسیار آماده نشان داده، امیدوار است مسی در نبرد نوکمپ یکی از معدود شب های کم فروغش را سپری کند.
مسی در دیدار سال گذشته دو تیم در نوکمپ چهار بار دروازه آرسنال را باز کرد و نصری امیدوار است این اتفاق این بار تکرار نشود.
بازی ساز فرانسوی توپچی ها در گفتگو با سایت یوفا گفت:" امیدوارم او در بازی برگشت هم در گلزنی ناموفق باشد. مسی می تواند در لالیگا 100 گل بزند. مشکلی ندارد. این مشکل ما نیست.
فقط نمی خواهم او کاری که سال گذشته انجام داد را بار دیگر تکرار کند. این باورنکردنی است. او چهار گل فوق العاده به ثمر رساند و به ما ثابت کرد چرا بهترین بازیکن دنیاست.
امیدوارم او در دیدار برگشت کم فروغ باشد. این برای ما بسیار مهم است."

 

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : آرمان

آندرس اينيستا، هافبک بارسلونا گفته ديدار با آرسنال در مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان در نوکمپ مانند فينال است.


  قهرمان اسپانیا در دیدار رفت در لندن دو بر یک باخت و نیاز به پیروزی در بازی برگشت دارد.

بارسلونا رکوردی عالی در خانه دارد و پارسال توانست چهار بر یک در دیدار برگشت پیروز شود.

اینیستا می‌گوید این بار کار آنها دشوار است: «برای ما تردیدی در این زمینه وجود ندارد. این اولین فینال ما در این فصل است و نمی‌توانیم در خانه مقابل هواداران ناکام باشیم.»

سسک فابرگاس از مصدومیت برگشته ولی اینیستا می‌گوید نباید تنها روی یک بازیکن متمرکز شد: «ما آرسنال را تحلیل کرده‌ایم و سسک تنها بازیکن کلیدی آنها نیست. ویلشر هم برای آرسنال بسیار مهم است. او هنوز جوان است، اما می‌تواند بسیار پیشرفت کند.»

 

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : آرمان

در آستانه برگزاري بازي هاي برگشت مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا، نام کشورهايي که بازيکنان آن بيشترين تعداد گل را در اين تورنمنت به ثمر رسانده‌اند، اعلام شد.


   تا پايان دور رفت اين مرحله و با در نظر گرفتن بازي هاي گروهي، بازيکنان فرانسوي در جاي نخست جدول بهترين گلزن ها قرار گرفته اند.
نيکلاس آنلکا، مهاجم فرانسوي چلسي در دور رفت مرحله حذفي موفق شد دو بار در برابر کپنهاگن گلزني کند. هم‌چنين کريم بن‌زما و بافتيمبي گوميس نيز براي رئال مادريد و ليون گل زدند تا وضعيت فرانسوي ها در اين جام بهتر شود. با اين حساب خروس ها به عنوان گلزن ترين بازيکنان در اين جام معتبر لقب گرفتند. آن‌ها در اين جام با 37 گل در صدر قرار دارند و برزيلي ها نيز با 34 و اسپانيايي ها با 31 گل در رده هاي بعدي قرار دارند.

1. فرانسه 37
2. برزيل 34
3. اسپانيا 31
4. آرژانتين 22
5. هلند 15
6. آلمان 15
7. انگليس 13
8. ايتاليا 10
9. پرتغال 9
10. روسيه 8

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : آرمان


 


  *این دو تیم فصل گذشته هم در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند که دیدار رفت دوتیم در ورزشگاه «امارات» با تساوی 2-2 پایان یافت ولی بارسا در دیدار برگشت توانست با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد.

 

* بارسا پیش از دیدار رفت و در 5 دیدار اخیر خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال شکست نخورده  بود و به دو تساوی و سه برد دست یافته بود.

* کاتالونیایی ها در هر سه دیدار خانگی شان در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس (1-5)، کپنهاگن(0-2)و روبین کازان(0-2) به پیروزی رسیدند و به دنبال کسب چهارمین پیروزی خانگی متوالی شان در رقابتهای این فصل هستند.

