آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : آرمان

در نظرسنجي نهايي رائول به عنوان برترين بازيکن ماه شالکه انتخاب شد.


 هواداران باشگاه شالکه، رائول گونسالس، ستاره اسپانیایی تیمشان را به عنوان برترین بازیکن ماه فوریه این باشگاه برگزیدند.

 رائول در ماه فوریه ستاره تیمش بود و توانست با گلی که در ورزشگاه آلیانس آرنا وارد دروازه بایرن نمود، این تیم را به فینال جام حذفی آلمان برساند و گلی سرنوشت ساز را در ورزشگاه مستایا وارد دروازه والنسیا کرد تا شالکه به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

 رائول با کسب 37.6% مجموع آرا (2952)، با پیشی گرفتن از پیر کلوژ با 36.2% آرا و مانوئل نویر با 26.2% آرا برترین بازیکن ماه فوریه شالکه شناخته شد.

 

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : آرمان

يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان در صحبتهايي اعلام کرد که ممکن است که تا سال 2014 برروي نيمکت مربيگري آلمان باقي بماند.


 قرارداد این مربی 51 ساله در سال 2012 به اتمام خواهد رسید و شایعات منتشره حکایت از احتمال حضور لو برروی نیمکت مربیگری بایرن در تابستان پیش رو دارد.

 البته خود لو در صحبتهایی اعلام کرده که ممکن است با تمدید قراردادش تا سال 2014  تا پایان رقابتهای جام جهانی برزیل هدایت ژرمنها را برعهده بگیرد.

 لو به بیلد گفت:« این احتمال خیلی زیاد است. من معتقدم که همه به دنبال آن هستند که از شرایطی مشابه با جام جهانی 2010 جلوگیری کنند؛(در آن زمان تصمیم برای تمدید قرارداد لو پس از رقابتهای جام جهانی آفریقای جنوبی اتخاذ شد) می خواهیم از وقوع شرایط مشابهی در رقابتهای یورو 2012 جلوگیری کنیم.»

 لو در ادامه صحبتهایش آینده ای روشن را برای فوتبال آلمان پیش بینی کرد:« رابطه من با سران فدراسیون فوتبال آلمان درطول سالهای اخیر بسیار خوب بوده و اگر مشکلی هم در میان بوده، آن را حل کرده ایم. ما آینده خوبی برای تیم ملی آلمان با بازیکنان جوانمان می بینیم و مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان هم برسر دیدگاه ها با ما موافقتند. ما معتقدیم که می توانیم در رقابتهای یورو 2012 موفق باشیم و به پیشرفت ادامه دهیم.رقابتهای یورو،پله ای برای صعود در مسیر رقابتهای جام جهانی 2014 است.»

 لو از جولای سال 2006 مربی تیم ملی آلمان است و این تیم را به فینال یورو2008 و مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2010 رساند.

 

سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : آرمان

ترکيب استقلال براي بازي با النصر مشخص شد.


 به نقل از سايت باشگاه استقلال، جلسه فني تيم استقلال، راس ساعت 15 به وقت رياض در يکي از تالارهاي اجتماعات هتل هاليدي اين شهر برگزار شد.

 پرويز مظلومي که براي تعيين يازده بازيکن اصلي مسابقه با النصر گفت و گوهاي مکرري با همکاران خود داشت، ترکيب استقلال را به اين شرح معرفي کرد:

 دروازه‌بان-وحيد طالب‌لو

 خط دفاع- پژمان منتظري ، حنيف عمران زاده و اميرحسين صادقي.

 خط هافبک- مهدي اميرآبادي، هوار محمد، فيليپ دسوزا، کيانوش رحمتي و جواد شيرزاد.

 خط حمله-‌ فرهاد مجيدي و‌ سيدمهدي سيدصالحي.

 اين ديدار از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه ملک فهد برگزار مي‌شود.

 
 

یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : آرمان

رئال مادريد همچنان به تعقيب بارسلونا ادامه مي‌دهد.


کریم بنزما دو گل زد تا قهرمان سانتیاگو برنابئو شود. رئال مادرید با گل‌های او، در غیاب کریستیانو رونالدو توانست دو بر صفر ارکولس را ببرد.

ارکولس 25 سال است نتوانسته رئال را ببرد، هرچند که این تنها سومین دیدار دو تیم در طول این مدت بود.

مردان استبان ویگو به خوبی توپ را جلو می‌بردند اما خاویر پورتیو، مهاجم سابق رئال مادرید درخشش لازم برای گل کردن آن را نداشت.

