آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : آرمان

هواداران استقلال از کاپيتان تيم خود خواستند به امارات نرود.


 هواداران استقلال که شنیده بودند احتمال دارد فرهاد مجیدی در نیم فصل از استقلال جدا شود و به امارات برود، در جریان بازی علاوه بر اینکه او را تشویق می کردند خواستند از استقلال نرود. با پایان بازی در نیمه اول نیز این شعارها ادامه پیدا کرد و مجیدی که به سمت رختکن می رفت با شنیدن این شعارها به سمت هواداران رفت و برای آنها دست زد.
 
 * اکبر میثاقیان، علی نظری جویباری، علی امیری، امید نمازی، مولایی، بهمن طهماسبی، فرزاد مجیدی و حسین ترابپور در جایگاه ویژه حضور دارند.
 
 * عکسی از شهید تندگویان کنار زمین قرار داشت و بازیکنان هر دو تیم قبل از شروع بازی با ادای احترام به این شهید وارد میدان شدند.
 
 * شماری از هواداران استقلال در جایگاه معلولان به تماشای بازی مشغول هستند.
 

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : آرمان

ستاره‌ي برزيلي تيم سانتوس قصد دارد در مراسم پاياني فينال جام جهاني باشگاه‌ها، لباسش را با کاپيتان آبي و اناري‌ها عوض کند.


 نشست خبري ديدار پاياني جام جهاني باشگاه‌ها در توکيو برگزار شد و نيمار که در اين نشست حضور داشت خبرنگاران را شگفت زده کرد.


 ستاره‌ي سانتوس که به اعتقاد پله بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است، در اين نشست گفت: بعد از بازي مي‌خواهم لباسم را نه با مسي و ژاوي بلکه با پويول عوض کنم.


 وي ادامه داد: پويول واقعا بازيکن متعصبي است. بازي‌هاي او را زياد ديده‌ام. بازي کردن مقابل پويول واقعا يک افتخار است. پويول يک بازيکن بزرگ، يک شخصيت بزرگ و يک کاپيتان بزرگ است.


 نيمار درباره‌ي ديدار پاياني مقابل بارسلونا هم گفت: وظيفه‌ي من اين است که خط دفاعي بارسلونا را در اين بازي اذيت کنم. بعد از بازي هم با پويول سلام و احوالپرسي مي‌کنم و لباسش را خواهم گرفت.


 وي درباره‌ي رويارويي با مسي هم گفت: ديدار فردا، دوئل مسي - نيمار نيست، بلکه رويارويي دو تيم بزرگ فوتبال جهان است. البته مسي بازيکن بسيار بزرگي است و روي من تاثير زيادي گذاشته است، اما من فقط از او تاثير نگرفته‌ام؛ بازيکناني مانند رونالدو، روبينيو و رونالدينيو هم بوده‌اند. شايد تفاوت مسي در اين باشد که او در حال حاضر بهترين بازيکن جهان است. من در بسياري از بازي‌هايم تلاش مي‌کنم حرکات او را در زمين تکرار کنم.


 نيمار که دومين حضورش در ژاپن را تجربه مي‌کند، ادامه داد: قهرماني در اين رقابت‌ها براي من، هم‌تيمي‌ها و باشگاه اهميت بسيار زيادي دارد. تيمي که در اين رقابت‌ها قهرمان مي‌شود مي تواند صفحه‌ي جديدي در تاريخ فوتبال جهان به نام خودش باز کند. البته من عصبي و هيجان‌زده نيستم. درست است که تيم بزرگي مقابل ما قرار گرفته، اما مساله‌اي که براي ما اهميت دارد تنها فوتبال است و ما به مسائل ديگر فکر نمي‌کنيم.


 نيمار به سوال جالب يکي از خبرنگاران که" اگر در اين بازي با توجه به مالکيت بالاي تيم بارسلونا توپ به پايت نخورد، چه واکنشي خواهي داشت؟" اين گونه پاسخ داد: اين که توپ به پايم نخورد خيلي سخت است. البته صرف در اختيار داشتن توپ مساله‌ي مهمي نيست، بايد بتوانم زماني که توپ را گرفتم در فضا حرکت کنم. اگر در اين بازي زياد پا به توپ نشوم، به ساير هم‌تيمي‌هايم کمک خواهم کرد تا بتوانيم توپ را از بارسلونا پس بگيريم. هم‌تيمي‌هاي من البته بازيکنان با کيفيتي هستند و اجازه نخواهند داد تا بارسلونا مانند هميشه بازي کند. اصلا اجازه بدهيد بازي شروع شود، در زمين حرف‌هايمان را خواهيم زد. من هم مثل هميشه پايم به توپ مي‌خورد و بازي هميشگي‌ام را انجام خواهم داد.