*آبی اناری ها  در رقابتهای این فصل لالیگا هم اوضاع خوبی دارندو در آخرین دیدارشان با نتیجه0-1 ساراگوسا را شکست دادندتابا 7 امتیاز برتری نسبت به رئال صدرنشین جدول باشند.

*آرسنال در هر 13 فصل اخیر مجوز صعود به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده و این یازدهمین فصل پیاپی است که این تیم از مرحله گروهی به دور حذفی راه یافته. آنها در 4 فصل از 5 فصل اخیر نیز توانسته اند دست کم تا مرحله یک چهارم پایانی راه یابند

*«توپچی ها» با به ثمررساندن 18 گل درمرحله گروهی درصدر گلزنان این رقابتها هستند.

*پیروزی آرسنال در دور رفت این مرحله مقابل بارسا نودو نهمین بردآنها در دویست حضورشان در رقابتهای یوفا بود و گل آرشاوین صدونودوهفتمین گل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بود

*از سوی دیگر توپچی هاهم در هر 4 دیدار اخیر خارج از خانه شان شکست نخورده اند و روند شکست ناپذیری شان در رقابتهای لیگ برتر برای 11بازی است که ادامه دارد.

 

لحظه حساس موعود براي وداع يکي از 2 تيم قدرتمند بارسلونا يا آرسنال با رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا فرارسيد.


  فرداشب 2 ديدار از مسابقات دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي اين پيکارها انجام مي شود که در پايان تکليف چهره تيم راه‌يافته به دور يک چهارم نهايي را مشخص مي کند.
در ورزشگاه نيوکمپ، بارسلونا گوارديولا 90 دقيقه هيجان انگيز فرصت دارد تا از حذف فاصله بگيرد و رقيب انگليسي که توسط آرسن ونگر هدايت مي شود، را حذف شده به خانه بفرستد.
تيم آبي‌و اناري‌پوش کاتالاني که در بازي رفت 2 بر يک در لندن شکست خورد، حتي با کسب برد يک برصفر نيز جواز صعود خواهد گرفت.
اما ياران ليونل مسي مي کوشند در شبي که کارلوس پويول کاپيتان را در اختيار ندارند، انتقام جانانه‌اي هم بگيرند.
در مقابل شاگردان ونگر با وجود غيبت ستاره اول خود، سسک فابرگاس اميدوار به زدن گل به حريف و حفظ برتري خود مقابل ميزبان هستند. کاري که با توجه به جو سنگين نيوکمپ بسيار دشوار خواهد بود.
در ديداري ديگر شاختار دونتسک اوکراين در خانه پذيراي رم ايتاليا خواهد شد. تيم اوکرايني در بازي رفت 3 بر 2 پيروز شد. آنها اميدوارند با استفاده از امتيازات خانگي برنده اين جدال نيز شوند.

 

 

یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه آ.ث‌ميلان ايتاليا در کشور آفتاب تابان مدرسه فوتبال تاسيس مي‌کند.


به نقل روزنامه اخبار جهان، ميلاني‌ها پس از چند ماه تحقيق و بررسي و رايزني با همتاهاي ژاپني بر سر تاسيس مدرسه‌اي کاملا مجهز در حومه شهر توکيو به توافق رسيدند
.
فرانکو بارسي، مدافع و کاپيتان اسبق روسونري‌ها که اکنون به عنوان مدير با اين باشگاه قديمي همکاري مي‌کند، در اين باره اظهار داشت: ژاپني‌ها در فوتبال بسيار بااستعدادند. آنها اکنون به طور گسترده در تيم‌هاي اروپايي سرگرم بازي هستند. ما با راه‌اندازي چنين مرکزي سعي مي‌کنيم نقشي در پرورش‌ هرچه بيشتر استعدادها داشته باشيم.

اين اقدام از سوي تيم ايتاليايي در حالي صورت مي‌گيرد که تاکنون 12 مدرسه ورزشي در سراسر جهان تاسيس کرده‌اند. قرار است عمليات احداث اين مدرسه فوتبال‌ به زودي آغاز شود.

یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال منچستريونايتد به طور رسمي خواهان جذب مانوئل نوير، سنگربان تيم ملي آلمان و باشگاه شالکه شد.


   به نقل از روزنامه بيلد، تازه‌ترين اخبار در مورد اين سنگربان 24 ساله مشخص مي‌کند نمايندگان تيم انگليسي تماس‌‌هاي پنهاني با نوير برقرار کرده و خواهان وي شده‌اند.
اين گزارش در حالي انتشار يافت که پس از جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي که نوير به همراه تيم کشورش خوش درخشيد، مورد توجه شياطين سرخ قرار گرفت.
در همين حال لويي فان‌خال، سرمربي هلندي بايرن نيز اعلام کرد به رغم حاشيه پيش آمده در حين بازي هفته قبل يارانش و شالکه در جام حذفي، باورايي‌ها همچنان خواهان جذب اين بازيکن هستند.
وي گفت: بزودي پيشنهاد خود را به نوير اعلام مي‌کنيم.
در جريان بازي چهارشنبه شب بايرن و شالکه، نوير مقابل مونيخي‌ها ايستادگي مثالزدني کرد. از اين رو نقش بسزايي در کسب برد يک بر صفر يارانش داشت.در حين آن بازي در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا، برخي از هواداران تيم مونيخي عليه سنگربان ملي‌پوش شعار دادند.

 

یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا پس از پيروزي يک بر صفر برابر رئال ساراگوسا مستقيما به بيمارستان مرکزي شهر بارسلونا منتقل شد.


   به نقل از اسپورت کاتالونيا، "تيتو " ويلانووا دستيار گوارديولا پس از بازي شب گذشته در نشست خبري حاضر شد و از طرف گوارديولا به خاطر غيبت در اين نشست از خبرنگاران عذرخواهي کرد.
وي گفت: حال گوارديولا بهتر از دو روز پيش است ولي بايد استراحت کند، انتقال او به بيمارستان نيز براي رعايت دستور پزشکان بود و مشکل خاصي وجود نداشت. او درد دارد و البته پيش از اين بازي هم پزشکان استراحت مطلق را تجويز کرده بودند اما پپ خواست همچنان روي نيمکت حاضر باشد.

 

لوئيس سوارس تنها 5 هفته است که به عضويت ليورپول درآمده اما از اهميت ديدار اين تيم مقابل منچستريونايتد آگاه است.


 لیورپول و منچستریونایتد فردا در حالی مقابل هم قرار می گیرند  که پیروزی قرمزها می تواند امیدهای شیاطین سرخ برای قهرمانی را به طور جدی به خطر بیندازد.
 او در گفتگو با خیرنگاران گفت:" من می دانم این دیدار چقدر مهم است و چقدر مهم است که منچستریونایتد به قهرمانی نرسد. به دلیل رقابت و دشمنی ای که بین دو باشگاه وجود دارد. دو باشگاه به یک اندازه قهرمانی به دست آوردند و با هم در رقابت هستند. اینکه مانع از قهرمانی آنها شویم، یک جایزه برای ماست. گلزنی در چنین دیداری و کمک به پیروزی تیم مانند یک رویاست. اما برای من مهمترین هدف کسب سه امتیاز است. این مهمتر از گلزنی من است."
 سوارس همچنین گفت که در مورد این دیدار با دیه گو فورلان، هم بازی اش در تیم ملی اروگوئه و بازیکن سابق منچستریونایتد بازی کرده است.
 " من با او صحبت کردم  و او گفت که این دیدار مهمترین بازی فصل برای هر دو باشگاه است. من می دانم که پیروزی در دو دیدار رف وبرگشت مقابل یونایتدها از اهمیت زیادی برای طرفداران برخوردار است. من در هلند و اروگوئه و همچنین در تیم ملی مقابل برزیل و آرژانتین دربی های مهمی راپشت سر گذاشته ام."

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 314
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 444
بازدید ماه : 4122
بازدید کل : 48812
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content