بنزما در دقیقه 24 گل اول را زد. پاس عالی مسعود اوزیل به آلوارو آربلوا رسید و بنزما هم به دویدن ادامه داد تا توپ را از آربلوا بگیرد و هجدهمین گل فصل خود را بزند.

در دقیقه 56، بنزما گل دوم را هم زد. این بار دی‌ماریا توپ را به او سپرد و با اشتباه آبراهام پاز، بنزما توانست در زاویه‌ای خوب قرار بگیرد و توپ را وارد دروازه حریف کند.

سپس ژوزه مورینیو که به فکر دیدار با لیون بود، ژابی آلونسو و سامی خدیرا را به میدان فرستاد تا کمی شرایط بازی را بیابند.

در آخرین دقایق بازی هم امانوئل آدبایور در موقعیتی عالی قرار گرفت اما نتوانست گل بزند.

رئال با این برد در فاصله چهار امتیازی بارسلونا قرار گرفت که یکشنبه به مصاف سویا می‌رود. ارکولس هم در منطقه سقوط است.

جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : آرمان

در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد.


  کار ميلان وقتي در ليگ قهرمانان به انتها رسيد که روبينيو ستاره اين تيم فرصت عالي به دست آمده در نيمه دوم را از روي خط به بيرون زد. اين يک موقعيت طلايي بود که ميلان با فشار حملاتش آن را به دست آورده بود اما قدر آن را ندانست. 
 بنابراین مسابقه حساس تاتنهام ـ ميلان، نبردي دشوار و بسيار تنگاتنگ بود که در نهايت با نتيجه بدون گل تمام شد،‌ در حالي که هر دو تيم با فوتبالي تهاجمي و البته با مدافعاني هوشيار مانع از باز شدن دروازه‌ها شده‌اند. تاکتيک اصلي تاتنهام استفاده از قامت بلند پيتر کراچ در جنگ‌هاي هوايي و توپ‌سازي و استفاده از توپ‌هاي سوم بود و ميلان هم در تمام مسابقه با حرکات سريع مثلث تهاجمي خود قصد گلزني داشت که البته با وجود خلق سه موقعيت خوب در اين زمينه نتوانست به گل دست یابد.
 آنچه که ميلاني‌ها در اين بازي نشان دادند سازماندگي يافته فوق‌العاده تيمشان بود اما تاتنهام با دوندگي زير تشويق هوادارانش لحظه‌اي پا پس نکشيد تا با اتکا به تک گل بازي رفت به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد. 4 مسابقه‌اي که حساسيت آنها بيش از دو بازي ديشب به نظر مي‌رسيد.
اما چند نکته:
1. بارسلونا همچنان بخت اول فتح ليگ قهرمانان اين فصل است. با حذف دو تيم مدعي ميلان و آرسنال آنها اميدوارند در مرحله بعد قرعه ساده‌تري داشته باشند.
 2. حذف دو تيم ايتاليايي رم و ميلان در شرايطي است که اينتر هم به سختي مي‌تواند به مرحله بعد صعود کند گرچه با توجه به شرايط بايرن اصلا بعيد نيست که اين تيم آلماني حذف بشود.
 3. در بين 4 بازي باقيمانده سرنوشت بازي چلسي و کوپن هانگ تقريبا روشن است اما سه بازي ديگر بسيار پاياپاي خواهد بود. با صعود تاتنهام و احتمالا چلسي اگر منچستريونايتد مارسي را حذف کند انگليسي‌ها سه تيم از 8 تيم مرحله يک چهارم نهايي را تشکيل مي‌دهند.
4. شالکه و شاختار از روي کاغذ کم اميدترين تيم‌هاي مرحله بعد به نظر مي‌رسند. بهترين قرعه اين است که اين دو تيم به هم بخورند.
5. رئال مادريد با مورينيو يکي از مدعيان فصل جام است که عيار خود را در بازي برگشت مقابل ليون نشان خواهد داد.
 6. اما سوال اصلي که کدام تيم و مربي مي‌توانند بارسلونا را متوقف کنند، بارسلونا با نمايشي خوب از آرسنال عبور کرد، آيا دوره بعدي باز هم همه چيز به سود آنها به پايان خواهد رسيد.

 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : آرمان

باشگاه ديناموبخارست که از باشگاههاي قديمي و عنواندار روماني به حساب مي آيد به دنبال جذب حاج صفي است تا سمت چپ زمين خود را تقويت کند.


    با اینکه تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا فروغ چندانی نداشت و در مرحله یک چهارم نهایی از دور بازیها کنار رفت اما چند بازیکن جوان تیم قطبی مانند کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و آرش افشین سخت مورد توجه تیمها ی اروپایی قرار گرفته اند.