 ستاره‌ي جوان سانتوس درباره‌ي درخشش در ديدار پاياني هم گفت: اصلا عقده‌ي اين را ندارم که بگويند نيمار ستاره‌ي اين بازي بود. تنها مساله‌اي که برايم اهميت دارد اين است که سانتوس اين بازي را ببرد و قهرمان شود. من به ژاپن آمده‌ام که با سانتوس قهرمان شوم و خيلي خوشحالم که قرار است مقابل بزرگ‌ترين تيم دنيا بازي کنم. گل زدن در اين بازي براي من اهميتي ندارد. من فقط مسئوليت و تعهد دارم که به موفقيت تيم کمک کنم.


نيمار درباره‌ي روبرو شدن با آلوز هم گفت: دني دوست خوب من است و من با بازيکنان بيرون از زمين سبز، دوست هستم. در تمرين همديگر را ديديم و حرف زديم. آلوز يک بازيکن بزرگ و يک انسان برجسته است.


وي درپايان در پاسخ به سوالي درباره‌ي احتمال حضور در بارسلونا در فصل‌هاي آينده اين گونه اظهارنظر کرد: من تصميم درستي گرفتم که در سانتوس بمانم. من از شرايطم در سانتوس راضي هستم و البته به خودم افتخار مي کنم که باشگاه‌هاي زيادي در جهان براي خريدن من ابراز علاقه کرده‌اند. بارسلونا و رئال مادريد باشگاه‌هاي مهمي هستند که پيشنهاد داده‌اند، اما حتي بازي کردن مقابل بارسلونا هم افتخار بزرگي است. همه چيز در دستان خداست. من در حال حاضر بازيکن سانتوس هستم و از اين که فردا مقابل بازيکناني مانند مسي، ژاوي، آلوز و ... بازي خواهم کرد به خودم افتخار مي‌کنم.

 

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : آرمان

مديرعامل باشگاه استقلال از مشخص شدن تکليف جدايي يا ماندن فرهاد مجيدي در جلسه روز آينده خبر داد.


 تیم استقلال امروز در حالی به مصاف نفت تهران می رود که شایعاتی پیرامون جدایی فرهاد مجیدی از این تیم پس از پایان بازی امروز شنیده می شود.

 گفته می شود مجیدی به دلیل مشکلات شخصی و حضور در کنار فرزندانش قصد دارد راهی امارات شود و فوتبال خود را در این کشور دنبال کند.

 در همین زمینه منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. مجیدی در مدتی که تمرینات تعطیل است این اجازه را گرفته که به امارات برود اما صحبتی برای جدایی از استقلال نکرده است.

 علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: مجیدی به دلیل شرایط فرزندش خواستار جدایی از استقلال و رفتن به امارات شده و به همین دلیل این موضوع را مطرح کرده است. باید در این خصوص با کادرفنی و پرویز مظلومی صحبت کنیم و پس از جلسه فردا در این باره نظر می دهیم.

 وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا صحت دارد مجیدی بعد از بازی امروز از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد، گفت: در حال بررسی موضوع هستیم و هنوز چیزی مشخص نیست. اول باید جلسه بگذاریم تا صحبت ها را بشنویم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص درگیری با یک فرد ناشناس که امروز در محل اردوی این تیم به وجود آمده بود، گفت: مسئله خاصی نبود و یک شخص مزاحمت ایجاد کرد که بلافاصله مشکل حل شد و او را از اردو بیرون کردیم.

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 20:8 ::  نويسنده : آرمان

خنده عجيب مورينيو مهمترين عکس خبري ديشب بود.


   این تصویر در حاشیه بازی پونفرادینا - رئال مادرید شکار شده است. ژوزه مورینیو با وجود شکست تلخ در ال کلاسیکو هنوز خود را نباخته و به قهرمانی در جامهای پیش رو می اندیشد.
این عکس از آنجا اهمیت دارد که شبیه مورینیوی جدی و اخموی همیشگی نیست. آیا این یک پیغام به رئالی ها و البته همه رقباست؟

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 20:7 ::  نويسنده : آرمان

بازيکنان باشگاه بارسلونا با کودکان زلزله زده منطقه فوکوشيما ديدار کردند.


  ستارگان باشگاه بارسلونا که هم اکنون براي شرکت در جام جهاني باشگاه‌ها در ژاپن به سر مي‌برند، در حاشيه جلسه تمرين خود با کودکان زلزله زده منطقه فوکوشيما ديدار کردند.

اين کودکان که بين 9 تا 18 ساله هستند بر اثر زمين لرزه، سونامي و انفجار نيروگاه هسته‌اي فوکوشيما بسياري از بستگان خود را از دست داده و هم اکنون در کمپي در حومه توکيو به سر مي‌برند.

جرارد پيکه مدافع بارسلونا درباره اين ديدار گفت: از اين که توانستيم با اين کودکان ديدار کنيم، خوشحالم. خيلي خوب است که توانستيم آن‌ها را خوشحال کنيم.

در اين ديدار ستارگان بارسلونا همچون مسي و ژاوي پيراهن‌هاي اين تيم را که روي آن‌ها اسم اين بازيکنان نوشته شده بود، به ميهمانان خود هديه دادند.

يکي از اين کودکان پس از اين ديدار در حالي که بسيار هيجان زده بود گفت: مسي درست همان طور که فکر مي‌کردم خونسرد بود. دو بار با او دست دادم. فکر مي‌کنم ديگر نمي‌توانم دستانم را بشويم!

بارسلونا روز پنجشنبه در مرحله نيمه نهايي جام جهاني باشگاه‌ها در ورزشگاه نيسان يوکاهامو به مصاف السد قطر قهرمان آسيا خواهد رفت.

 
 

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : آرمان

خوان ماتا با تمجيد از فرانک لمپارد، او را يک «افسانه» ناميد و اعلام کرد که اين بازيکن کمک زيادي به چلسي خواهد کرد.


  فرانک لمپارد بازيکن با تجربه چلسي که در چند هفته اخير به نيمکت اين تيم تبعيد شده ، در ديدار تيمش مقابل منچسترسيتي به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شد و موفق شد گل پيروزي چلسي را از روي نقطه پنالتي وارد دروازه‌ تيم صدرنشين ليگ برتر کند.

خوان ماتا با ستايش عملکرد لمپارد، گفت: در اينجا لمپارد يک افسانه است و زحمات زيادي براي باشگاه کشيده است. فقط چند ماه است که لمپارد را مي‌شناسم، ولي در همين مدت کوتاه بايد بگويم که آدم فوق العاده‌اي است. او با روي باز از بازيکنان جديد چلسي استقبال مي‌کند و به آن‌ها کمک مي‌کند تا در تيم جا بيفتند.

وي گفت: لمپاردس به اندازه‌اي با تجربه است که حتي در شرايطي که نيمکت نشين است خونسردي خود را حفظ مي‌کند، چون مي‌داند که هنوز بازي‌هاي زيادي باقي‌مانده و او مجددا مي‌تواند در ترکيب تيم قرار گيرد. لمپارد هنوز حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و من مطمئنم که او در اين فصل بازي‌هاي زيادي انجام مي‌دهد و گل‌هاي فراواني به ثمر خواهد رساند.


هافبک تهاجمي چلسي با اشاره به پيروزي اين تيم مقابل منچسترسيتي و کاهش فاصله با صدر جدول و همچنين راهيابي به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا گفت: تيم ما در بدترين لحظات نشان داده که همگي متحد هستيم و از سرمربي خود حمايت مي‌کنيم. حالا که نتايج مثبتي گرفته‌ايم کار برايمان آسانتر شده است. ما نشان داده‌ايم که با سرمربي و کادر فني همچون اعضاي يک خانواده‌ هستيم.

ماتا گفت: بايد به تلاش خود ادامه دهيم. با پيروزي در اين بازي، چيزي به دست نياورده‌ايم، بلکه بايد به مبارزه براي بردن بقيه مسابقه‌ها ادامه دهيم، چون هنوز شانس زيادي براي کسب عناوين قهرماني داريم. پيروزي مقابل صدرنشين ليگ اهميت زيادي داشت و به ما اعتماد به نفس بالايي داد.

اين بازيکن اسپانيايي افزود: سه بازي مهم را مقابل نيوکاسل، والنسيا و منچسترسيتي برده‌ايم که به روند ناکامي‌هاي ما پايان داد و حالا اميدواريم اين موضوع شروع خوبي براي تداوم پيروزي‌ها و بالا رفتن در جدول باشد.

 
 

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا با تکذيب خبر روزنامه "مارکا" مبني بر اينکه بارسا قصد فروش "داويد ويا" را دارد، گفت: هيچ بازيکني از تيم ما جدا نمي‌شود.


 ویا در دیدار با رئال مادرید نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی به زمین فراخوانده شد و رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که این بازیکن به دلیل مشکلاتی که با لیونل مسی دارد از ابتدا به بازی فراخوانده نشد.
 
 روزنامه مادریدی "مارکا" در شماره صبح روز چهارشنبه خود نوشت که پپ گواردیولا با ویا دچار مشکل شده و این بازیکن آماده است تا در ماه ژانویه به یکی از تیمهای چلسی، لیورپول و یا آستون ویلا بپیوندد.
 