  یوان آندونه، مربی 51 ساله دینامو بخارست درباره حاج صفی می گوید: « احسان آینده دارترین فوتبالیست آسیاست. استعداد او را در جام ملتهای آسیا دیدم. به نظر من حاج صفی توانایی بازی در بهترین لیگ های اروپا را دارد و به همین دلیل ما او را می خواهیم»

 البته به نظر می رسد مشکلاتی باعث شود تا حاج صفی نتواند به عضویت این تیم دربیاید. مشکلاتی مثل قرارداد با سپاهان چرا که او به این باشگاه اصفهانی تعهد دارد.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : آرمان

'پپ گوارديولا' سرمربي تيم فوتبال بارسلونا از پيوستن 'رابين فان پرسي' در آخرين ساعات به تيم آرسنال براي ديدار سه شنبه هفته جاري با اين تيم استقبال کرد و گفت: ترجيح مي دهم با يک آرسنال قوي در ديدار برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا روبرو شوم.


    فان پرسي مهاجم هلندي آرسنال در جريان ديدار فينال کارلينگ کاپ برابر بيرمنگام مصدوم شد و جاي خود را به بازيکني ديگر داد.
با اين حال فان پرسي روز دوشنبه همراه با ساير بازيکنان تمرين کرد و نام او در فهرست 19 نفره تيم آرسنال که دوشنبه بعدازظهر به فرودگاه لوتون رفتند، قرار داشت و نام سسک فابرگاس نيز در اين فهرست ديده مي شد.
گوارديولا ضمن خوشامدگويي به همه ستارگان و صاحب نام هاي آرسنال، گفت که دوست داشت الکس سانگ هافبک آرسنال و بازيکن تيم ملي انگليس و ''تئو والکات'' که به سبب مصدوميت در ترکيب تيم نيستند هم به بازي سه شنبه شب مي رسيدند.
سرمربي بارسلونا گفت: دوست داشتم سانگ هم بازي کند. شايد والکات در دقايق پاياني با يک پرواز اختصاصي به بارسلونا بيايد، کسي چه مي داند؟
وي افزود: دلم مي خواهد همه بازيکنان بزرگ در زمين باشند. يکي برابر ديگري، آن وقت شاهد نمايشي بزرگ خواهيد بود.
گوارديولا گفت: اميدوارم همه آنها در تيم باشند؛ فان پرسي، سمير نصري و سسک چون بهترين بازي آرسنال را مي خواهم.
سرمربي بارسلونا که خود مدتي به دليل کمر درد بستري بود، اضافه کرد: اگر فان پرسي بازي کند، مشکلي نخواهد بود. حضور او براي تيم و هر کس ديگر خوب است. اگر نتواند بازي کند باز هم آرسنال تيمي متشکل از بازيکنان بزرگ خواهد بود.
وي گفت: ‌آرسنال گزينه هاي متعددي در اختيار دارد. تيم آنها پويا است و مي تواند در موقعيت هاي مختلف بازي کند. آنها در ضد حمله عالي هستند. ما تلاش مي کنيم جلوي آنها را بگيريم.
گوارديولا ديدار بارسلونا و آرسنال را يک ''بازي ويژه'' در ليگ قهرمانان توصيف کرد و افزود: تيم آرسنال در حال رقابت با منچستريونايتد در ليگ برتر انگليس است، به فينال کارلينگ کاپ رسيد و اکنون در مراحل پاياني ليگ قهرمانان اروپاست.
وي گفت: آ‌رسنال هميشه در صدر است. وقتي که شما در هر فصل از رقابت ها در صدر هستيد نشان از کيفيت است.
سرمربي بارسلونا افزود: حتي هنگامي که آرسنال بازيکنانش را مي فروشد هم سطح خوب فوتبال خود را حفظ مي کند. بسياري از تيم ها يک سال به صدر مي رسند و بعد همه چيز تمام مي شود ولي آرسنال در همه فصول در صدر است. البته نقص هايي هم دارند ولي تيم جواني هستند.
گوارديولا از ''جک ويلشر'' هافبک 19 ساله آرسنال به عنوان بازيکني جوان که آينده اي درخشان دارد ياد کرد.
وي گفت: ويلشر بازيکن بزرگي است که شگفتي ساز شده است. من ابتداي فصل او را نمي شناختم. او بازيکني فوق العاده است نه فقط براي آرسنال بلکه براي تيم ملي انگليس.
وي افزود: ما بازيکناني زيادي مانند او در تيم ب خود داريم. وجود چنين بازيکناني جزو خبرهاي خوب براي رشته فوتبال است. 
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : آرمان

رئيس افتخاري باشگاه بايرن مونيخ آلمان معتقد است که از لوئيس فان خال بايد حمايت شود تا به کارش در اين تيم به عنوان سرمربي ادامه بدهد.