 گواردیولا که در حال حاضر با تیم بارسلونا برای حضور در جام باشگاههای جهان در ژاپن به سر می‌برد در این خصوص اظهار داشت: همه بازیکنان ما در تیم می‌مانند و کسی جدا نمی شود. مارکا دروغ می‌نویسد.
 

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : آرمان

بنابه اعلام يک نشريه معتبر ورزشي فرانسه بازيکن انگليسي تيم گالاکسي به احتمال بسيار زياد به پاري‌سن‌ژرمن منتقل مي‌شود.


     روزنامه اکیپ در تازه‌ترین شماره خود که روز چهارشنبه (امروز ) منتشر شد، نوشت: مطابق اخبار گزارش شده دیوید بکام در آستانه توافق با پاریسی‌ها قرار گرفته است. این احتمال آن‌قدر قوی است که می‌توانیم ادعا کنیم ۹۵ درصد حضور این ستاره ۳۶ ساله در پاریس قطعی شده است.

این نشریه حتی به این نکته نیز اشاره کرد که بازیکن پیشین منچستریونایتد انگلیس، رئال‌مادرید اسپانیا و آ.ث‌میلان ایتالیا قراردادی ۱۸ ماهه با این تیم پاریسی منعقد خواهد کرد که در مجموع ۱۴ میلیون یورو درآمد برایش به ارمغان خواهد داشت.
بکام از ۵ سال قبل بازیکن تیم شهر لوس آنجلس است و به تازگی قراردادش با گالاکسی به پایان رسیده است.

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 19:56 ::  نويسنده : آرمان

گفته مي شود لئوناردو، مدير ورزشي تيم پاريسي، از نمايش تيم تحت هدايت آنتوان کومبواره راضي نيست و در صورتي که پاري سن ژرمن به مرحله بعدي ليگ اروپا نرسيد، او را اخراج خواهد کرد.


 به گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن فرانک رایکارد، سرمربی فعلی تیم ملی عربستان است.
 
 باشگاه پاریسی از همیین حالا چند گزینه برای جانشینی کومبواره در نظر دارد و پیش از این از آنچلوتی، و بنتیس به عنوان گزینه های هدایت این باشگاه نام برده می شد اما اکنون از رایکارد به عنوان گزینه اول آنها یاد می شود.
 
 رایکارد هلندی 6 ماه قبل به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان انتخاب شد اما باشگاه پاریسی امیدوار است بتواند او را به اروپا برگرداند.
 رایکارد پیش از این هدایت تیم های ملی هلند، بارسا و فنرباغچه را برعهده داشت. بعید است فدراسیون فوتبال عربستان به راحتی با جدایی او موافقت کند.

چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : آرمان

 

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، معتقد است خريد پاتريک ويرا به او کمک کرد تا جايي در قلب هواداران اين باشگاه پيدا کند.


 ونگر در سال 1996 از باشگاه ژاپنی ناگویا گرامپوس به آرسنال پیوست و ویرا اولین خرید او در قامت سرمربی این باشگاه بود.
 
 ویرا در 9 فصل حضور در این باشگاه 406 بازی برای آرسنال انجام داد و در چند فصل آخر حضورش در این باشگاه بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست.
 
 ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از بازیکنی مانند پاتریک ویرا خاطرات زیادی دارم. او اولین بازیکنی است که من به خدمت گرفتم.
 وقتی اولین بازیکن تان را می خرید و آن خرید خوبی است، احترام زیادی برای شما به همراهی می آورد. من به عنوان یک مربی نه چندان شناخته شده به اینجا آمدم و ویرا با توانایی هایی که ارائه داد، برای من اعتبار به همراه آورد.
 او با توانایی و شجاعتی که نشان داد، خیلی خوب با فوتبال انگلیس تطبیق پیدا کرد. او بازیکنی است که بیشترین اعتبار را برای من آورد و هواداران را متقاعد کرد که من می توانم در این سطح مربیگری کنم."
 
 ویرا در سطح 2005 از آرسنال جدا شد و دو سال بعد نیز تیری آنری امیریتس را ترک کرد.
 
 " آنچه مهم است این است که ما با فروش بهترین بازیکنان مان در بالاترین سطح باقی ماندیم. ما آنها را در 29 و 30 سالگی فروختیم. چرا؟ زیرا به پول نیاز داشتیم و نمی توانستیم اجازه دهیم آنها مجانی اینجا را ترک کنند.
 
 در مورد بازیکنانی مانند پاتریک و تیری، آنها بهترین سال های بازی شان را در این باشگاه سپری کردند. پاتریک می توانست در یک باشگاه دیگر قرارداد 4 ساله ای امضا کند اما ما نمی توانستیم چنین قراردادی به او ارائه بدهیم."

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2608
بازدید کل : 44665
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content