    فرانتس بکن بائر پس از انتشار اخباري مبني بر قطع همکاري باواريايي ها با اين مربي هلندي به حمايت از وي پرداخت.
وي در اين رابطه گفت: به نظر من اخراج فان خال کار بيهوده اي است زيرا وي ثابت کرده است که يک مربي در سطح جهاني است. البته او اشتباهات زيادي هم داشته است اما هر مربي اي ممکن است که اشتباهات زيادي داشته باشد، اين اشتباهات جزئي از فوتبال است.
وي با تاکيد بر لزوم حمايت از فان خال، آينده بايرن مونيخ با اين مربي هلندي را اينگونه پيش بيني مي کند: فان خال آينده خوبي را براي بايرن خواهد ساخت. زماني که با اوقرارداد بستيم تنها کسي بود که مي توانست خواسته هاي ما را برآورده کند.
بکن بائر مي گويد: من معتقدم که بايد به فان خال زمان داد، او شخصي است که براي بحران ساخته شده است و مي تواند ما را از اين بحران خارج کند.
مسوولان باشگاه بايرن مونيخ پس از دو شکست پياپي سه بر يک اين تيم برابر دورتموند و هانوفر در رقابت هاي بوندس ليگا و کنار رفتن اين تيم از جام حذفي آلمان با شکست برابر شالکه 04 تصميم گرفتند تا براي رقابت هاي فصل آينده مربي ديگري را جايگزين لوييس فان خال کنند. 
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : آرمان

رفتن قريب الوقوع فان خال از بايرن مونيخ رسما اعلام شد.


     باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد فان خال پس از پایان فصل جاری رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان، بوندس لیگا، از سمت سرمربیگری این تیم کنارخواهد رفت. قراراست مدیران بایرن مونیخ تا آن زمان جانشینی را برای این مربی هلندی پیدا کنند.

 نتایجی که فان خال در این فصل بوندس لیگا با بایرن مونیخ بدست آورده است در حد انتظارات مقامات باشگاه نبوده است. فان خال تا ژوئن دو هزار و دوازده با بایرن قرارداد امضا کرده بود. سرمربی بایرن مونیخ باید تلاش کند درمدت باقی مانده تا پایان فصل، با قرارگرفتن در رده های بالای جدول، این تیم را به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برساند.

بایرن مونیخ درحال حاضر در رده پنجم جدول بوندس لیگا قرار دارد و با این وضع نمی تواند به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. صعود به رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اهمیت دوچندانی برای بایرن مونیخ دارد زیرا دیدار نهایی این رقابتها در ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ یعنی آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم آلماني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا از ديد کارشناسان فوتبال براي تصاحب توپ طلاي فيفا خيز برداشته است.


  به نقل از مارکا اسپانيا، مسعود اوزيل در 27 بازي خود با لباس رئال مادريد 5 گل زده و حداقل 80 پاس منجر به خلق موقعيت گلزني را به ثبت رسانده است.
پست اصلي او هافبک تهاجمي است اما روزنامه‌هاي اسپانيايي علاقه شديدي در قراردادن وي در کنار رونالدو در خط حمله رئال مادريد دارند.
درخشش اخير اوزيل در بازي‌هاي موفقيت‌آميز رئال مادريد نزد روزنامه‌هاي مادريدي که از قهرماني رئال نااميد شده‌اند به سوژه خبري نابي تبديل شده تا وي را به عنوان گزينه اول تصاحب توپ طلاي فيفا معرفي کنند.
تاريخ توپ طلاي سال جهان نشان مي‌دهد که منابع خبري فرانسه بيشترين تاثير را در انتخاب مرد طلايي سال دارند و بعد از آن نيز ايتاليايي‌ها و اسپانيايي‌ها تاثيرگذار بوده‌اند.
اوزيل در واکنش به اخبار منتشر شده و مقالات حمايتي در روزنامه‌هاي پايتخت گفته است: نمي خواهم جز انجام وظيفه، کار ديگري انجام دهم. از خبرنگاران ممنونم اما ديگر درخصوص توپ طلا يا افتخاراتي از اين دست از من سوال نپرسيد.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 374
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 504
بازدید ماه : 4182
بازدید کل : 48872
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content